Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heb vorige week grooote schoonmaak gehouden thuis. 4 uur bezig geweest
stonden 6 vuilniszakken in de hal aan het einde
zalig!
Maar met dit mooie weer heb ik zoveel meer zin om te rijden in het zonnetje. En schoonmaken...tja....het wordt er wel iets leuker door.
Er komen wel leuke ideetjes uit voort moet ik zeggen. 
dewind is toch net wat harder op de afgelegen stukken zonder bomen in the middele of nowwhere
). Geniet ik nu heerlijk van het mooie weer! Bodywarmer is alweer uit de kast en het fietsen is echt heerlijk! Nu lach ikde mensen uit die verplicht met het OV moeten, abbeltje schreef:Bij ons in Frankrijk is het nu 20 graden. Ik sta dus in kort rokje en bikinitopje de stallen uit te mesten. Breng de schapen in dito kleding naar de wei en heb continu alle deuren en ramen open staan, heerlijk, de geur van lente, daar kan niets tegen op. Ik was zelfs nu iedere dag mijn dekbed (alleen even kortspoelprogram van 15 min) om het vervolgens buiten te laten drogen, heerlijk zo'n fris bed iedere avond!
)

) Zowaar vanmorgen vroeg alweer de afwas gedaan en nu zo de was eens opvouwen. Zo in het begin van t voorjaar kan ik ineens spontaan netjes zijn
Het ruikt zo lekker buiten! Ik heb al bloemetjes gekocht voor op m'n kamer en limegroene kaarsen, lekker lentekleurtjes.