upendo schreef:En natúúrlijk Katherine Moennig.
Die kan niet ontbreken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En ik ben toch echt hetero!
Ook meiden die op mij lijken mag ik graag naar kijken, maar waar dat mee te maken heeft weet ik niet.

Gewoon om haar haar te bewonderen, maar het is niet zo dat ik haar dan sexy vind ofzo. Saskiaatje schreef:Als je nu 19 bent, kan dat niet.Het was 3 jaar geleden voor 't eerst op televisie, geloof ik.

MoonChloe schreef:![]()
even kijken hoe lang geleden Yorin is..
Anders is het idd 3 jaar geleden maar dan nog ik heb er maar 1x naar gekeken geloof ik
edit: Op 30 maart 2003 werd ook bij Yorin de omroeper afgeschaft.
dus toch wel 6 jr terug
edit2.. verder gezocht en het schijnt toch dat het rond 2005 was: he L Word is een Amerikaanse dramaserie over een groep lesbiennes uit Los Angeles, die sinds januari 2004 door de kabelzender Showtime wordt uitgezonden. De serie is in 47 landen te zien, waaronder België (sinds december 2004 op VT4) en Nederland (sinds juni 2005 op Yorin )
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_L_Word
tjee wat zit ik eigenlijk te zeiken???![]()
Toch wel bijna 4 jaar geleden dan.

, ietwat stoer maar erg vrouwelijk. Lang steil donker haar, wat ouder +35, ik val absoluut niet op mannelijke vrouwen of vrouwen die iets mannelijks uitstralen
Vooral in de film "13 going on 30". 
en moet net als mij gek op shoppen zijn etc
, Natascha Atlas(zangeres)is mooi, Scarlett Johansson(actrice)...
ook hartstikke hetero, vind mannen gewoon heerlijk
maar ik let zeker altijd wel op vrouwen hoor. Mischien omdat ik in de cosmetica zit en erg veel let op alles qua uiterlijk?
Mooi verzorgde nagels, nep of echt maakt niet uit, als t maar classy is. Mooie lange wimpers etc. Accent op de juiste plaatsen.
hoewel ik het wel belangrijk vind dat ze er verzorgd uitzien (maar dat vind ik bij mannen ook).