Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ikima schreef:Ach jij weet nu tenminste een nummer. Ik word al een week gestalked door iemand met een onbekend nummer, degenen die mijn nummer hebben bellen altijd met een toonbaar nummer dus neem ik nooit "onbekend" op. Gisteren was ik net op tijd en heb toch maar opgenomen, hoor niets aan de andere kant dus misschien wel een stille aanbidder die er niet voor uit durft te komen.![]()
Als het wel een bekende zou zijn die tijdelijk zijn/haar nummer heeft uitgeschakeld, dan zou die wel een bericht inspreken of een sms versturen.
Misschien heb ik wel een enorme prijs gewonnen, toch maar weer een keer opnemen.![]()

(als het tenmniste een foutje is) Spirit schreef:Dat is echt vervelend. Ik krijg vaak als in de internationale trein zit een smsje van een nr +3165306 met als tekst alleen een @.
Verstuurd in december 2000. Erg vreemd.

zou het idd ook even melden, verder weet ik echt niet wat je er aan kan doen.
Wel een hoop stalkers hier trouwens

heb em toch veel gebeld en ook sms gestuurd 
Ikima schreef:Bij mij is het vandaag ook stil, begin die aandacht al bijna te missen.![]()
Misschien is het wel dezelfde, een boktstalker.![]()
Een gewoon nummer kun je op de telefoon blokkeren maar vraag mij dus af of het ook met "onbekend" kan.
ikenindi schreef:dat is dus het stomme, ik wordt al 2 weken steeds gebeld door een onbekend nummer. hij gaat maar 1 of 2 keer over, dus meestal is het een gemiste oproep. soms ben ik wel optijd met opnemen, maar wordt hij er op gegooid. dacht eerst misschien dat het samenhing, maar dat zal dus wel niet. ben gewoon dubbelop polpulair. zowel bij iemand via de sms als bij iemand via anoniem bellen
tis trouwens nu al een tijdje stil weer...

zal wel los van elkaar staan
Annemijn schreef:Dat heb ik vorige week vrijdagnacht en zaterdag gehad! In totaal heb ik 492 smsjes gehad van Vodafone: "Uw prepaid tarief is onvoldoende, ...." . Op een gegeven moment heb ik mijn beltegoed maar opgewaardeerd, ik werd er helemaal kriegel van. Toen is het ook gestopt, heel vreemd allemaal. Al vond ik het wel een zeer slimme maar achterbakse manier om mensen geld aan je uit te laten geven.
P.S. Succes met het verwijderen, het heeft mij toch aardig lang geduurd!