Lente in je bol

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ingetarita

Re: Lente in je bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 06:24

ja idd zal op school achter het raam lekker in de zon wilde ze dat zonnescherm naar beneden doen..zeg ben je helemaal gek haha die zon is echt heerlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 06:51

:)) heb vorige week grooote schoonmaak gehouden thuis. 4 uur bezig geweest :') stonden 6 vuilniszakken in de hal aan het einde :D zalig!

en op mn werk lekker mn balkondeur open, zonnetje in mn kamer. voel de energie gewoon weer terug in mn lijf stromen :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 06:58

Tis dat ik geen openslaande deuren heb anders had ik die open gegooid. :D Maar met dit mooie weer heb ik zoveel meer zin om te rijden in het zonnetje. En schoonmaken...tja....het wordt er wel iets leuker door. :=

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:00

Ja heerlijk, thuiskomen uit je werk en meteen de deuren opengooien. Wat langer met de honden wandelen.
En net zoals de rest gisteren mijn hele huis om gegooid.
Ohh heerlijk

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:01

Ik krijg meteen zin om;
* de tuinset schoon te maken en te gaan BBQen
* zomerkleren aan te trekken
* het huis schoon te maken, te verven, etc. :Y)

Had gisteren ook zo'n manie; vriendlief was nog even thuisgebleven om "gezellig" met mij door te brengen, maar ik móest gewoon eerst even stofzuigen. :+

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:35

Jeetje, vandaag is het heel erg met mij gesteld.
Ik voel me vandaag alsof ik net een nieuwe liefde heb terwijl ik toch echt al dik 1,5 jaar samen ben met mijn lief hihi. :D Er komen wel leuke ideetjes uit voort moet ik zeggen. :D
Lente is leuuuuuuk!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:38

Helaas heb ik nooit de drang om alles schoon te maken of op te ruimen. Maar ik word wel suuuupervrolijk van dit weer!!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:39

Bij ons in Frankrijk is het nu 20 graden. Ik sta dus in kort rokje en bikinitopje de stallen uit te mesten. Breng de schapen in dito kleding naar de wei en heb continu alle deuren en ramen open staan, heerlijk, de geur van lente, daar kan niets tegen op. Ik was zelfs nu iedere dag mijn dekbed (alleen even kortspoelprogram van 15 min) om het vervolgens buiten te laten drogen, heerlijk zo'n fris bed iedere avond!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:41

Het is heerlijk... na die maanden in de wind en regen gefietst te hebben, ( en heel wat gevloekt te hebben, := dewind is toch net wat harder op de afgelegen stukken zonder bomen in the middele of nowwhere ;) ). Geniet ik nu heerlijk van het mooie weer! Bodywarmer is alweer uit de kast en het fietsen is echt heerlijk! Nu lach ikde mensen uit die verplicht met het OV moeten,
Gisteravond ook lekker met mijn vriend weer voor het eerst vanaf de herst weer van hem naar mij ( klein uurtje) gefietst.. Heerlijk zeg!!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:43

abbeltje schreef:
Bij ons in Frankrijk is het nu 20 graden. Ik sta dus in kort rokje en bikinitopje de stallen uit te mesten. Breng de schapen in dito kleding naar de wei en heb continu alle deuren en ramen open staan, heerlijk, de geur van lente, daar kan niets tegen op. Ik was zelfs nu iedere dag mijn dekbed (alleen even kortspoelprogram van 15 min) om het vervolgens buiten te laten drogen, heerlijk zo'n fris bed iedere avond!

haha en dan wordt ik al gelukkig als het zonnetje hier weer lekker af en toe schijnt, en jij staat al in je bikini, je maakt me jaloers!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:50

Ik heb ook de lente/zomer kriebels!
Stond gisteren al om kwart over 8 bij het paard! (En dat terwijl ik uit zou kunnen slapen, hoefde pas 12 uur te werken) En heb toen ook heerlijk zonder jas gereden! Echt lekker in dat ochtendzonnetje!

Kreeg daarna gelijk zin om een mooie nieuwe camera te kopen, en heb dat ook maar meteen gedaan :+
Op mijn werk heeeerlijk buiten gezeten met de kids! (Das pas leuk je centen verdienen :D )

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:52

Krijgen jullie ook allemaal zo een zin om jurkjes en rokjes te shoppen?
Ik besef dat ik nu een heel slechte studieplaats heb gekozen want ik ga vandaag voor de 3de dag op rij naar de winkels :P

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:56

Ik zat gisteren al heerlijk op het terras!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:03

Heerlijk de lente, ik zit al 4 weken thuis met buikklachten en dat werd er niet beter op met dat sombere weer. Nu de zon al een paar daagjes schijnt en ik lekker uit de wind in het zonnetje kan zitten gaat het al een stuk beter! Ja, de lente zit zeker in mijn bol!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:23

Ik moest gister zowaar lachen in de bus (normaal heb ik een 'hekel' aan de bus), want ik zag huppelende lammetjes door de wei heen crossen. Prachtig gezicht :D

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 10:31

Hier nog een die het voorjaar in de kop heeft :D

Eergisteren mijn hele kamer uitgemest (was wel eens tijd na 4 maanden :o ) Zowaar vanmorgen vroeg alweer de afwas gedaan en nu zo de was eens opvouwen. Zo in het begin van t voorjaar kan ik ineens spontaan netjes zijn ;)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:45

Ik wil lekker naar buiten, paardrijden, lekker sportief zijn! :D
Echt lekker dit weer!

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 12:56

Mijn kamer en auto zijn ondertussen ook helemaal schoon :+
Krijg weer zin om te sporten en veel te rijden. Heeeeerlijk de lente :D

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:22

Heerlijk!
Zometeen mn kamer maar is een poetsbeurt geven. :)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:27

Geweldig, ik heb het ook :D

Ik ben boven alles heel erg vrolijk en blij, en krijg weer wat meer energie :)
Heerlijk de zon en al die bloemetjes :D

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:30

uh nee..
ik moet zo de paddock nog mesten, maar ik moet echt eerst nog ff zin maken.
daarnet wel lekker bij de paarden gezeten in het zonnetje, das dan weer wel heerlijk :D

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:33

Geweldig
Jaaa heb het ook heel erg :o
Als het mooi weer moet ik gewoon mijn kamer schoonmaken en moet er gewoon iets vrolijks aanwezig zijn (vooral bloemen) zoniet ga ik nog speciaal naar de winkel om het te halen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:36

Jaaa. :D Het ruikt zo lekker buiten! Ik heb al bloemetjes gekocht voor op m'n kamer en limegroene kaarsen, lekker lentekleurtjes. :D

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:43

Ennnn mijn kamer is bijna netjes alleen nog stofzuiger erdoor heen maar mijn raam staat al de hele dag helemaal open. Heerlijk, vanavond in een frisse kamer :D

En binnenkort misschien een vrolijk bosje bloemen kopen :D

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 16:52

Ja echt wel !!! We hebben hier thuis al mega veel opgeruimd !!
Dat voelt echt heerlijk aan.

Enne... ik heb al bijen gezien :D :D
's ochtends hoor je de vogeltjes fluiten, lekker vroeg licht, voel me ineens stukken beter :j