Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zoals hier ook al wordt genoemd zijn de vampiers in elk boek weer anders. Apacheshadow schreef:haha grappig dan ga ik er een totaal andere vampier soort er doorheen gooien
Die van darren shan. Zijn gewoon levende mensen dus hebben hartslag enz.
Je wordt nooit gebeten doden ook niet als ze drinken
en ze eten gewoon voedsel en drinken enz.
Falona schreef:tita schreef:Ze hebben wel degelijk een hart want je kan ze enkel doden met iets zilvers en dan recht in het hart.
Nee, dat zijn weerwolven. Voor een vampier heb je een houten spaak door het hart nodig. Of zonlicht, dat wil ook wel eens werken.
klopt ik had weer eens in de gaten dat het een dom antwoord was maar een hart hebben ze wel of ze kunt hun mond volproppen met knoflook maar ik geloof niet dat er een vampier is die vrijwillig zijn mond open doet.DeniseES schreef:Miss_Malfoy schreef:Waarom zijn ze dan zo bleek?
Als jij overdags ligt te pitten in een kistje en er alleen 's nachts uitkomt krijg je geen goudbruin kleurtje

Miss_Malfoy schreef:En nu ik er over nadenk...
Als zo'n vampier geen bloed of hartslag heeft, kan 'ie ook geen sex hebben!
Ik heb dat hoofdstuk wel meegekregen bij biologie....
Alleen vrouwelijke vamps dan weer wel, alleen lijkt me niet dat ze fatsoenlijk zwanger zouden kunnen worden.

Bovendien maken ze nieuwe vampiers door mensen te bijten etc, dus heeft het niet veel nut. meintje schreef:nee maar ze 'maken' toch nieuwe vampeirs door ze te bijten? die worden toch niet zo geboren? dus sex is ook niet noodzakelijk
heej je was me voor!
maar hoe si dan de eerste vampier ontstaan?
Mas schreef:Miss_Malfoy schreef:En nu ik er over nadenk...
Als zo'n vampier geen bloed of hartslag heeft, kan 'ie ook geen sex hebben!
Ik heb dat hoofdstuk wel meegekregen bij biologie....
Alleen vrouwelijke vamps dan weer wel, alleen lijkt me niet dat ze fatsoenlijk zwanger zouden kunnen worden.
Hihi, hoe kom je daar nu weer op![]()
Maar inderdaad, dat wordt een lastig verhaal. Ik denk ook niet dan het qua zenuwstelsel etc allemaal nog werkt bij vampiers, dus ik weet niet in hoeverre ze hier nog plezier van hebbenBovendien maken ze nieuwe vampiers door mensen te bijten etc, dus heeft het niet veel nut.
ze kunnen alleen lopen etc blabla, hun hebben hun ziel verkocht aan de duivel om voort te blijven leven, en in ruil daarvoor krijgen ze onsterfelijkheid en kunnen ze veel dingen niet zoals overdag buiten zijn, eten, drinken (behalve bloed) enzso...