Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
asjemenou schreef:Wat is nou eigeblijk het probleem?
Dat volgens de opticien je ogen wat verbeterd zijn? Dat kan toch?
Bij mij is 1 oog ook van de plus naar de min gegaan, of anderom, weet niet precies. Dus daartussenin is dat oog ook even beter geworden voordat hij weer slechter werd de andere kant in.![]()
Edit: waarom zouden je ogen wel elk jaar slechter kunnen worden, maar niet beter?

.
je kunt ook lezen wat je wíl lezen natuurlijk, in mijn getypte zin zei ik M'N als in MIJN ogen.. niet de jouwe 

), of als je in de auto zit je wel goed kan inschatten of dat schattige meisje op die fiets nu gaat over steken of niet.....wel zo fijn dacht ik zo, hahahaha
ik mocht van haar geen lenzen namelijk 
geen haar op mijn hoofd die er aan twijfelt.
dan geloof je nooit meer wat
Het ligt er net aan wanneer je getest wordt, wat je die dag gedaan hebt enzo
En dan heb ik het nog niet over de kwaliteit van testen bij Hans Anders enzo

WhiteRose schreef:Het verbeteren van je oogsterkte kan - ook na jarenlange achteruitgang, en dan voornamelijk in of rond de puberteit. Ik ben daar al even uit, en ook bij mij is het van steeds slechter langzaamaan steeds ietsje beter geworden.
Devenyy schreef:Het testen bij Hans Anders is helemaal een flop.
Mijn moeder heeft daar d'r ogen laten testen en ze twijfelde dus is ze ook naar een andere gegaan, hier bleken 2 totaal verschillende metingen uit te komen. En dan wel rond dezelfde tijd.

Naaltje schreef:over de puberteit..ik ben 18 (bijna 19) weet niet of dat dan nog zo is?
zonnebloem18 schreef:Hans Anders meet ook de cilinder niet en verkopen ook geen lenzen met cilinder terwijl vrij veel mensen juist cilinder nodig hebben.