Lara_Silver schreef:Nee even serieus, wij doelen op het eerste filmpje.. Dat hondje heeft een flinke kronkel in zn kop. En mocht mijn hondje zo tegen mij staan te bekken had hij al lang een schop onder zn hol gehad.
Wat doet die hond dan verkeerd?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
furious schreef:Lara_Silver schreef:Nee even serieus, wij doelen op het eerste filmpje.. Dat hondje heeft een flinke kronkel in zn kop. En mocht mijn hondje zo tegen mij staan te bekken had hij al lang een schop onder zn hol gehad.
Lara_Silver schreef:furious schreef:
Doordraaien mischien? Dit doet me denken aan zo een situatie dat iemand totaal aan het paniekeren heeft en een tik in zn gezicht nodig heeft om weer terug op de wereld te komen.. Niet normaal dus.

furious schreef:Als jij iets doet wat ik gek zou vinden geef ik jou toch ook geen schop?
Lara_Silver schreef:furious schreef:Als jij iets doet wat ik gek zou vinden geef ik jou toch ook geen schop?
Prima prima, en ik mag neem ik ook aan ook gewoon vinden wat ik vind? Mocht mijn hondje zo doen was het allang een enkeltje dierenarts geweest. Idd zoals gezegd, die tong en dan ook nog die oogjes die raar wegkijken... Dr is iets goed mis met dit beestje.
ik denk dat de eerste ook bewerkt is
iedereen heeft het ook over de eerste en niet over de tweede
themuisje schreef:ik denk dat de eerste ook bewerkt is
iedereen heeft het ook over de eerste en niet over de tweede