Wat zouden jullie doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Re: Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 14:51

Bij twijfel zeker niet doen inderdaad. In mijn situatie zou het totaal anders zijn. Ik zou dolgraag dicht bij mijn ouders wonen, het liefst er naast. Heb gewoon een geweldige band met ze, terwijl er wel een gezonde afstand zou bestaan als ik ernaast zou wonen. Maarja, weet niet of mijn vriend daarmee in zou stemmen. Volgens mij wel, maar we hebben het daar nog nooit over gehad.

Ik zou het in jou situatie niet doen meid :)

Mi_Amore

Re: Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 09:33

We zijn gisteren nog eens naar het huis van m'n zus gaan kijken en zijn het er beide over eens dat dit huis wel eens een goede stap kan zijn richting een koophuis. We weten direct of we de extra kosten kunnen dragen, of het huis te groot is of nog te klein, wat we er allemaal van willen. Ben gisteren met m'n ouders gaan praten. Er is een zijpoortje tussen de twee tuinen en we hebben afgesproken dat als het poortje op slot is dat dat teken is dat we graag gerust zouden zitten en is het open dat ze altijd vrij zijn om langs te komen! Mama begreep dat perfect aangezien we een jong koppel zijn zonder kindjes met een huwelijk in aantocht, dus ze begreep het heel goed dat onze privacy voor ons zeer belangrijk is.

Aangezien wij vanochtend weer zijn wakker geworden met sirenes van de brandweer hier een paar minuten verderop lonkt dat huisje op de boerenbuiten toch enorm!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:39

chipieke schreef:
Och ik meen het wel :') Mama is niet zo'n gemakkelijke dame :+

Het is maar voor een jaar maar toch, wat is het moeilijk zeg....

Dat zou de beslissing voor mij juist heel makkelijk maken... ;) Ik zou het niet doen, niet alleen om bovenstaande reden, maar voor kortere tijd zou ik zelf de extra kosten niet willen maken die deze verhuizing ongetwijfeld met zich mee zal brengen. Dat geld zou ik dan liever sparen voor een toekomstige koopwoning :) .

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:44

Fijn dat je met je moeder een afspraak over je privacy hebt kunnen maken. Succes met je keuze!