Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Maar degene die in het bezit was van de OVkaart wist t toch wel?
lifaya schreef:dat zijn dus vakanties, je mag vanaf maandag 04:00 gratis reizen tot vrijdag 04:00 dus ik ga ervanuit dat dat ook voor de korting geld
kathris schreef:iemand eraan gedacht dat de informatie die achterop de OV-jaarkaart studenten staat bedoeld is voor de houder? en dus niet voor eventuele mensen die meereizen.
xx_ladyilse schreef:vragen;
1. Bent u op de hoogte van het kortingsregelement van het OV-kaart, met bedoeling op het reizen voor 9 uur? Nee, niet wat betreft meereizigers
2. Heeft u deze regelement aangetroffen op het station? Nee
3. Heeft u deze regelement aangetroffen op het OV-kaart of het gekochte kortingskaart? Nee
Mocht je dit nu willen, pb het me maar hoor.
Daantjuh88 schreef:ik heb dit ook gehad!! Ook zo lekkere dikke vette boete en dat terwijl ik 5 minuten voor 9 in de trein zat!! Ik was zo ontzettend boos, maar nee, ik kreeg gewoon die boete!! Ik heb toen na die tijd bezwaarschrift ingediend omdat het nergens op de ov jaarkaart werd vermeld, de conducteur vond het maar gezeur, want elke ov houder moest dat weten (mijn vriendin dus)
Van het bezwaarschrift niks terug gehoort natuurlijk... duur geintje
Misschien hadden wij wel dezelfde conducteur:P hahahaha xx_ladyilse schreef:kathris schreef:iemand eraan gedacht dat de informatie die achterop de OV-jaarkaart studenten staat bedoeld is voor de houder? en dus niet voor eventuele mensen die meereizen.
waar staat het dan voor de mensen die meereizen, wil ik dan wel graag eens weten. Bijv. Ik heb geen internet hoe moet ik aan deze informatie komen?
Frances schreef:Ik heb het een keer gehad met een vriendin. Wij wisten dit ook niet, maar volgens mij stond het destijds toch op de ov.. in ieder geval hadden wij wel een behulpzame conducteur die zij dat ze bezwaar in kon dienen. Ik geloof dat ze toen wel gelijk kreeg, maar zeker weten doe ik het niet.