Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Vriendlief en ik gaan binnenkort wel vriendschapsringen halen, verder geen plannen om dat ooit in te wisselen voor zogenaamde trouwringen mochten we gaan trouwen. En hij hoeft ook niet op z'n knieen, vind ik zo denigrerend, bah.
Ben niet zo'n romanticus en hij ook niet, denk dat ik qua dat wel zakelijk ben (trouwen zal alleen gebeuren omdat het makkelijker is ivm huis kopen of kinderen krijgen). Sta dan met 10 minuten buiten
MarjonTampon schreef:Ik hoef geen verlovingsring omdat mn vriend het toch niet officieel gaat vragen, omdat we nu al bijna een trouwdatum aan het pikken zijn. Pas over 5 jaar ofzo hihi. Maar dromen kan geen kwaad.
Maar wat ik me dus afvraag is het volgende. De ouders van mijn vriend hebben een juwelierszaak. Waarschijnlijk zijn zij al met pensioen tegen de tijd dat wij gaan trouwen. Dus willen we voor die tijd alvast trouwringen bij ze kopen. Witgoud, dus het is fijn als je alleen maar de inkoopsprijs hoeft te betalen. Ook al hebben we ons dan niet officieel verloofd, zijn we dan toch een soort van verloofd? Omdat we de trouwringen al gekocht hebben??