Het is over..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:57

Tsja, manieren van uitmaken kan soms heel banketstaaf overkomen. Zo ook met mijn ex en mij, we zaten aan de telefoon en ineens knalde ik er na 2.5 jaar uit dat ik er op die manier geen zin meer in had... Had anders gekund, maar helaas was het woord er al uit. Tsja, en dan kun je moeilijk doen alsof het niet gezegd is.
Zo zie ik het ook een beetje in jouw bericht, wij kunnen allemaal wel zeggen dat dat erg banketstaaf/slap/vervelend/blabla is, maar we weten niet wat er vooraf aan is afgegaan... Vind dus ook niet dat wij daar een oordeel over klaar mogen hebben.

Ik snap dat je je rot voelt, dat is altijd zo, maar op de een of andere manier komt jouw beginpost op me over alsof het beter is zo. Ik zou lekker leuke dingen gaan doen en die jongen zo snel mogelijk uit je hoofd proberen te zetten. Wat er tegen mij altijd gezegd is: Er zijn meer kerken dan mannen :D.

Dat hij niet wil praten is zeker zeer vervelend, maar zegt eigenlijk imo al genoeg. Ik heb wel het 'geluk' gehad om er nog luid en duidelijk over te kunnen praten, met als resultaat dat als ik hem nu zie, ik hem neertrap. Ik weet dus niet of je nu wel of niet beter af bent zonder gesprek. Ik zou proberen de leuke dingen van jullie tijd samen te koesteren en er verder niet te veel over na te denken, hoe moeilijk dit ook is/klinkt.
Kun je niet met die meiden een leuk meidenweekendje organiseren? Of met je moeder als je verder niet zoveel mensen kent?
Succes!

prii

Re: Het is over..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 10:17

Heel erg bedankt voor de berichtjes! Doet me goed om te lezen :)

Ik heb gelukkig wel een paar vriendinnen en natuurlijk mijn familie die er ook voor me is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 10:46

En heb je nog wat van hem gehoord?

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:20

Het breekt mijn hart als ik dit lees. Ik herken mijzelf hier heel erg in, zelf ben ik twee keer tegen die lamp aangelopen. Heel veel ruzies maar en twijfels maar nooit zette ik die vriendjes aan de kant. Want ik hield nog wel veel van ze en keek meer naar de goede momenten. Uiteindelijk heb je er vrede mee maar dan zegt je partner ineens dat hij het zat is en het wil uitmaken. Je flipt, want jij twijfelde maar jij zette ondanks dat toch door. Hij wil er definitief mee stoppen want zo kan het niet langer.

Je vergeet dan ineens alles, alles waar je zelf over twijfelde. Want hij heeft misschien wel 'jouw' knoop doorgehakt, namelijk dat je twijfelde, het zat was etc.

Ineens denk je maar aan 1 ding: ik wil hem niet kwijt, af en toe een ruzie dat kan toch?

Voor mij zijn deze 2 keren een grote les voor mij geweest. Ik durfde nooit de confrontatie aan te gaan, of het uit te maken omdat ik altijd dacht dat het wel beter zou worden, of ik keek het nog even aan.

Het gevolg is dat omdat jij de knoop niet durfde door te hakken, hij het voor je heeft gedaan.

Nu zit jij met het meeste verdriet, want je staat nu machteloos want het was zijn keus uiteindelijk.

Dat doet ontzettend veel pijn, ik weet niet beter dan dat het mijn hart enorm brak.

Als jij twijfelt en je ziet geen toekomst meer, ondanks je kleine goede momenten hebt maar vooral slechte, maak het dan uit voor jezelf. Want dan is het jouw beslissing geweest. Nu is het slechts zijn beslissing geweest, terwijl het ook jullie beslissing had kunnen zijn.

Veel muziek draaien en schrijven (werkt voor mij) om je emoties eruit te gooien. Ooit krabbel je er weer bovenop.
Contact verbreken zolang je nog fragile bent (breekbaar).

liefs

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:35

Hmm wat vervelend voor je meid :(:)
En je verhaal moet je toch ergens kwijt ;) En wij bokkers helpen graag :)

Maar wat het verhaal betreft, in een relatie vechten er 2 en zijn er dus ook 2 schuldig, wie er nou begint, dat maakt niet uit.

;)

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:16

Meis hoe gaat het nu met je?

prii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 14:16

Ik werd helemaal gek. Ik zag hem op msn en hij zei maar niks..
Ik kon het niet laten en ben toch maar tegen hem gaan praten..

Ik heb zowat gesmeekt om nog af te spreken om te praten en dat is dan ook (gelukkig) gebeurd.
Ik ben naar hem toe gegaan en oh, wat was ik zenuwachtig.

Het ging erg moeizaam..Maar we kwamen in ieder geval tot de conlusie dat we allebei fout hebben gezeten en dat we elkaar ook niet kwijt wilde..

We hebben erg goed gepraat en we moeten beide veranderen, we hebben het besloten dus nog een keer te proberen, maar, gaat het dan nog niet, dus weer zoveel ruzie, dan is het definitief over..

Het is nu dus weer aan, maar ben echt heel erg onzeker. Ik ben bang dat het alsnog uit gaat en dat is het laatste wat ik wil, want van het weekend ging het echt goed. Het voelde sinds lange tijd weer goed aan :)

Meiden, heel erg bedankt voor jullie steun!
Ik hoop dat ik het noooit meer nodig zal hebben ;)

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:20

Pfft wat een bof meid. Gelukkig maar! Geniet ervan. Het is natuurlijk allemaal wel wat onzeker, maar jullie hebben goed gepraat en gaan d'r voor.

:Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 14:38

Jee, wat goed om te horen! :D
Heel veel succes samen, en hou ons op de hoogte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:04

woehoeee goedzo!! bij mij is het ook 1x uit geweest omdat het niet zo geweldig liep. nu is het al lang :P weer aan maar het gaat zo heerlijk nu en ik wil hem NOOIT meer kwijt :+: en hij mij ook niet! dingen kunnen echt veranderen!