Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Sita_ schreef:Nu ook zo'n gevalletje.. 'Mijn pony vind het leuk om kunstjes te doen..'
Past ook wel in dit onderwerp..
Ja die pony. Hoe die op de grond werd neergelegd
. Van mij mogen ze acts met dieren ook verbieden. Dat schaap van vorig jaar was ook niet bepaald een succes.

superdymp schreef:. Moet je als moeder dan je jongste dochter gaan vertellen dat ze niet mag meedoen
superdymp schreef:Moet je als moeder dan je jongste dochter gaan vertellen dat ze niet mag meedoen omdat andere mensen haar te jong gaan vinden
Mas schreef:superdymp schreef:Moet je als moeder dan je jongste dochter gaan vertellen dat ze niet mag meedoen omdat andere mensen haar te jong gaan vinden
Volgens mij kun je dat idd beter doen dan haar eerst door de stress van het voorbereiden/oefenen/optreden etc te laten gaan om vervolgens afgewezen te worden. Dan moet je je dochter gaan vertellen dat ze haar best gedaan heeft, maar dat ze niet door mag naar de volgende ronde, dat lijkt me veel erger. Zéker omdat je vantevoren had kunnen zien aankomen dat ze wordt afgewezen op haar leeftijd.
Als ouder kun je je kind dit beter besparen en het nog een paar jaartjes laten wachten.
Al was 15 niet de minimumleeftijd, had ik nooit van mijn ouders gemogen. En terrecht!
Ouders horen hun kinderen in bescherming te nemen. Ik vind het echt niet normaal, een kind van 6 mee laten doen. Ik vind dat de minimumleeftijd veel hoger moet liggen.

marleen_88 schreef:Ja, dat met die pony, wat een verschrikking!!![]()
En dan zegt patricia ook nog: 'ik zie dat die pony er plezier in beleefd' nou sorry, maar dat ding wilde helemaal niets, vond het daar volgens mij verschrikkelijk!
En dan idd, die kleine meisjes, tuurlijk is het pittig, maar écht talent op je 6e lijkt mij vrij onwaarschijnlijk. Ik vind dat ouders hun kinderen gewoon niet op moeten geven.
. Ze zei dat ze zag dat de pony het niet zo naar zijn zin had. Daar was ze dus wel erg eerlijk in. Ik vond het heel ernstig ...
Siets schreef:marleen_88 schreef:Ja, dat met die pony, wat een verschrikking!!![]()
En dan zegt patricia ook nog: 'ik zie dat die pony er plezier in beleefd' nou sorry, maar dat ding wilde helemaal niets, vond het daar volgens mij verschrikkelijk!
En dan idd, die kleine meisjes, tuurlijk is het pittig, maar écht talent op je 6e lijkt mij vrij onwaarschijnlijk. Ik vind dat ouders hun kinderen gewoon niet op moeten geven.
Dat heb ik Patricia juist niet horen zeggen. Ze zei dat ze zag dat de pony het niet zo naar zijn zin had. Daar was ze dus wel erg eerlijk in. Ik vond het heel ernstig ...

En ik deed toch iedere maand weer mee...
!
..