alleen met hem naar de bioscoop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxmyrtheexx

Re: alleen met hem naar de biosscoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 15:53

een beetje wel.. (hij is namelijk net zo oud als me broer) en dan krijg je weer dat gezeik vn hij had je broer kunne zijn weetje wel.. ma ik denk wel dat ze het acceptere.. ik bdoel.. ze moge die vriendin van me broer ook niej.. mja ze accepteren het we.. het enigste waar ik altijd een grote hekel aan heb ik dat als ik mijn vriend voorstelde aan mijn ouders.. er automatisch een hele vragenlijst werd gesteld.. en dan schaamde ik me altijd door.. daarom nam ik bijna nooit jongens mee naar huis:P

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 15:57

Dat deed mijn moeder ook altijd. Je kan het bespreken met je ouders voordat de jongen komt en vragen of ze niet meteen een hele waslijst willen vragen en je kan het uitleggen aan die jongen dat je ouders zo kunnen reageren.
Ik denk dat heel veel ouders zo wel reageren op een nieuwe vriend(in) van hun kind.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 16:01

jah.. ik heb het hem al wel verteld haha:P maarja ik zou het er vanavond wel met mijn moeder over hebben wnt me vader is er vanavond niet met eten en ik kan beter met mijn moeder praten..

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:04

En je moeder kan dan weer praten met je vader als ze het wil ;)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 16:08

ja precies.. ik heb net patrick nog even gesmst dat bea niet meer meegaat maar hij smst nog niet terug.. maargoed hij is ook aan het werk op een bouwplaats en het was aardig stresse had hij verteld.. dus ik zal ff geduld moeten hebben

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:10

Heb je gesmst dat jij besloten hebt dat je vriendin niet meegaat of dat zij niet meegaat?
Even afwachten ja :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:11

xxmyrtheexx schreef:
een beetje wel.. (hij is namelijk net zo oud als me broer) en dan krijg je weer dat gezeik vn hij had je broer kunne zijn weetje wel.. ma ik denk wel dat ze het acceptere.. ik bdoel.. ze moge die vriendin van me broer ook niej.. mja ze accepteren het we.. het enigste waar ik altijd een grote hekel aan heb ik dat als ik mijn vriend voorstelde aan mijn ouders.. er automatisch een hele vragenlijst werd gesteld.. en dan schaamde ik me altijd door.. daarom nam ik bijna nooit jongens mee naar huis:P

Beter dat hij je broer had kunnen zijn i.p.v. je vader moet je maar denken. :D

Veel plezier!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 16:20

haha jah idd.. bedankt!
maar kheb gewoon gezegd dat bea niet meegaat..

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:26

Ik zou dan wel een keer zeggen dat jij besloten hebt dat zij niet meegaat ipv dat zij dat gekozen heeft.
Dat komt dan totaal anders over (maar dat vind ik).
Hopelijk reageert hij snel en dan een leuke film uitzoeken voor in de bios.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 16:38

ja.. waarschijnlijk gaan we the yes-man kijken

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:35

hej hej..

ik heb het mijn ouders verteld.. me moeder eerst.. en die deed niet zo moeilijk..
me moeder vertelde het mijn vader (het banketstaaf was, dat ik er bij zat toen ze het zei)
maarja mn vader zat beje over de leeftijd te zeuren, maar me moeder hielp me gelukkig..

nu weet ik alleen niet wat ik aan moet trekken, dus kheb ff paar foto's gmaakt van de leukste kleren die ik nog heb.. (ik moet nodig nieuwe kleren kopen maarja)
ik draag het boven een skinny spijkerbroek..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

wat vinden jullie het leuks.. en combineren mag ook hoor.. wnt ik ga echt niej alleen met mijn t-shirtje naar buiten..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:45

Foto 1 vind ik erg leuk, en 4, eventueel met een vestje er over, en de bodywarmer is ook leuk. Ziet er leuk en netjes uit, maar niet te. Fijn dat je moeder je hielp, dat doet toch goed.

En maak je geen zorgen over de taal hoor, over het algemeen vinden jongens het alleen maar leuk om je eventueel een beetje te helpen. Komt allemaal goed joh, heel veel plezier!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 12:08

hej hej.. bedankt.. nog meer meningen`???

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 12:25

zucht... hij reageert niet op mijn sms.. hopelijk laat hij me nou niet ineens vallen ofzo.. dan zou ik me behoorlijk *** voelen.. ook vooral tegenover mijn ouders.. omdat ik heb gzegd dat ik wel denk dat hij te vertrouwen is.. hopelijk heb ik dat niet fout

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 13:14

Rustig aan meid, je zei zelf al dat hij het druk heeft op dit moment. Waarschijnlijk is nu zo druk bezig dat hij liever straks als het wat rustiger is even smst. Als ik mijn vriend sms dat iets savonds wel door kan gaan, smst hij een uur voor die tijd nog eens iets terug, dus maak je niet druk ;)

Laat hij je wel vallen, zeg je dat gewoon eerlijk tegen je ouders, en zeg je dat het jou ook tegenvalt. Ga je lekker met je vriendin. En als je het toch liever niet tegen je ouders zegt, kan een smoesje ook nooit kwaad. (hij was in de war met een andere dag, en moet vanavond op verjaardag ofzo)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 13:40

hihi jah.. maar kheb hem een smsje gestuurd van.. heb je me smsje van vannochtend gehad? zegt hij.. welk smsje? ik zeg: of je al wakker was en hoe we dat vnaaf gaan doen.. maar daar reageert hij ook niej op.. kheb geprobeerd hem te belle.. met mijn mobiel.. neemt hij niet op.. maargoed als ik met mn huistelefoon bel.. waar hij het nummer niet van kent.. neemt hij ook niet op dus.. t zal wel.. khoop dat hij snel wat van zich laat horen.. scheeld.. mn haar heb ik al gedaan enzo.. alleen nog de make-up en dn ben ik klaar:P

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 13:58

he he.. hij heeft trug gebeld.. waarschijnlijk vnaaf om 8 uur film.. hij belt me nog over hoelaat hij bij mij komt.. das een opluchting.. nu heb ik zin in sigaret maar kmag niet roke thuis.. baal baal

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:39

lekker saampjes gaan,stof genoeg over te praten;de verschillen van nederland en nu,etc.
veel plezier,en we verachten wel een verslag he :D

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:42

Wat leuk! Alvast veel plezier straks, het loopt allemaal wel los! :D

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:44

Plien91 schreef:

Veel plezier!

Amen :D

Jullie schelen 5 jaar, dat is niks... Nu misschien nog wel voor je gevoel, maar als jij straks 20 bent is hij 25 en dan is het gewoon peanuts. Hou ouder je wordt, hoe minder de leeftijd er toe doet. Toen ik 15 was, was mijn vriend 3,5 jaar ouder en dat vond men toen al een heel groot leeftijdsverschil...

Persoonlijk zou ik zeggen, ga lekker alleen met hem naar de bios. Onder de film hoef je toch niet te praten ;) Je kent die jongen al, hij is bekend in je vriendenkring en je vrienden weten ook waar je bent. Ik zou me niet al te veel zorgen maken over stiltes, stiltes hoeven niet vervelend te zijn :) Gewoon een leuke avond van maken...

Heel veel plezier!

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:52

Plien91 schreef:
xxmyrtheexx schreef:

Veel plezier!

Mijn oudste broer is 29, mijn jongste broertje is 14... Dan wordt t moeilijk zoeken :+

Heel veel plezier vanavond, maak er gewoon een leuke avond van :)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 19:36

khad gehoopt dt het een leuke avond zou worden, maar zoals jullie zien.. zit ik nog steeds thuis.. hij komt niet opdagen en reageert niet meer op mijn telefoontjes.. ik voel me nu echt behoorlijk *** zo blijkt het maar weer dat ik soms weer te snel ben met mensen vertrouwen..

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:41

komt hij niet gewoon wat later heb ik ook welleens gehad hoorr?

Anders is hij je niet waard...

Gr Gemma

Nickytje

Oei, meid toch! Had hij gezegd dat hij zeker langs ging komen? Of 'ging hij nog iets laten weten'?
Wel sneu dat hij niet reageert op je telefoontjes :n
Ben benieuwd of hij nog met een excuus voor de dag gaat komen!

Sylvia

Heb je 'm wel al verteld dat je vriendin niet meegaat? Hoe lang is het rijden naar de bios? Als ie je echt laat zitten dan is het gewoon een eikel eerste klas... :(:)