Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:ach joh.. der hebben toch ook andere pipi's in jouw fluf gezeten??![]()
zo heeft iedereen zijn verleden.. daar moet je helemaal niet bij nadenkenen genieten van elkaar
Daarbij zijn jullie beide mensen met een vrije wil, en kiezen jullie voor elkaar. Dat is toch niet niets? en heel mooi. Vertrouw daar maar op
Jodie_ schreef:Brr ja hier nog een. Mijn huidige (bijna)vriend heeft het uitgemaakt met zijn ex voor mij, en het meisje kijkt nog regelmatig op mijn hyves. Ik ken haar dan alleen ook daarvan, ze was laatst in de winkel waar ik werk en ze keek me zo raar aan men daar werd je haast bang van, het drong ook pas na een tijdje tot me door wie zij was omdat ik haar verder niet persoonlijk ken. Voel me ook wel erg schuldig, zij kon er ook niets aan doen en hij heeft haar wel verlaten, kan me voorstellen dat er wat haatgevoelens richting mij zijn. Wat ik niet prettig vind is dat hij het nog vaak over haar heeft, als hij bijvoorbeeld een smsje opzoekt zie ik voor mijn gevoel nog net iets te vaak haar naam er tussen staan, waar ook nog steeds een <3 achter staat (achter de mijne staan er dan wel 5 ofzo maar nog, voelt niet echt fijn) en er staat nog steeds een foto van haar naast zijn bed. Leuk is dat echt, als je samen in bed ligt en je kijkt opzij en word daardoor aangestaard. Brrr. Heb tot nu toe nog niet echt het lef gehad er wat van te zeggen, weet ik veel hoe hij erover denkt, maar vind het nou niet echt prettig.
Jodie_ schreef:....Wat ik niet prettig vind is dat hij het nog vaak over haar heeft, als hij bijvoorbeeld een smsje opzoekt zie ik voor mijn gevoel nog net iets te vaak haar naam er tussen staan, waar ook nog steeds een <3 achter staat (achter de mijne staan er dan wel 5 ofzo maar nog, voelt niet echt fijn) en er staat nog steeds een foto van haar naast zijn bed. Leuk is dat echt, als je samen in bed ligt en je kijkt opzij en word daardoor aangestaard. Brrr. Heb tot nu toe nog niet echt het lef gehad er wat van te zeggen, weet ik veel hoe hij erover denkt, maar vind het nou niet echt prettig.

) Jodie_ schreef:Hihi pff ja ik voel me ook echt dom om het zo neer te zetten, ben er normaal altijd zo makkelijk en duidelijk mee maar bij deze is het echt anders, ben heel de controle erover kwijt. Kan positief zijn maar ook errrrg vervelend. Vind het ook echt niet normaal van die foto en alles, maar toch zeg ik er niks van. Ook gaan er roddels dat hij twee weken terug met een ander gezoend zou hebben, hij flipte hierop helemaal door, en ik geloofde hem. Ik ben er alleen later achter gekomen dat hij ergens anders over gelogen heeft, en dat maakt gelijk dat andere verhaal weer minder geloofwaardig, en dan hoor je het weer van een ander, en.. Pff maak mezelf helemaal gek. Elke keer neem ik me voor om er wat van te zeggen, ga ik boos naar hem toe, en dan kijk ik in die mooie blauwe ogen en dan denk ik; neee ik kan niet boos op jou worden. En ik wil niet overkomen als een jaloers kreng want dan raak ik je kwijt, etc. Terwijl ik echt niet achterlijk ben, ik zie dondersgoed dat ik dom en naief bezig ben, en als ik hem zo beschrijf snap ik niet echt waarom ik dit pik. En toch doe ik het, erg frustrerend!

) dus hij heeft niet echt serieuze exen. Toch wanneer ik me in exen ga verplaatsen zou ik ook wanneer het uit zou gaan mijn vriendje zijn nieuwe vriendin eens flink vuil aankijken, maar wel alleen wanneer het vervelend is uit gegaan tussen ons, dat hij me verlaten heeft voor haar ofzo. 
rebeltje schreef:Maar inderdaad, veel van wat je met hem samendoet heeft hij waarschijnlijk al eens eerder gedaan. Net zoals jij.

dat hij met haar moest praten ipv het op te kroppen) maar ja toch mee, en idd ze stond daar. En lelijk kijken
Ik dacht echt van "dadelijk krijg ik een klap oid" 
en van de ex van mijn vriend.. heb ik eigenlijk ook nooit last, want die praat eigenlijk nooit met hem of mij!

lijkt me nl niet leuk om ineens voor de ex van je vriendin-to be te staan zonder er op voorbereid te zijn