Dan hang ik altijd gelijk op, en als ie blijft bellen neemt me vriend op en dan is het 2 week over ofzo.
Maja dan begint et weer
ik neem meestal onbekend nu niet meer op, of ik moet telefoon verwachten Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik neem meestal onbekend nu niet meer op, of ik moet telefoon verwachten
liberty schreef:Kon even geen betere titel verzinnen![]()
Laatste tijd wordt ik door een onbekend nummer gebeld op mijn mobiel. Hij gaat 4 sec. over en dan is ie weg, krijg dus geen kans om op te nemen want eer ik hem uit mijn zal heb gehaald gaat ie niet meer over. Het bellen is denk nu zo'n 2 weken aan de gang. Iemand die dat eerder gehad heeft? Het is vooral overdag, gelukkig niet 's nachts.
Het is altijd tussen half 9 's ochtends en 10 uur 's avonds. Elke dag, soms 2 of 3 keer. Alleen in het weekend niks

PrinsesJ schreef:welke provider hebben jullie ??
Want mijn vriend is de afgelopen 2 dagen ook vaak gebeld door HI En elke keer als hij wou opnemen werd er opgehange. Tot vanavond want toen was hij op tijd. Was het dus weer een of ander l*l koek verhaal over een abbonoment en noem maar op. Volgens mij mogen die gasten de telefoon niet zo lang laten overgaan omdat ze natuurlijk genoeg moeten verkopen op een dag
liberty schreef:ik heb kpn. gisteravond belde er weer onbekend nummer, dus ik nam op, was iemand van de nationale sportpas. ik zei van wordt de laatste weken platgebeld door een onbekend nummer en krijg niet de kans op te nemen. volgens haar was het niet iemand van hun, wat zij willen iemand aan de lijn krijgen.
heb vandaag nog niets gehad *even afkloppen*
Maar leuk is idd anders
. Hij staat wel bij 'n ontvangen oproepen. Ik vind het maar vreemd en ga Vodafone maar eens bellen of ze hem niet kunnen blokkeren.