Weer drama.. Onverwacht is het uit..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Weer drama.. Onverwacht mijn man kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 00:05

Kop op maaik, 't is waarschijnlijk beter zo :(:)

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 00:09

miep1979 schreef:
Ik dacht ook dat je je man / echtgenoot verloren was nav sterfgeval. Meid die jongen was jou niet waard, de ware loopt ergens rond, je moet hem alleen nog tegenkomen :D

dacht ik ook en nu denk ik : het is alleen maar uit, kan 2 kanten op : of het gaat weer aan of neem de adviezen van de andere bokkers ter harte en laat deze lekker varen, niet een hand vol maar een land vol. Fijne verjaardag !

MaaikeMo

Re: Weer drama.. Onverwacht is het uit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 08:22

Sorry voor de misleidende titel. was echt niet mijn bedoeling!

Pf.. eerste dag zit er alweer op..
Het is nogsteeds onbegrijpelijk dat het zo is gegaan. zo snel ineens.. Door hem heb ik ook veel contacten laten vallen.. Ik was anders te weinig bij hem, ik was te druk.. Gelukkig heeft iedereen mij het vergeven en vangen mijn vrieden mij goed op..
Hij was te bezitterig, en nooit gedacht dat ik zoiets had laten gebeuren.. Dat ik mijn vrienden had laten vallen.. maar ik pak de contacten weer op..
Ik ben er ook heel zeker van, dat mocht hij terugkomen ik zeker neit bij hem terug wil. Emotioneel nog wel, maar in mijn verstand niet.. Ik heb zoveel zitten nadenken, hij maakt mij niet gelukkig.. Ik heb veel gegeven, nooit wat terug gehad..

Maar het doet dan toch wel pijn, dat hij nog niks van zich heeft laten horen, ik zou zograag iets horen.. Maar is het is ook beter van niet... Hoe graag ik toch hoop op een gefeliciteerd ofzo.. of een hoe is het?
Maar dat zal wel wegslijten.. I hope..

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 09:02

Meid je komt er wel doorheen! :(:)
Gelukkig dat je vrienden je opvangen! Zo zie ja maar weer wie je echte vrienden zijn :j !

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 09:08

ten eerste GEFELICITEERD!!!!!

hey meis jij komt de ware nog wel tegen mannen genoeg in deze wereld.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:37

Gefeliciteerd!

Ik moet zeggen dat ik je wel heel snel boos vind over hem. Persoonlijk had ik dat niet zomaar met mijn ex, na twee maanden kon ik pas boos worden. Maar écht boos kon ik het ook niet noemen.
Verdruk geen verdriet op deze manier, want verdriet komt hoe dan ook terug en pijnlijk als altijd.
Over een poosje zul je je tijd met hem waarderen. En tsjah... vandaag is niet het einde van de wereld, morgen vast ook niet.
Er over nadenken is weinig zinvol, je wil er klaar mee zijn, natuurlijk... Maar tijd veranderd dat soort dingen vaak.

Succes ermee!