wat zou jij van tell sell willen hebben of wat heb je al?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:43

Tja, alles als het gratis was.
Maar zou daar nooit meer wat kopen, al vaker wat gekocht, maar het viel allemaal tegen. Van buikspiertrainers, sieraden tot keukenapparten.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:46

blokker heeft op het moment ook die luchtzuiveraar €19,99. (dat ding met water wat een tijdje terug op tv was) ben benieuwd of dat wat is.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:10

Nou ik zou wel graag die zweetgordel(ofzo) willen ehbebn, die vet wegzweet :+

bromfiets

Re: wat zou jij van tell sell willen hebben of wat heb je al?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:24

Suus_ & Lieveli: Dat bedoel ik dus := Ik kan me voorstellen dat je met dat laserding een hoop kan vernaggelen, terwijl het in het filmpje zo'n geweldig ding is.... En dan voor dat geld :=

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:53

Het onwijs mooie lijf van al die vrouwen die op die apparaten tekeer gaan!

Jammer dat je die nog niet kan kopen :(!

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:04

Tellsell... Ik vraag me toch ernstig af waarom je toch blijft hangen op die zenders terwijl het totale onzin is!

Altijd als ik aan het zappen ben blijf ik geïnteresseerd kijken naar TellSell, hoe doen die mensen dat toch :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:14

Alle dingen waar je van af zou moeten vallen zou ik wel eens willen proberen. :+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:18

ik zou graag de Zumba-dvd's willen en de Flavour Wave Oven...
Om verschillende redenen ga ik beiden niet kopen... Zumba kan ik nl. op een andere manier aan komen... en de Flavour Wave Oven... heb eerlijk gezegd mijn twijfels of het ding echt zo makkelijk en handig in gebruik is... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:25

Zie regelmatig een verfroller voorbij komen. Verf in het reservoir en rollen maar! Super mooi en egaal resultaat!

Zal het nooit kopen, dit soort dingen blijken vaak helemaal niet te werken. Vraag mij af waarom het op de t.v. altijd zo goed werkt :+

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:08

Ik zou zumba-dvd's willen kopen. :D Maar ik vind het wel wat prijzig. >;) Dus misschien moet ik ergens anders gaan kijken of het goedkoper kan.

Mijn moeder heeft wat spullen gekocht van dat zender en sommige deden het goed en andere spullen waren WAARDELOOS. Die gingen direct na 1e gebruik in een kast. Mijn moeder heeft nu stoommop, maar zij vindt het niet zo geweldig, maar ik heb wel gezegd dat zij nog een keer moet proberen. Hopelijk is dat geen miskoop.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:10

ik wil die flave-a-wave oven hebben :D
Gewoon alles in 1 en geen afwas, hoe handig wil het hebben op kot maar mijn ouders hebben een combi microgolf gekocht dus heb ik die flavedinges niet nodig.
Over sommige dingen heb ik inderdaad heel erg mijn twijfels (zoals al die afslank en schoonmaakspullen) maar als mensen ze willen kopen ga ik hun niet tegenhouden

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:14

Wij hebben de H2O mop (stoomreiniger), ik moet zeggen dat de vloer er echt goed schoon van is geworden, het ziet er weer strak uit, het werkt dus echt.
Het enigste nadeel is dat het niet meteen droog is, zoals ze vertellen in de reclame je moet er wel met een droge doek overheen erna, maar maakt verder wel goed schoon en is makkelijk in gebruik.

FlowerbombJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:16

cctje schreef:
Tellsell... Ik vraag me toch ernstig af waarom je toch blijft hangen op die zenders terwijl het totale onzin is!

Altijd als ik aan het zappen ben blijf ik geïnteresseerd kijken naar TellSell, hoe doen die mensen dat toch :+

Komt vast door de onwijs zwoele stem van die vent "Bestel nu..!!"

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:20

shula schreef:
cctje schreef:

Komt vast door de onwijs zwoele stem van die vent "Bestel nu..!!"

Nee, dat komt door prachtige mensen, prachtige resultaten met weinig of zelf geen moeite. Tja, dan hang je vanzelf aan hun lippen hangen als alles zo makkelijk is. :~

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:44

Ik werk bij de Blokker en daar hebben we echt super veel van die spullen, maar dan voor een normale prijs. :D Zoals de Ped Egg, die witte Handy Table, die luchtzuiveraar, de Leg Magic, die Rock & Roll stepper, die vacuum deksels, KeepEez ofzo? en nog veel meer. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:51

Een goede vriendin van met heeft ook de Roch n Roll stepper, ik moet zeggen dat je je spieren wel voelt hoor, na een kwartiertje op dat ding :D
Maar of het echt je benen strakker maakt durf ik niet te zeggen, zou k hem wat langer voor moeten testen.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:57

Ik zou die stoomreiniger wel willen, niet die mop, maar die andere..
En de zumba dvd's inderdaad
en en en...
Inderdaad, als je het programma erop hebt, blíjf je kijken
Heb alleen nooit iets gekocht en dat hou ik ook maar zo, vréselijk duur allemaal en of het werkt, ik betwijfel het :+

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:08

dat bullet geval om dingen mee te hakken en te snijden en dat je ook milkshakes enzo kan maken.

Heb ik laatst in duitland gekocht voor 30 euries :+
En hij doet het ook nog perfect ook.

Idd zou ik ook wel zoiets willen hebben wat je haren definitief verwijderd. maar voor de zekerheid als ik het doe toch maar profeccioneel.

Die H2O mop werkt dus voor geen ene flikker geleent van vrienden en je krijgt er gewoon een laagje water overheen (laminaat) en vlekken uit je tapijt NOO WAAAYYY!!Die krijg je er dus echt niet uit!!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:14

ik ben verslaafd aan tellsell

wat een heerlijke tv vulling , zakkie chips erbij en kijken

voor de liefhebbers
http://www.telsell.com/nl-NL/default.as ... 3godjxViIg

ik heb de slim en fit ? ooit eens goedkoop gekocht bij de action
ik trek hem aan en gelijk trek ik hem stuk haha

kennen jullie quick and brite nog
vond die reclame zo geweldig

de titanium messen had ik ooit wel eens willen hebben
evenals de magic bullet en de flavorwave
wel heb ik eens op de rommelmarkt zo'n keukenmachine gekocht die je met de hand ronddraait
ik moet zeggen die was geweldig

en hoe heet die andere nou een soort van veredeld tosti apparaat waar je een hele maaltijd in kunt maken
en dan die mini pizza's die ze maken
ik kreeg daar altijd meteen honger van haha

ik lig altijd helemaal krom van die haarproducten
verlopen kale mannetjes die na het gebruiken van het product en mega bos hebben en een nieuwe jonge vrouw
hilarisch

ze moeten dit weer s'nachts uitzenden in plaats van de prutsmutsen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:20

Volgens mij hebben jullie allemaal teveel vrije tijd :')

Het enige wat ik erg graag zou willen is een magic bullet :j
Verder had je vroegâh die reclames van Quick 'n Brite, dat wilde ik ook altijd heel graag. Tegenwoordig heb ik het in de kast staan, ben helemaal blij! :D

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:22

nee helaas niet teveel vrije tijd maar wel een avondbaan dus overdag heb ik alle tijd om hiervan te smullen hahaha
*edit oke ik geef het toe , ik vind het ook gewoon te leuk ^)

ze hebben ooit een reclame gehad voor een penispomp waarmee al je problemen opgelost zouden zijn
verrek hoe heet dat ding ook alweer , ik heb me wederom rot gelachen
Laatst bijgewerkt door Zappa op 18-03-09 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:22

Ik vond toen dat nagelapparaat wel cool, dat je er iets in deed, even met zo'n schuifding over je nagel en perfecte lak en perfect printje erop.
En die George Foremann Grill, ofzo, zag er ook wel smakelijk uit altijd.
Als alles gratis was geweest had ik het graag eens geprobeert. Net als dat spul waarvan je tanden zo spierwit zouden worden, mja geloof toch niet dat het echt werkt.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:24

Mijn ouders hebben toen Quick 'n Brite besteld, dat spul werkt goed om voegen schoon te maken :))

WilmaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:26

zydeco schreef:
ik lig altijd helemaal krom van die haarproducten
verlopen kale mannetjes die na het gebruiken van het product en mega bos hebben en een nieuwe jonge vrouw
hilarisch

Die mooie borstel heeft mijn vader gekocht...... :D
Wij (mijn moeder en ik) hebben hem uitgelachen en dat ding zit dus nu na 4 maand nog ongebruikt in de doos _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:26

bromfiets schreef:
Mijn ouders hebben toen Quick 'n Brite besteld, dat spul werkt goed om voegen schoon te maken :))

Ja en voor vettigheid, en... NICOTINEAANSLAG!!

Ik kwam hier in huis wonen en heb altijd gedacht dat de verwarming crèmekleurig was. Had ze regelmatig met vanalles gepoetst als er kleine vlekjes op zaten en zo, en die gingen eraf, maar verder bleef het crèmekleurig...

Toen wilde ik het weer eens schoonmaken, dus ik pakte mijn Quick 'n Brite... En er liepen gewoon bruine druppels langs de verwarming naar beneden :oo

En daarna was dat ding (na 3,5 jaar!!!!!) eindelijk WIT!!! *D