Hoe combineer je een spijkergiletje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:45

op een leger kleur broek
staat stoer :D

paar allstars eronder en klaar is je outfit

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:26

_tarja_ schreef:
Ik heb een dilemma :P , dus ik dacht misschien zijn er wel bokkers die het weten.

Ik heb een heel leuk spijkergiletje gekocht. Donkere jeans kleur. Maar nu weet ik me god niet hoe je het kan combineren! Op een spijkerbroek zit ik te twijfelen of het kan. Spijkerstof op spijkerstof staat ook een beetje raar.
Toen dacht ik aan een longsleeve met een legging en dat giletje erop...maar ook daar ben ik niet zo over uit. En ik weet ook niet zo goed met welke kleuren je een spijkergiletje kan combineren.

Kortom....weet iemand hoe je het leuk kunt combineren?

zo'n eentje heb ik ook! ik draag hem wel eens met een rokje, of andere broek. helaas is het altijd nét niet de passende kleur. :)

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:53

Bonita_Bon schreef:
-met de prullenbak? haha, nee onzin ik ben alleen niet zo van de spijkerstof. Op een donkere broek iig
hihi, dat was ook het eerste wat ik dacht :+ Ik zou het iig niet met spijkerstof combineren maar met een mooie broek, grijs of zwart ofzo.

xNatas

Re: Hoe combineer je een spijkergiletje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:52

Een witte skinny, of een spijkerbroek. En als t-shirt een witte. Dat vind ik altijd wel leuk staan :).

Vrouw2014

Re: Hoe combineer je een spijkergiletje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:09

Heb zelf 2 of 3 jaar terug een hartstikke tof spijkergilletje gekocht met een dingetjes er op ding koste 75 euro!! Heb hem in totaal 3 keer aan gehad haha

Drama om hem in de winter ergens op te combineren. Toen had ik er een zwarte broek onder een een wit t shirtje met een v-hals stond harstikke leuk!

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:33

Met witte (skinny)jeans eronder is mooi. En onder je gilet zo'n wat langere geruite blouse. En dan hippe indianenlaarsjes eronder!