Ook ik relatie problemen.. Het is over...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Serendipity1

Re: Ook ik relatie problemen.. Wie heeft er tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 21:46

Ik denk dat een tijdje uit elkaar een hele goede oplossing is. 2, 3 weken ofzo. Dan ga je eens een keer de relevantie van zaken in de juiste verhoudingen zien, en besef je dat je al die tijd goed dom bezig geweest bent... Je had beter kunnen genieten van de tijd samen!

Teminste, zo werkte het bij mij :P Alleen bij mij was het uit, en toen besefte ik dat :P En we zijn ook niet meer bij elkaar gekomen :+ Maar het was wel echt een eye opener.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 09:19

Liberto schreef:
Oke, ja ik vind dat je, je op een gegeven moment moet gaan afvragen, van wil ik er zoveel voor doen. De relatie moet wel leuk blijven en het moet wel gemakkelijk lopen. En je wilt toch ook een jongen die ervoor gaat en niet die het uitmaakt. Wat bij mij dus het geval was. Als zijn gevoel even in de weg stond, twijfelde hij direct. Dat wou ik niet. Misschien wordt het wat anders als jij niet meer zo veel van je laat horen. Zodat hij er is wat meer moeite voor moet doen.

Ik ben steeds de gene die er een punt achter zet (2x gedaan waarvan we 1x echt uit elkaar zijn geweest voor 3 maanden) omdat ik bang ben gekwetst te worden.. Dan denk ik maar als ik het nu uit maak dan kan hij mij iig niet kwetsen..

Zijn natuurlijk al even uit elkaar geweest en in die periode werden we allebei gek van het niet bij elkaar zijn.. Het is echt zon niet met en zonder elkaar situatie..

Wat ik niet snap is dat het zoveel moeite MOET kosten.. Af en toe zie je stelletjes en dan denk ik echt bij mijzelf waarom moet het bij ons nou allemaal zo moeilijk zijn om gelukkig te worden als we zo veel om elkaar geven en het allebei zo graag willen..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:28

Wij hebben ook gepraat, over waarom het aldoor mis ging. En ik moet zeggen 'klopt af' het gaat eigenlijk sindsdien veel beter :)
Bespreek wat er mis gaat. Waarom doe jij zo? Waarom doet hij zo? Begrijpen jullie elkaar wel goed? Wij dachten namelijk elk anders ove de situatie, we gingen voor elkaar denken en dat zorgde voor de problemen

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 12:09

Nou update.. Hebben net besloten dat we toch uit elkaar gaan.. Samen even flink zitten huilen maar dit is voor ons allebei beter zo.. Ik wil niet oud worden met zoooon zware relatie.. Het moet lopen en dat doet het bij ons gewoon niet..

Ben nu even helemaal gebroken... Maar ook dit gebroken hart komt hopelijk wel weer in genezing.... :'(

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:12

:(:) Sterkte hoor meid.
En als je echt voor elkaar bestemd bent kom je toch ooit wel weer bij elkaar. ;)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:15

_Lola_ schreef:
Nou update.. Hebben net besloten dat we toch uit elkaar gaan.. Samen even flink zitten huilen maar dit is voor ons allebei beter zo.. Ik wil niet oud worden met zoooon zware relatie.. Het moet lopen en dat doet het bij ons gewoon niet..

Ben nu even helemaal gebroken... Maar ook dit gebroken hart komt hopelijk wel weer in genezing.... :'(

Heeel veeeel sterkte... Bij mij ging het precies zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 12:46

Sterkte meid! De eerste tijd is heel moeilijk. Ik voelde mezelf na 1 week al beter, eindelijk rust als het ware. Het komt allemaal wel goed, of dat nou met of zonder hem is.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:09

Het voelt nu kei rot, maar uiteindelijk wel het beste!
Heel veel sterkte en ga lekker leuke dingen doen!

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 13:19

Dank je allemaal.. Ik ga proberen veel dingen te ondernemen en ik weet ook wel dat het allemaal wel weer goed gaat komen met mij, maar nu Pfff..... Ik zie het even allemaal niet zitten zo... Zit op mijn werk nu en het is dat ik straks afspraken heb anders was ik naar huis gegaan... Ben echt gebroken..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:21

Ja kan er echt even flink stuk van gaan... Hopelijk gaat dat rotte gevoel snel over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:23

Inderdaad gewoon leuke dingen doen, lekker met je vriendinnen op stap. En laat aan hem zien dat je, jezelf wel red.
Hoop voor je dat je, je snel wat beter voelt :)

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:26

Heel veel sterkte meid, ik denk echt dat je hier het beste aan hebt gedaan. Het is nu heel zwaar en je zult nog duizend keer je afvragen of dit wel het beste was. maar ik denk dat dit voor beide beter is. Die zware gesprekken en steeds weer die diepe dalen zijn echt geen fijne basis voor een relatie.

Heel moedig van je, en heel veel sterkte

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 13:54

Thnx :-)

Ik hoef hem verder alleen niets te laten zien oid.. Zijn gewoon echt op goede voet uit elkaar gegaan nu.. En ik hoop ook echt in de toekomst dat onze fijne tijden als nog gedeeld kunnen worden..
Heb hem net nog 1 laatste mailtje gestuurd met daarin nog voor de laatste keer wat hij voor mij heeft betekend (en dat is echt heel veel) Hij heeft mij altijd gesteund en voor mij klaar gestaan..
Dat maakt het nu ook zo moeilijk..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:57

ja, als je met ruzie uit elkaar gaat of gewoon omdat het gevoel weg is is het heel anders. Je houdt nu gewoon nog van m en dan doet het extra zeer..

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 14:08

Pff en dan nu hoor ik alleen maar zielige liedjes op de radio of liedjes die mij aan ons doet denken.. This s*cks echt wel... Lekker huilen op het werk.. Gelukkig zit ik vandaag alleen boven.. Niemand die van mij last heeft Haha..

_Lola_

Re: Ook ik relatie problemen.. Het is over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 15:14

Even titel update.. Hoef geen tips meer :) Of hele goede tips voor liefdes verdriet.....

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:17

heel veel sterkte meid, jullie hebben de juiste beslissing genomen!

ga lekker wat tijd in jezelf steken, lekker jezelf verwennen en leuke dingen doen. lekker afleiding zoeken maar ook de tijd nemen om na te denken en te relativeren anders verwerk je het niet.

Als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn dan zullen jullie ooit weer bij elkaar komen. en zal het ook anders lopen als het gedaan heeft.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:50

1 top: Ben & Jerry's zo'n grote bak ijs doet wonderen. verder heel veel sterkte. het slijt echt al kan het lang duren. niets is zo moeilijk als een relatie beeindigen terwijl je nog heel veel om elkaar geeft. Ik heb het bij mijn ex na 1 1/2 jaar een plek kunnen geven, maar ben nog steeds niet klaar voor iets nieuws....

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:51

Hey las net je titel.
Wi je even sterkte wensen enne.. liefdesverdriet gaat ook over he:)
Tuurlijk alle begin is moeilijk maar er komen zeker betere tijden.
Wordt weer zomer, dus maak er iets leuks van!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:30

Tjonge wat een slecht nieuws!
Gelukkig heb je nu afleiding van je werk en je vrienden zullen je ook vast wel opvangen als ze dit horen!
Heel veel sterkte!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:56

Jeetje, wat herkenbaar allemaal, 4 weken geleden zijn mijn nu ex en ik ook uit elkaar gegaan na 2,5 jaar. Het was vooral zijn beslissing, maar ik heb hem ook wel geholpen om er een punt achter te zetten. Ik voelde ook dat het niet meer ging, ergens had ik ook wel genoeg van die onzekerheid. Hij bleef maar twijfelen, wij botsten steeds en het bij elkaar zijn was niet meer echt vlot en spontaan. Ik had het gevoel alsof ik steeds moest voorkomen dat er ruzie of misverstanden kwamen. Hij wilde ook hele andere dingen dan ik, hij was veel meer gericht op vrijheid en dat heeft uiteindelijk gezorgd dat we uit elkaar gegaan zijn. Ook zonder ruzie trouwens.

Soms is het gewoon te moeilijk om over die problemen heen te stappen en 'niet moeilijk doen en lekker te gaan leven samen'. Soms is het gewoon de waarheid, dat het niet werkt. Soms is het gewoon de verkeerde persoon, of de verkeerde tijd. Het is niet dat je minder van elkaar houdt, maar het is gewoon te moeilijk. Ik weet hoe het is, het voelt oneerlijk, maar langzaam loslaten is het enige wat je kan doen... Uithuilen, uitzuchten en de dagen uitzitten... En ondertussen proberen om voor jezelf te zorgen en toch van de andere leuke dingen in het leven te genieten :(:)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 08:55

Nou ik geloof niet dat ik ooit zoveel gehuild heb als gister en ook ja vanochtend al weer..

Heb nog een super lieve reactie gekregen op mijn mail en misschien dat we dit weekend nog 1 laatste weekend samen gaan zijn om het ook echt af te sluiten.. Het is nu allemaal zo snel gegaan.. Hebben nog wat spullen van elkaar die nog terug moeten en dan kunnen we ook echt alles achter ons laten..
al zal het nog een hele tijd duren voordat ik dit een plaatsje kan geven en ik denk bij hem ook..

Dankje voor al jullie lieve reacties!

Ben gister avond goed opgevangen door een vriendin en ga vanavond lekker een avondje bij mij moeder thuis uithuilen.. Ook fijn :)