Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tivoli_ schreef:Ja voordat er weer benzine uit de slang komt,maar dat heeft toch niks te maken met wegrijden van je auto?
Ik hoef niet te tanken,weg te rijden en nog een keer te tanken?
Ja, de juffrouw die achter mij staat moet eerst haar auto nog aanrijden,het klepje en de tankdop losmaken... tegen die tijd heb ik al betaald

Nuage schreef:_Tivoli_ schreef:Ja voordat er weer benzine uit de slang komt,maar dat heeft toch niks te maken met wegrijden van je auto?
Ik hoef niet te tanken,weg te rijden en nog een keer te tanken?
Ja, de juffrouw die achter mij staat moet eerst haar auto nog aanrijden,het klepje en de tankdop losmaken... tegen die tijd heb ik al betaald
Nou ik heb dan nog niet betaald hoor hahaha
Ik zou in blinde paniek die winkel in rennen omdat ik me opgelaten voel als die vrouw/man achter me ondertussen met een slang in handen staat waar niks uitkomt...
Daarbij zal schat ik 80% van die mensen niet begrijpen waarom er niks uitkomt
Nee ik schiet op en rij na betalen meteen weg, maar laat mijn auto wel staan.
Vaak sta je trouwens alsnog in de weg voor andere automobilisten als je je auto een stukje naar voren zet.

Nijn schreef:Tja opstaan in de bus doe ik ook niet, maar dat heeft een medische reden.
''
Saskiaatje schreef:tita schreef:opstaan voor oudere mensen doe ik niet meer en hoeft niet meer.
Maar als ik in de metro zit en die zit vol en ik ben moe, waarom zou ik dan op moeten staan en al die anderen niet of kinderen.
Omdat jij wél sociaal en nog jong bent?
Als er iemand aan het verdrinken is en niemand springt erin, blijf je dan ook aan de kant staan?
Ik vind dat een beetje een kromme beredenering.
Dus ja, als ik in de metro zit en het is druk en er komt een oudere man/vrouw aan, sta ik wel op.
Want ik ben niet zodanig lui (of hoe jij het zegt, 'moe') dat ik geen respect meer heb voor de belangen van anderen.

- op dat tanken terug te komen... Ik heb zelf op een tankstation gewerkt en ik kon gewoon de volgende laten tanken als iemand anders nog moest betalen.
kan ik ook zo pissed om worden
Nijn schreef:Bellen aan de kassa doe ik soms ook, als het niet anders kan
Met afrekenen zeg ik wel netjes dankje wel etc, maar ga er niet voor ophangen
Eeuwigzonde schreef:Van bellen bij de kassa heb ik geen last (ik werk achter de kassa), heel veel mensen hangen juist op als ze aan de beurt zijn.
* zeg ik met veel moeite toch.. "wilt u misschien pinnen ?" waarop ik een andwoord krijg van " ja idd, nee daar heb je helemaal gelijk in.. oh heel even hoor ja ik had AL gepint hoor " praten weer vrolijk verder, en ik druk op het pin knopje... grrr, is het echt zo moeilijk om even optehangen, te zegge bij de afrekening " wacht heel even, moet even afrekeken" dat is echt een handeling van nog geen 1 minuut.botje schreef:Maar gisteren ook, ik zat om half 2 's middags in een halflege coupe met allemaal 4zits. Komen er ineens 2 meiden pal langs me zitten, die keihard beginnen de kletsen en schateren. Ja dat vond ik irritant. Zelfs boven mijn muziek kwamen ze uit, en ik durfde mijn mp3 niet te hard te zetten. Terwijl ze makkelijk alleen hadden kunnen gaan zitten. Toen ben ik maar verhuisd.
Dat snap ik dan ook echt niet hoor.