, arm vriendje van je
(alhoewel, moet ie zich maar niet zo gemakkelijk laten omkopen
). Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En nog levensgevaarlijk ook! Je zult toch midden in de nacht wakker worden en dan staart dat ding je aan....... Kan je wel een hartaanval opleveren!
Heeft die vriend van je een leuke levensverzekering?

En ik maar denken dat mijn glasfiberlampje jaren terug erg was....
Supah_Sky schreef:ik zou het zelf niet uitkieze.. maar zou denk ik ook niet boos worde als mijn vriend met zowiets aan zou kome, ik hou wel van apparte dingetjes. Maar kwam die relatie crisis niet meer door het bedrag wat je er aan uit hebt gegeven dan het uiterlijk van de lamp?
Mas schreef:Wat een ding zeg, waar haal je zoiets vandaan

MarcoBorsato schreef:Mas schreef:Wat een ding zeg, waar haal je zoiets vandaan
Dezelfde winkel waar ik deze tas vandaan heb: http://www.globalleatherweb.com/product ... 220773.jpg mijn grote gouden gelukskat met bewegend pootje, en een handvol aparte boeddha's.
Ik zal morgen een actiefoto maken, die knal ik er morgenavond op. Er was trouwens ook een roze versie, maar in ons nieuwe huis hebben we een blauwe keuken, dus daar komt dit prachtige monster te staan. De winkel waar ik hem heb gekocht heet overigens beaudeco, zit in Alkmaar.

mick75 schreef:Ik zie mijn vriend eerder met zoiets aankomen dan mezelf, vooral als ie ook nog licht geeft. Mijn vriend heeft een voorliefde voor alles dat licht geeft (liefst knipperend) en bij voorkeur ook nog geluid maakt. Maar als ie het lef heeft met zoiets aan te komen heeft ie gegarandeerd een relatiecrisis die niet te lijmen valt.