Vast sieraad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:24

Een pandora armband, en trouwring en 3 kleinere ringen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:30

Karin schreef:
Wel mooi om te lezen dat veel mensen sieraden van dierbaren dragen. Die heb ik ook wel, maar die durf/wil ik niet dragen omdat ik ze niet wil kwijtraken.

Hmmm grappig, ik zou het, zeker als het sieraad bij me past, juist jammer vinden om het niet te dragen.

Ik vind het ook echt fijn dat ik van zowel mijn opa als mijn oma iets tastbaars heb dat ik eigenlijk dagelijks zie. Van mijn oma het kettinkje, waardoor ik eigenlijk dagelijks nog aan haar denk, van mijn opa zijn auto.

lesilla

Re: Vast sieraad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:32

Ik zie verliezen van sieraad als een betekenis :j

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:36

Ik draag altijd een zilveren kettinkje met een hoop geloof en liefde hangertje dat ik van een vriend heb gekregen. Ook draag ik iedere dag een bedelarmbandje dat ik van mn beste vriendin heb gekregen en twee ringen die van oma zijn geweest. Ik heb mijn oma nooit gekend maar vind het fijn om haar ringen te dragen. Armbandje en ringen gaan overigens tijdens paardrijden en 's nachts wel af. Kettinkje niet :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:02

Mijn piercings, 2 rubberen armbandjes en een stalen ring

ring krijg ik niet meer af en bij de rest voel ik me kaal als ik ze af/uit heb.
Met mijn oorbellen heb ik dat weer niet zo erg.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:04

Ik heb een ring om mijn rechter middelvinger, die ik ooit eens gehad van een vriendin in Wales. Gekregen toen ik zestien werd, zit er nu dus al bijna 5 jaar om. :+

Krijg 'em ook niet meer af, niet zonder giga moeite, ds die blijft voorlopig ook nog wel even zitten :+

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:06

Mijn gouden ring draag ik al 4 jaar zonder hem af te doen. Heb hem van mijn ouders gekregen toen ik mijn Havo diploma behaalde :)
Verder nog mijn gouden ketting met hartje die ik heb laten maken toen mijn allerliefste Katje overleed, doe hem nooit af! :o

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:06

Owjah en me tongpiercing natuurlijk :P maar zodra ik klaar ben met studeren gaat ie eruit :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:09

Ik heb al zeker 5 jaar een ketting om mn nek hangen en die doe ik zelden af. Op het hangertje staat de naam van mijn overleden paard en heeft betekenis voor mij :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:21

Jep, gouden ketting met mn voorletter eraan die ik van mn moeder heb gekregen en nog een hangertje die ik van mn vriend heb gekregen, geen idee hoelang k m al draag, maar hij gaat noooooit af :) En een zilveren ring die ik van mn vriend heb gekregen, moet tijdens werk af maar verder zit ie altijd om (mis m ook echt als ie af is, heel de tijd langs de plek waar ie altijd zit met mn duiim :P)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:23

Ik had eerst een ketting met een lieveheersbeestje van mijn opa die heel erg veel voor me betekent.
Maar de verf op het lieveheersbeestje begint los te gaan en ik vind het zonde om hem zo kapot te maken :o
Mijn ring moet meestal wel af als ik ga gymmen op school, maar meestal zeg ik gewoon dat ik hem niet af kan doen :o :P

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:26

draag nu zo'n 7 jaar dezelfde ketting,
hangt een paardje, kavertje 4, en eehn plaatje met de foto ingegraveert van mijn overleden hond.

(vroeger hing er een hartje aan van mijnex, maar die heb ik maar verwijdert haha)

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:26

Ik heb eigenlijk altijd de zelfde ring om, nu al weer een tijdje twee ringen.
Alleen ze moeten af als ik ga werken, dus dan voel ik mij best wel "kaal". :+

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:28

Ehm ik draag eigenlijk nooit sieraden, behalve mijn ketting met medaillon waarin ik een foto heb van mijn opa en oma die overleden zijn.
Die doe ik nooit af want dan ben ik bang dat ik hem kwijt raak. En daarnaast vind ik het prettig om ze zo dichtbij te houden.
Verder mijn navelpiercing, maar dat is geen vast sieraad in de zin van met een betekenis. :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:33

Een Zoppini-armband en een ring. Helaas begin ik nu vocht vast te houden en heb ik het er maar af gedaan,... maar irritant vind ik het wel, ik mis het namelijk echt, vooral de ring :=

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:36

Ik draag al een aantal jaar een gouden ring om mijn rechterringvinger.
Deze ring heeft mijn tante aan mijn moeder gegeven toen mijn ouders gingen scheiden als 'vervanging' van mijn moeders trouwring.
Toen mijn tante is overleden heb ik deze ring omgedaan.
Ik doe hem nooit af behalve als ik bezig ben met kleien ofzo, dat is zo irritant... voelt wel leeg!

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:03

Ik heb een kettinkje van mijn oma gekregen, deze heb ik ook altijd om.
Tenzij ik een keer iets anders wil dragen of dat het niet past bij iets.
Ook een zilverarmbandje die heb ik van mijn vriendje gekregen met zijn naam erin. :+:

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:04

3 ringen en een kettinkje met de voorletter van mn vriend eraan, deze heb ik altijd om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:07

ik heb ook bijna altijd hetzelfde om/aan.
mn pentagramoorbelletjes, mn ring met hartjes die ik van mijn vriend kreeg, een zelfgemaakt armbandje van mn lief en mn kettinkje met pentragram. draag nooi wat anders eigenlijk..
vorige week is mn ring met maansteen kapot gegaan na 5 jaar dragen.. ;( voelt nu zooo kaal!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:10

Sinds bijna een jaar een zilvere kettinkje met een open hartje met Zirkonia's :+: [zie profiel :)) ]

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:14

Ik heb mijn ketting standaard om, en een ring die ik van mijn vader heb gehad, en de ring die ik van mijn vriend heb gehad, onze ringen van ons samen, en een ring die ik van een hele goede vriendin heb gehad.

En 3 dunne armbandjes, ik draag eigenlijk altijd goud, en als ik een keer een andere ketting om heb, dan heb ik de andere ketting altijd in mijn portomonee zitten.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:14

Een gouden kettinkje die ik van mijn vader heb gekregen,
met daaraan een gouden hartje van mijn moeder & een gouden hartje met steentjes die ik zelf heb gekocht in Londen!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:18

Ik draag altijd een kettinkje met een klein hangertje waarop
Christoforus staat afgebeeld, gekregen van mijn oma. :)

Verder een zilveren armbandje die ik van mijn ouders heb gekregen
nadat mijn armbandje uit Karpathos zoek was geraakt. (Was aardig
prijzig en ik droeg hem altijd en ineens.. Weg!)

Beide zijn erg klein en vallen niet erg op. ;)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:20

Ik had vroeger een klein ringetje wat ik altijd om had,
op een gegeven moment was het blijkbaar te klein geworden en is het gebroken (heel dun bandje)..
Eigenlijk wilde ik m weer laten maken en dan om een kettinkje doen ofzo,
maar dat ben ik helemaal vergeten zie ik nu.. :\

O, en ik heb nu al een paar jaar een paars lintje om mijn rechter pols..
Geen idee waarom :P

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:28

Ik heb al sinds het overlijden van mijn opa (dit jaar 10 jaar geleden) een zilveren armbandje aan mijn linkerarm. Hij is in die 10 jaar 2 keer uitgeweest. De ene keer was toen een vriend eraan zat te friemelen en ineens het slotje open had gemaakt ( :') ) en de andere keer was 2 weken geleden toen hij per se af moest tijdens het judoen. Ik vond het allebei de keren echt verschrikkelijk dat 'ie af was haha.