Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nimmy schreef:Die tacktiek gebruik ik nu ook al een paar jaar...
Maar momenteel wordt er van meerdere kanten moeilijk gedaan over het feit dat ik haar zoveel mogelijk negeer....
stefje schreef:Dan kan je toch zelf belegd brood meenemen, sultana's, mueslirepen enz. En/of onderweg iets kopen.
kom je mooi onderuit toch
Die mag ze dan in haar zak steken.Nimmy schreef:Citaat:Moderatoropmerking:Mail verwijderd.
de reactie op mn mail, dat het niet handig is om woensdag te mailen of iedereen za kan....

sifra01 schreef:Maar je kunt toch best veel eten mee nemen wat misschien n iet warm is, maar wel voedt? Lijkt me dan toch geen probleem. Ik vind ook dat je het wel erg groot maakt eigenlijk.
Nog een paar ideetjes: Studentenhaver, bananen, brood met pindakaas etc. Lijkt me dat je het daar wel even op vol kunt houden. Succes.
Als ze mij denken uit te hongeren, dan zorg ik wel voor mij zelf en laat staan dat ik er wat van zeg, dan krijg je alleen maar kinderachtige reakties op je terug en dan ben je weer de klos. 
russel schreef:Als je echt wilt, dan lukt het, maar met deze reaktie wil je dus niet. Hoezo vies?? Zit de poep aan de deurklink dan??