Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Moet je je goed van gaan voelen!
'' kan die ook trots op zijn.
Barbiietut schreef:Mijn vriend kreeg hier na verloop van tijd wel moeite mee. Als je vriend dit 2 jaar lang leest hoort of iets denk ik niet dat hij t leuk zou blijven vinden.
Ik zou het in zijn plaats ook niet leuk vinden als hij elke keer zulke berichtjes kreeg van meiden.
Wat zegt hij er zelf over?

Barbiietut schreef:Mijn vriend kreeg hier na verloop van tijd wel moeite mee. Als je vriend dit 2 jaar lang leest hoort of iets denk ik niet dat hij t leuk zou blijven vinden.
Ik zou het in zijn plaats ook niet leuk vinden als hij elke keer zulke berichtjes kreeg van meiden.
Wat zegt hij er zelf over?

Let er zelf echter wel op dat het niet te erg wordt 
Dan is het bij mij ook snel geen dankjewel meer maar dan reageer ik ook eerder in trant van dat ik bezet ben, of msn gesprek open laten staan waar kusjes en hartjes in staan
(dat moet toch duidelijk zijn
)
Ze zijn leuk om te krijgen, en ik voel me er tenminste altijd wat 'zekerder' door
Heb jarenlang een negatief zelfbeeld gehad, en ben door complimentjes uit het dal gekomen en nu zie ik het al bevestiging; "Zie je wel ben wel een leuke meid
"
Vriendlief even extra aandacht geven met uitgaan, en die krabbel @ hyves, tja zeg anders tegen je vriend dat je nog een leuk complimentje kreeg, en daarbij lekker je vriend aandacht geven!
Idd gewoon dankjewel zeggen, prima toch dat ze je een leuke meid vinden?
uh ja dat vind vriendlief niet zo leuk en dan moet ik met hem ook wegwezen anders is het ruzie.. maar dat vind ik geen compliment meer maar eerder een belediging. Al zijn er ook meisjes die dat wel een compliment vinden
eenitraM schreef:.. maar je vriend hoort/ziet/leest het. Hoe voel jij je erbij?
Ik heb maandag via Hyves een krabbel gekregen van een jongen die is eens per week op school zie.Citaat:He jij,
Wat zag jij er vandaag weer lekker uit!
kus
Ik heb natuurlijk meteen de krabbel verwijdert, want ik voel me er zwaar ongemakkelijk bij. Heb een algemeen berichtje terug gestuurd van "Goh, hoe was het op school".
Nu komt het, met stappen gebeurd dit vaker. Ik krijg van mannen complimentjes over mijn uiterlijk. Mijn vriend is vaak in de buurt, dus die krijgt alles mee. Meestal mompel ik iets terug en kijk geheel de andere kant op.
Wat doe jij als je een complimentje krijgt van iemand, terwijl je geliefde in de buurt is? Voel je je dan ook zo schuldig?
Kieffer schreef:Ik vind complimentjes wel leuk, maar weet dat als ze aan me gegeven worden mijn vriend op roodgloeiend staat, die houdt daar niet zo van.
Als ik dat soort berichtjes op hyves zou krijgen zou ik ze wel verwijderen, ik zou het zelf niet nodig vinden om het er op te laten staan en ik weet dat mijn vriend zich er onzeker door gaat voelen. En dat zijn situaties die helemaal niet nodig zijn
Hij vind het prima, en het is ook een mooie boost voor je zelfvertrouwen toch?
Mjay schreef:daar moet je gewoon een beetje creatief in worden dus als je weer "wat zie jij er lekker uit" krijgt zegt je "dank je, maar ik was niet van plan je te laten proeven"
gewoon iets snuggers terug verzinnen werkt prima haha complimentjes mogen dan soms leuk zijn maar ben geen sex object hoor!
).