Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xxmyrtheexx schreef:een beetje wel.. (hij is namelijk net zo oud als me broer) en dan krijg je weer dat gezeik vn hij had je broer kunne zijn weetje wel.. ma ik denk wel dat ze het acceptere.. ik bdoel.. ze moge die vriendin van me broer ook niej.. mja ze accepteren het we.. het enigste waar ik altijd een grote hekel aan heb ik dat als ik mijn vriend voorstelde aan mijn ouders.. er automatisch een hele vragenlijst werd gesteld.. en dan schaamde ik me altijd door.. daarom nam ik bijna nooit jongens mee naar huis:P

Plien91 schreef:Beter dat hij je broer had kunnen zijn i.p.v. je vader moet je maar denken.![]()
Veel plezier!

Je kent die jongen al, hij is bekend in je vriendenkring en je vrienden weten ook waar je bent. Ik zou me niet al te veel zorgen maken over stiltes, stiltes hoeven niet vervelend te zijn
Gewoon een leuke avond van maken...Plien91 schreef:xxmyrtheexx schreef:een beetje wel.. (hij is namelijk net zo oud als me broer) en dan krijg je weer dat gezeik vn hij had je broer kunne zijn weetje wel.. ma ik denk wel dat ze het acceptere.. ik bdoel.. ze moge die vriendin van me broer ook niej.. mja ze accepteren het we.. het enigste waar ik altijd een grote hekel aan heb ik dat als ik mijn vriend voorstelde aan mijn ouders.. er automatisch een hele vragenlijst werd gesteld.. en dan schaamde ik me altijd door.. daarom nam ik bijna nooit jongens mee naar huis:P
Beter dat hij je broer had kunnen zijn i.p.v. je vader moet je maar denken.![]()
Veel plezier!