is echt geen aanrader om via tellsel te bestellen heb mijn pakket 6 feb besteld en nu nog steeds niet in huis!!! wilde er in mijn vakantie mee beginnen maar mijn vakantie is inmiddels alweer om en nog geen pakket gezien. snif
Suuszels
Geplaatst: 15-03-09 14:49
Loesss schreef:
Pfieuw, het lijkt me zooo enorm moeilijk! Ik ben niet zo goed in dansen en dit ziet er echt wel pittig uit ofzo.... lijkt me wel leuk!
het is niet zo moeilijk hoor, gewoon niet teveel bij nadenken
Jacimatho
Geplaatst: 15-03-09 14:52
Zumba is echt heel erg leuk om te doen. Ik wordt er een stuk soepeler van en van dansen wordt je gewoon ook lekker blij.
LF_xx_D
Geplaatst: 15-03-09 14:57
Ik heb ook zumba gedaan (op de sportschool). De helft van de bodyjam les wordt nu zumba gedaan en er zijn ook aparte zumba lessen, ik vind het wel leuk. Krijg je soepele heupen van
Lijkt me heel leuk, ga eens op zoek naar de DVD's!
AaronYve
Geplaatst: 15-03-09 16:08
Loesss schreef:
Pfieuw, het lijkt me zooo enorm moeilijk! Ik ben niet zo goed in dansen en dit ziet er echt wel pittig uit ofzo.... lijkt me wel leuk!
Nee het lijkt moeilijk omdat je de dansjes nog niet kent. Je begint daarom ook met de basics staps dvd 1 en 20 min work out, echt heel makkelijk, daarna bouwen ze het tempo pas op.
miesie
Geplaatst: 15-03-09 18:02
Marilla schreef:
Ik vind het er ook altijd zo leuk uitzien, maar de dvds zijn zo duur vind ik.
Ik heb ze gewoon gedownload... Dus heb niets betaald! Ik was eerst best fanatiek, maar heb het zo druk de laatste tijd dat ik elke keer pas rond 11en thuis ben en echt doodop ben. Maar het is wel heel leuk
Het ís gewoon súperleuk. Kijk alweer uit naar woensdag Het is een van de weinige dingen waar Tellsell wél gelijk in heeft ( ), dat het leuk is én je merkt echt dat je aan het trainen bent.
Lijkt mij ook superleuk, zag het idd al vaak op Tell-sell verschijnen maar helaas vanwege chronisch geldgebrek momenteel zit het er even niet in Zie dat er ook mensen zijn die het downloaden...ben toch wel heel benieuwd waar jullie dat doen (mag ook via pb)
tasjee_bas
Geplaatst: 16-03-09 19:29
Ik doe nu zumba vanaf de eerste week in februari Het is echt gigantisch leuk om te doen! Kijk elke week uit om weer naar de dansschool te gaan.
Om nou te zeggen dat ik er vanaf val nee, maar het is erg leuk om te doen