all stars waar voor 30 euro?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Re: all stars waar voor 30 euro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:46

America(n?) Today heeft soms aanbiedingen met goedkopere All stars
In Den Haag zit nu een sportwinkel die er mee gaat stoppen en tig % korting geeft op diverse schoenen, ook All stars :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:50

Karin schreef:
Fake All Stars lopen over het algemeen niet zo lekker is mijn ervaring. Vaak een veel dunnere of iig minder stevige zool. Bij nepperds krijg ik last van brandende voetzolen als ik er een hele dag op rondloop (op vakantie bijvoorbeeld, of met winkelen), bij echte heb ik nergens last van.

Net weer een paar bijna-nieuwe van Marktplaats geplukt voor 30 euro, zo kan het ook. ;)

Ik heb 1,5 jaar geleden in Londen een paar hele fijne nepperds gekocht... Heb in totaal 6 paar echte Allstars en één paar neppe, maar na het inlopen van de neppe lopen deze echt fijner dan de echte. Geen dunne zool, maar juist een iets dikkere. De veters heb ik wel vervangen door echte 'Allstarveters' omdat die gewoon heel fijn zijn. Ze beginnen helaas nu wat te slijten, maar ze waren dan ook niet duur. Geloof 10 euro?

Ps ik ben in Amerika geweest afgelopen zomer, in een echte Allstarwinkel. Hier lagen echt de leukste modellen voor zo weinig geld. Geloof dat ik 2 paar had voor 30 euro. Voor in de winkel stonden gewone Allstars, de normale éénkleurige zeg maar, maar achterin de winkel stonden de iets apartere modellen in de uitverkoop. Dus als er nog iemand naar Las Vegas gaat :P

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:55

Klopt ik heb mijn aparte model All Stars ook in Amerika gekocht.
Daar hadden ze zelfs All Stars als model laars, ook erg leuk om te zien. :)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:00

Vanaf volgende week vrijdag begint het prijzencircus bij de V&D, kan je echte All Stars kopen voor 39 euro. Geloof in wit, zwart, blauw en rood. Zullen wel snel uitverkocht zijn.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:11

Om de zoveel tijd zijn ze wel weer helemaal in hè? :D

Ik had mijn eerste paar in 1988, toen ik bijna 14 was. Donkerblauw. Inmiddels al een aardige verzameling aangelegd. :D