Typisch audi rijders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:33

Silvia schreef:
Het valt me ook vaak op dat er op die dure bakken vaak standaard geen richtingaanwijzer zit. :?
Dat vind ik nu zo zonde hè, een auto met alles erop en d'raan, tig PK, maar geld voor een richtingaanwijzer was er niet meer... :P

Dat valt mij idd altijd op aan nieuwe auto's. Ik heb die wet gemist geloof ik :+

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:41

Dat is geen nieuwe wet, dat is de kredietcrisis.....Knipprlichten zijn nog niet afbetaald... :D

cp112

Re: Typisch audi rijders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 13:44

:))

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:46

Het valt wel op dat de meeste mensen met een dure auto er 9 van de 10 keer vanuit gaan dat ze er automatisch een bordje met 'ik heb altijd voorrang' en 'verkeersregels gelden niet voor mij' bij krijgen..

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:47

Goed, ik mag t eindelijk hardop zeggen..

BMW RIJDERS ZIJN ZELFINGENOMEN ASOCIALE WEGMISBRUIKERS!!!

Goed, ik heb dus meerdere problemen gehad met ze..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:48

Maar dat vind ik ook van die "jonge" jongens (of meisjes) die in van die opgepimpte golf rijden.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 13:49

Dat zijn opgevoerde broodtrommels :Y) Kabaaldingen :))

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:51

haha mijn vriend rijd een audi. Audi rijders houden van doorrijden vaak maar asociaal?

Haha nee neem dan mercedes rijders. Dat zijn vaak aso rijders. Vaak zie je mercedessen rijden van 100 jaar oud en stoer dat ze zichzelf vinden in zo'n oude bak :Y) . Haha vandaar het gezegde beter een ster in je vooruit dan op je motorkap!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:54

ik irriteer me meer aan mensen die te langszaam, te sloom rijden. Zoals 70 terwijl je 80 mag. Of 30 terwijl je 50 mag.
En eeuwig bij een rotonde staan te turen, of ze wel kunnen gaan rijden, en er komt helemaa niets aan.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:58

_janet_ schreef:
ik irriteer me meer aan mensen die te langszaam, te sloom rijden. Zoals 70 terwijl je 80 mag. Of 30 terwijl je 50 mag.
En eeuwig bij een rotonde staan te turen, of ze wel kunnen gaan rijden, en er komt helemaa niets aan.

Dat is inderdaad ook héél vervelend!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 14:06

Moet zeggen da als ik trammelant op de weg heb dat bijna altijd is met iemand met een volvo.
Toevallig hadden we het er gisteren nog over dat het bijna geen toeval meer kan zijn.

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 14:25

Bij ons zijn het vooral mensen met BMW en Mercedes. En hoe nieuwer het model, hoe asocialer de bestuurder!
Oh ja, en 1 audi maar die is van een pool en die houden zich hier helemaal aan geen enkele verkeersregel. :Y)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:00

Wij rijden ook Audi (hebben een gezinsauto Audi A3) en een TT alhoewel we de TT tijdelijk in een garage hebben gestald en dus ook tijdelijk uit de verzekering gehaald hebben. Maar echt ach als we eenmaal op de weg zitten en we rijden lekker dan gaat het gas wel eens lekker ingetrapt worden, en tsja als anderen niet zo hard rijden dan halen we ze toch gewoon in met onze snelheid hebben ze ook geen last van me :D

Net als vanmorgen reed ipv over de snelweg (omdat er een nogal vele km file daar stond) binnendoor over de sluiproute en elke keer reden er van die automobilisten die geloof ik niet zo´n haast hadden :D , maar ach ik wilde wel snel op het werk zijn en dus haal ik ze toch gewoon in (ondanks dat er van die rot drempels lagen :P ), alleen vanmorgen 1x in de fout geweest toen ik ging inhalen dacht dat ik al mocht maar bleek dus nog een doorgetrokken streep te zijn geweest. Ach ja er kwam toch niks aan en anders kwam er wel wat aan nou en dan wachtte ik ook wel :D

En id bmw-rijders daar hebben we nogal wel de problemen mee gehad. Maar degenen die zullen denk niet zo snel weer ons in de maling nemen zullen hun lesje wel geleerd hebben :D .

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:17

Possie, ik ben jaloers. TT blijft mijn droom!!!!!

BMW rijders zijn bagger idd.

Ik rij dan ook in een oude suzuki alto, gaat mij veel te langzaam maar ik zou op de snelweg wel iedereen in de weg rijden. Hij kan namelijk niet zo hard, 100 is eigenlijk te hard. Dus netjes 90 op de rechterrijstrook. Arme ding heeft maar 4 versnellingen en 3 cillinders.

DorisM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:47

Mijn vader is een dikke audi rijder en is inderdaad ook zo'n typische, aso en véél te snel en oh wee als je er wat van zegt.. Nou moet ik ook zeggen dat ik met die auto ook de neiging heb om er mee te gaan scheuren, het gaat zo makkelijk, maar ik ben niet zo aso als m'n pa O:)

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:56

Silvia schreef:
Het valt me ook vaak op dat er op die dure bakken vaak standaard geen richtingaanwijzer zit. :?
Dat vind ik nu zo zonde hè, een auto met alles erop en d'raan, tig PK, maar geld voor een richtingaanwijzer was er niet meer... :P

Das de goedkope uitvoering zonder knipperlicht denk ik ;)

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:59

Leliev schreef:
Goed, ik mag t eindelijk hardop zeggen..

BMW RIJDERS ZIJN ZELFINGENOMEN ASOCIALE WEGMISBRUIKERS!!!

Goed, ik heb dus meerdere problemen gehad met ze..

Dit heb ik dus met Alfa Romeo rijders!!!!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 15:59

De remmen van die bakken werken ook niet altijd evengoed. Evenals de kilometerteller. Best zonde,voor zulke dure speeltjes..

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:13

_janet_ schreef:
Mijn vriend rijdt ook een Audi (a3 1.8tt, 180pk)
Hij wilde altijd graag een audi (mooie, stoere auto's, goede kwaliteit en lekker vlug)
Maar hij is niet een asociale rijder.
Op de snelweg heeft hij het gas we eens flink ingetrapt om te kijken hoe vlug de auto was.
Maarja moet eerlijk toegeven, als ik in zijn auto rij, dan rij ik ook altijd wel iets te hard.
En op de snelweg vind ik het af en toe we eens leuk om even flink het gas in te trappen.

Ik heb precies dezelfde gereden, tip laat hem chippen ;)
owh nee dat mag ik niet zeggen hihi dan stromen de bekeuringen
binnen, dan fatsoenlijk 80 rijden zit er niet bij.

dat mensen hard rijden prima maar hou rekening met andere, als je fietsers, kids of paarden tegen komt. toeteren naar paarden is zowiezo erg ondoordacht..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:17

Wij hebben ook een audi nou mijn vriend dan en ik moet eerlijk toegeven dat ik hem wel ascociaal vind met rijden..hij zal nooit seinen of zo maar dat oooozoo irritante vingertje na afloop als ie iemand inhaalt zo van foei foei foei

Hij rijdt altijd achterlijk te hard :j gelukkig niet met beesten dankzij mij :D paarden enzo haalt ie stapvoets in maar wee o wee als zo'n paard beetje scheef gaat lopen dan hoor ik de lelijke woorden weer in de auto (hij zal dat nooit in openbaar doen vloeken en schelden)

Heeft trouwens A4 3.0TDi zelf rij ik in een leon 20V ook niet de langzaamste

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:24

Ik rij ook audi en idd vrij vaak wat te hard := maar niet zoals de mensen in je voorbeeld. zou het nooit in mijn hoofd halen om achter een paard te gaan toeteren of om een trekker te dwarsbomen of uberhaubt anderen te dwarsbomen....

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:27

Niwla schreef:
Ik heb dit soort ervaringen meer met BMW-rijders eigenlijk :=

Idem, maar de grote Audi's ook wel, en sommige Mercedes kunnen er ook wat van...

:+ Speciale regels voor hun zeker :P beetje dom gedrag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:30

Moet toegeven dat als ik in een dikkere auto rij mijn rijstyle ook veranderd, niet asociaal natuurlijk
maar wel íetsje sneller en graag de voorste wil zijn als de situatie dat toelaat :o

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:37

Ik heb deze ervaringen met vrijwel alle auto's wel gehad: audi's, volvo's, bmw, mercedes, alfa.. zo kan ik nog wel even door gaan.

Eigenlijk de enige waar ik het nou nooit mee, meemaak zijn: fiat, skoda en citroennetjes! :D
hihi

maar nee zonder grapjes, het zijn toch echt de bestuurders die erin zitten. Heb ook vaak genoeg meegemaakt dat op de duitse snelwegen er een Masarati of Ferrari helemaal rechts tussen de vrachtwagens reed op sukkelgangetje. Terwijl dat ook niet de sloomsten zijn ;)

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:40

Ik rij een Audi A6 en een gepimpte Golf :D De Audi voor dagelijks gebruik, en de Golf voor de lol :P Ik vind mezelf daarentegen een hele nette weggebruiker, ik zal een ander altijd de ruimte geven, ik plak niet, rij niet extreem te hard. Dus ik kan mezelf niet vinden in bovengenoemde situties. Ik maak me ook niet zo druk om het weggebruik van een ander, zodra ze mij maar niet in gevaar brengen, want dan kan ik pislink worden ;)