Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) vervaagt ook wel een beetje
en veel fruit eten begint wat meer een gewoonte te worden (hoewel ik er nog steeds eigenlijk niets om geef
)
) met wat rauwkost en een boterham, maar dat is geen dagelijkse oplossing. 

en met bijvoorbeeld avocado, cherrytomaatjes en honing-mosterddressing?). Ook noedels met vlees en groenten en een sausje (kecap, soja of bijv. 5-spice) is snel klaar en licht eten.
)Dorée schreef:Ei met gerookte kip? Was dat lekker?
Over droge crackers gesproken: ik vind de crackertjes van LU met olijfolie en oregano (geloof ik) echt zo lekker! Als je die nog niet kent, worden dat vast je nieuwe droge-cracker-vrienden.
Citaat:Komt het heel veel voor dat je pas zo laat thuis bent? Want ik kan me voorstellen dat je ook niet altijd zin hebt in simpel snel eten, maar dat is dan wel lastig.
Een lekker soepje met brood de volgende keer doen? Of een maaltijdsalade (met gerookte kip ipv spekjesen met bijvoorbeeld avocado, cherrytomaatjes en honing-mosterddressing?). Ook noedels met vlees en groenten en een sausje (kecap, soja of bijv. 5-spice) is snel klaar en licht eten.
Maar daar zit wel een groot deel van het probleem, dus daar moet ik wel wat mee gaan doen. Citaat:Twee ons groenten: is dat niet gewoon een kwestie van wennen? Anders gewoon je aardappelen (of wat dan ook naast je vlees en groente) weglaten zodat je de groente wel moet eten om genoeg te eten? Misschien denk ik er wel heel makkelijk over hoor, ik vind groente echt heel erg lekker, zou prima elke dag alleen vlees met groente eten (natuurlijk alleen bij AGV).
Citaat:Trouwens, als je die hamburger zonder saus net zo prima vindt maakt het natuurlijk niet uit, maar anders mag je best wel met saus hoor als je verder zo gezond doet. (Of gewoon wat minder saus. Ik vraag dat sowieso standaard omdat ik vind dat ze altijd overal zo idioot veel saus op doen, getver!)
Citaat:Goed bezig hoor trouwens!
Het werd ook wel echt nodig
Lielle schreef:mss zijn ze ook niet gerookt, maar van die kipreepjes van de appie. Die crackers ken ik idd, en dat zijn precies degenen die ik dus bedoelde
Die reepjes ken ik niet, klinkt best lekker. Liggen zeker bij de voorverpakte vleeswaren en de ham- en spekreepjes enzo? Ben je dan niet al vaak heel erg over je honger heen? Dat heb ik zelf namelijk wel en ik eet dan eigenlijk alleen nog omdat ik het dan zo lekker vind.Citaat:meestal zo'n 3 * in de week (en het kan nog veel later worden), ik ga altijd eerst paardrijden na het werk. Het probleem is vooral dat ik geen zin meer heb om te koken, een ei bakken is dan al veel werkMaar daar zit wel een groot deel van het probleem, dus daar moet ik wel wat mee gaan doen.
Maar om het dan maar altijd over te slaan kan natuurlijk ook niet. Kan me voorstellen dat dit wel lastig is en altijd maar brood meenemen is ook niet echt lekker (of voedzaam). Moeilijk om hier ook een goede oplossing voor te bedenken. Vind je zo'n maaltijdsalade gewoon minder lekker of komt het er nooit echt van? Want als het laatste zo is, zou dat wel een goede oplossing zijn. Die kun je evt. ook nog wel meenemen naar stal?Citaat:Mss wel, het is ook vooral lastig als het koken er al bij inschiet. Een maaltijdsalade met 200 gr groenten red ik dus gewoon niet. Mss overdag wta meer rauwkost eten, dat vind ik op zich wel lekker. het is niet zo dat ik groente niet lekker vind trouwens, maar ik zal idd eens wat minder vlees/aardappelen(pasta whatever) pakken. Dan moet ik wel
Zou voor mij ook absoluut gelden!Citaat:Ik ben nu even heel erg streng bezig, om door wat patronen heen te breken, en bovendien pak ik dan liever wat lekkere kaas als zonde

(Dit is natuurlijk too good to be true en als dat kon dan gebeurde dat vast al wel, maar ik dacht: 'misschien is dit ineens dé oplossing en heeft ze hier gewoon echt niet aan gedacht'. Zou toch banketstaaf zijn als ik dan m'n mond hield.
) Dorée schreef:Die reepjes ken ik niet, klinkt best lekker. Liggen zeker bij de voorverpakte vleeswaren en de ham- en spekreepjes enzo?

Citaat:Ben je dan niet al vaak heel erg over je honger heen? Dat heb ik zelf namelijk wel en ik eet dan eigenlijk alleen nog omdat ik het dan zo lekker vind.Maar om het dan maar altijd over te slaan kan natuurlijk ook niet. Kan me voorstellen dat dit wel lastig is en altijd maar brood meenemen is ook niet echt lekker (of voedzaam). Moeilijk om hier ook een goede oplossing voor te bedenken.
Citaat:Vind je zo'n maaltijdsalade gewoon minder lekker of komt het er nooit echt van? Want als het laatste zo is, zou dat wel een goede oplossing zijn. Die kun je evt. ook nog wel meenemen naar stal?
Daarnaast is daar tijdgebrek wel een probleem, meestal koop dan maar zo'n kant-en-klare van de appie, die zijn niet slecht. Citaat:Zou voor mij ook absoluut gelden!

Citaat:Enne, kun je het niet zo regelen dat je gewoon na het rijden thuis kunt aanschuiven?(Dit is natuurlijk too good to be true en als dat kon dan gebeurde dat vast al wel, maar ik dacht: 'misschien is dit ineens dé oplossing en heeft ze hier gewoon echt niet aan gedacht'. Zou toch banketstaaf zijn als ik dan m'n mond hield.
)
Toch is dat denk ik wel de weg te gaan, maar eens bespreken thuis 
Bovendien heb je dan alsnog weer opnieuw zin in eten na het rijden (lijkt mij
).

Mss is dat die geniale oplossing
Lielle schreef:aansluitend op die laatste opmerking, vanaf komend weekend staan mijn schoonouders 3 maanden op de camping tegenover de stalMss is dat die geniale oplossing
!! Miscchien?? Als je daar 3 maanden veel bent geweest, ook gewoon even vrienden maken met de buren, zodat je gewoon het hele jaar door op de camping kan eten!

Dorée schreef:Oscar schreef:Maar op het moment dat je echt honger krijgt, dan ben je er heel soms toch nog een beetje 'blij' mee.Hahaha deze zin is echt briljant.

) 

) 
)
Zoetigheid heb ik minder mee, echt die lekker pittige smaak.

) niet geprobeerd (hou niet van groenten en niet van kip), maar volgens hubbie was het best lekker en het was in 6 minuten klaar. Misschien iets voor jouw drukke dagen?