iemand die wel erg graag wil weten wat ik vanaaf doe...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: iemand die wel erg graag wil weten wat ik vanaaf doe...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:59

Bestaat het niet meer?
Dan zou het dus een op hol geslagen telefoon zijn..?

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:59

Ach jij weet nu tenminste een nummer. Ik word al een week gestalked door iemand met een onbekend nummer, degenen die mijn nummer hebben bellen altijd met een toonbaar nummer dus neem ik nooit "onbekend" op. Gisteren was ik net op tijd en heb toch maar opgenomen, hoor niets aan de andere kant dus misschien wel een stille aanbidder die er niet voor uit durft te komen. }>
Als het wel een bekende zou zijn die tijdelijk zijn/haar nummer heeft uitgeschakeld, dan zou die wel een bericht inspreken of een sms versturen.
Misschien heb ik wel een enorme prijs gewonnen, toch maar weer een keer opnemen. :$ _O-

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:00

Haha, straks denken mensen op straat nog dat je je telefoon gestolen hebt en steeds een sms van de politie krijgt :+

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 14:04

Ikima schreef:
Ach jij weet nu tenminste een nummer. Ik word al een week gestalked door iemand met een onbekend nummer, degenen die mijn nummer hebben bellen altijd met een toonbaar nummer dus neem ik nooit "onbekend" op. Gisteren was ik net op tijd en heb toch maar opgenomen, hoor niets aan de andere kant dus misschien wel een stille aanbidder die er niet voor uit durft te komen. }>
Als het wel een bekende zou zijn die tijdelijk zijn/haar nummer heeft uitgeschakeld, dan zou die wel een bericht inspreken of een sms versturen.
Misschien heb ik wel een enorme prijs gewonnen, toch maar weer een keer opnemen. :$ _O-

dat is dus het stomme, ik wordt al 2 weken steeds gebeld door een onbekend nummer. hij gaat maar 1 of 2 keer over, dus meestal is het een gemiste oproep. soms ben ik wel optijd met opnemen, maar wordt hij er op gegooid. dacht eerst misschien dat het samenhing, maar dat zal dus wel niet. ben gewoon dubbelop polpulair. zowel bij iemand via de sms als bij iemand via anoniem bellen ;)

tis trouwens nu al een tijdje stil weer...

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:08

Bij mij is het vandaag ook stil, begin die aandacht al bijna te missen. :D
Misschien is het wel dezelfde, een boktstalker. }>
Een gewoon nummer kun je op de telefoon blokkeren maar vraag mij dus af of het ook met "onbekend" kan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:11

Als het eenmaal is gestopt, gebeurd het ook niet weer... Ik heb het tenminste niet meer gekregen...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:28

Heh wat apart. Lijkt me echt zwaaar irritant. Ik denk dat ik mijn telefoon gewoon had uitgezet.
Erg banketstaaf voor de gene aan de andere kant van de lijn := (als het tenmniste een foutje is)

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:34

Misschien is je ontvangen berichten vol en dat je het daarom niet meer hoort, hahahaha

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:35

Dat is echt vervelend. Ik krijg vaak als in de internationale trein zit een smsje van een nr +3165306 met als tekst alleen een @.
Verstuurd in december 2000. Erg vreemd. :+

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:21

Spirit schreef:
Dat is echt vervelend. Ik krijg vaak als in de internationale trein zit een smsje van een nr +3165306 met als tekst alleen een @.
Verstuurd in december 2000. Erg vreemd. :+

Dat heet een milenium bug :Y)

Ik wordt ook al de hele week echt om het half uur gebeld door een onbekend nummer, echt vreselijk irritant. Bij mij zijn het elke keer callcenters..

Ts, heb je het nummer al terug gebeld?

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:25

het kan zijn dat het smsje is blijven op het netwerk... heb het zelf ook wel eens gehad, voor jou is het irritant maar diegene kan wellicht een flinke rekening verwachten. Ik zou het eventjes melde bij die gene ook al ken je deze gene niet hihi

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:33

stel dat die smsjes 25 cent kosten (even het standaard tarief) dan heeft degene al een rekening te pakken van zo'n 70 euro _O- zou het idd ook even melden, verder weet ik echt niet wat je er aan kan doen.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:37

Jeetje wat irritant zeg.. Hopen dat ze er snel wat aan kunnen doen := Wel een hoop stalkers hier trouwens :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:57

mss heeft die ook een omnia
mijn omnia heeft nu en dan eens kuren en verstuurd een smsje een 20 tal keer, en zegt tegen mij dat hij ze niet kon versturen
waardoor ik het opnieuw verstuur en hij me het opnieuw flikt
gelukkig heb ik een prepaidkaart van mobistar, waarbij ik eenmaal in de maand 10 euro moet opzetten en dan 3000 smsjes gratis krijg (heb nu al een goede 13000 smsjes gratis staan :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:41

sms bom??

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:28

een niet zo stille aanbidder? :oo

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 15:56

de smsjes zijn gestopt. heb er uiteindelijk ruim 300 gehad...
wel jammer dat ie geen gewoon smsje meer heeft terug gestuurd :P heb em toch veel gebeld en ook sms gestuurd ;)

Ikima schreef:
Bij mij is het vandaag ook stil, begin die aandacht al bijna te missen. :D
Misschien is het wel dezelfde, een boktstalker. }>
Een gewoon nummer kun je op de telefoon blokkeren maar vraag mij dus af of het ook met "onbekend" kan.

ja dat kan, want ze kunnen wel nazoeken wie jou belt. ze zullen jou alleen dan niet zeggen wie het was. ik zou er maar eens naar informeren als het echt vervelend wordt.

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:51

Ik heb het momenteel dus ben erg blij met dit topic! Heb in 1 week tijd al 100x het zelfde smsje gekregen van mijn vriend en geen enkele andere terwijl hij ze wel heeft verstuurd. Hij gaat dus morgen met zijn provider bellen om dat dus dat ene bericht blijft hangen... Beetje vreemd, maar dankzij dit topic weet ik dus wat er aan de hand is!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:14

Kun je het nummer niet gewoon blokkeren?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:06

ikenindi schreef:
dat is dus het stomme, ik wordt al 2 weken steeds gebeld door een onbekend nummer. hij gaat maar 1 of 2 keer over, dus meestal is het een gemiste oproep. soms ben ik wel optijd met opnemen, maar wordt hij er op gegooid. dacht eerst misschien dat het samenhing, maar dat zal dus wel niet. ben gewoon dubbelop polpulair. zowel bij iemand via de sms als bij iemand via anoniem bellen ;)

tis trouwens nu al een tijdje stil weer...

dat heb ik ook:
[LZP] Gebeld worden door onb. nr. welke na 4 sec ophangt

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:58

Ben je er nu weer vanaf ?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 13:29

ja heb geen sms meer gehad. de stille aanbidder blijft wel bellen :P zal wel los van elkaar staan :)

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 19:18

Dat heb ik vorige week vrijdagnacht en zaterdag gehad! In totaal heb ik 492 smsjes gehad van Vodafone: "Uw prepaid tarief is onvoldoende, ...." . Op een gegeven moment heb ik mijn beltegoed maar opgewaardeerd, ik werd er helemaal kriegel van. Toen is het ook gestopt, heel vreemd allemaal. Al vond ik het wel een zeer slimme maar achterbakse manier om mensen geld aan je uit te laten geven.

P.S. Succes met het verwijderen, het heeft mij toch aardig lang geduurd! }:0

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 19:27

Annemijn schreef:
Dat heb ik vorige week vrijdagnacht en zaterdag gehad! In totaal heb ik 492 smsjes gehad van Vodafone: "Uw prepaid tarief is onvoldoende, ...." . Op een gegeven moment heb ik mijn beltegoed maar opgewaardeerd, ik werd er helemaal kriegel van. Toen is het ook gestopt, heel vreemd allemaal. Al vond ik het wel een zeer slimme maar achterbakse manier om mensen geld aan je uit te laten geven.

P.S. Succes met het verwijderen, het heeft mij toch aardig lang geduurd! }:0

Hebben jullie geen optie met: alles verwijderen? Dat heb ik wel, dan is je inbox binnen een minuut helemaal geleegd.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 19:37

ik heb ze idd allemaal verwijderd in 1 keer :)