Wat zeg je?!! (in je slaap)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:30

Regelmatig komt er onzin uit mijn mond midden in de nacht, volgens mijn vriend :P
Meestal is het iets van dat iemand ergens van af moet blijven of zo, of dat de hond hier moet komen.

Ik heb een periode gehad dat ik mijn vorige gsm regelmatig liet vallen. En dat vond ik heel erg.
Zo erg dat ik een keer midden in de nacht mijn gsm van het nachtkastje op pakte, het op de grond smeet, het snel weer op pakte en het weer op z'n plek op het nachtkastje terug legde. Voordat ik weer verder sliep, mopperde ik zachtjes van "verdorie is ie weer gevallen dalijk is ie stuk".

plagom

Re: Wat zeg je?!! (in je slaap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:31

Me vriend begon laatst over 26 kroketten.
Hij begint vaak te praten als ik hem onverwacht wakker maak. Maar dan is hij er dus nog niet helemaal bij en begint de raarste dingen te zeggen. Wanneer ik er dan op door ga, dan snapt hij het allemaal niet meer en dan wordt hij langzaam wakker. Wel erg grappig, maar ik krijg hem helaas dus niet goed 'aan de praat'.

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:37

Ik praat ook zeer regelmatig in mijn slaap. Soms leidt dat ook tot lachen, gieren brullen van de mensen om mij heen maar soms maak ik ze ook bang :+

Zo was laats een goede vriendin blijven slapen. Midden in de nacht ging ik ineens rechtop in bed zitten en zei: zie je ook al die vage vlekken boven ons, en hierop ging ik meteen weer liggen en slapen. Ze heeft daarna niet echt lekker meer geslapen :D

En andere keer, zelfde vriendin, riep ik haar in mn slaap. Toen zei ze ja wat is, zei ik stttt ik moet slapen :+

Herinner mezelf de dag erna nooit wat :D

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:38

Hahah zoo geweldig dit :')
Wij waren in December naar Disney.
M'n vriend was mee. Ineens in z'n slaap :''WTF! Waar ben ik nou weer?''
De volgende ochtend hebben we met ze allen helemaal dubbel gelegen.

Mijn ex heeft me wel eens verteld dat ik over Huntelaar en Heitinga aan het praten was :o

Hahah.
Met mijn ex, lagen we s'middags een keer te slapen. Ik werd wakker omdat hij heel onrustig deed.
Ging hij met z'n hand de hele tijd heen en weer langs z'n mond? DUs ik zeg.. wat doe jij nou?
Schrikt hij wakker en zegt:'"HUH? Waar is m'n tandenborstel, m'n tandenborstel.. neee waar is ie nou?"

Toen ik de slappe lach had werd hij wakker, en droomde hij dus dat hij z'n tanden aan het poetsen was.

Verder heb ik nog zooo veel meegemaakt maar dat weet ik nu even niet. Helaas :')

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:40

ik vertel ook veel s'nachts, hele gesprekken kun je met me voeren,soms onzinnig maar schijn ook wel eens antwoorden te geven op vragen :o

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:42

Mijn vriend en ik zijn beide nachtpraters, met gevolg dat hij in zijn slaap praat, ik terug begin te praten. Zo hebben we hele gesprekken 's nachts totdat 1 van ons wakker(der) word, meestal ben ik dat....

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:59

mijn vriend is ook een behoorlijke babbelaar in bed.
Vooral door de weeks, dan praat hij heel vaak over zijn werk dat hij nog dingen moet doen ofzo.

Maar een keertje was wel grappig.
Was midden in de nacht, gaat hij ineens rechtop in bed zitten en roep heel hard:
''Voel je je wel lekker?!'' '' Als ik jou was, zou ik echt naar de dokter gaan dit is niet goed hoor!''
Vervolgens gaf hij me een duw, trok mijn kussen en deken naar hem toe en ging weer lekker slapen.
Ik had echt zoiets van: juist... :P

En de volgende ochtend wist ie van niets :P

Maar ik schijn ook veel te babbelen in mijn slaap ;)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:00

Ik doe het alleen als er iemand bij me slaapt :') Vaak droom ik dan over die _O- en ik praat dan gewoon met ze en voer alle bewegingen uit :+ Niet leuk voor de gene die blijft logeren dus _O-

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:02

Echt hilarische dingen hier!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:27

haha lachen joh dit soort verhalen :D
Ik zeg ook wel dingen in mijn slaap maar vergeet ze zo gauw.
Is ook als je een droom heb, als je net wakker word weet je het precies maar dan wil je het vertellen en dan weet je het niet meer.
Je weet alleen nog of het leuk was of niet :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:30

Ik zei heel vroeger eens: Maar ik moet nog een fjord drinken!!

Nou de eerste persoon die een fjord drinkt krijgt van mij de nobelprijs :')

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:31

Hey hey

Normaal zeg ik echt helemaal niets in me slaap maar ik ben ziek en was met me moeder aan het praten en ineens sliep ik toen ik half wakker was zei ik ''aan de teugel rijden huh daar hadden we het toch over'' en toen me moeder wat terug zei werd ik wakker :P :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:31

Aranel schreef:
Ik zei heel vroeger eens: Maar ik moet nog een fjord drinken!!

Nou de eerste persoon die een fjord drinkt krijgt van mij de nobelprijs :')

Heb je een hele grote blender voor nodig :')

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:43

haha wat grappig dit topic!

volgens mij praat ik niet in mijn slaap maar ik heb mijn Zusje wel eens vandaag is rood horen zingen :')
de volgende daag wist ze van niks en hebben we echt de slappe lach gehad _O-

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:54

Ohja ik kan ook heel goed praten in mijn slaap :))
Ik was ook een keer druk aan het brabbelen toen mijn moeder op mijn kamer kwam. Vraagt ze aan me, met wie ben je aan het praten? dus ik zeg met iemand bij wie ik volgend jaar in de klas kom (niet dat ik al wist welke klas ik kreeg, maar toch :') ) Dus mijn moeder zegt oh heb je die aan de telefoon. Zeg ik neeee op msn! (Volgens mij typ je meestal op msn in plaats van praten _O-)

En ik heb een keer stage gelopen aan de andere kant van nederland, dus toen ging ik met een vriendin daar slapen in een caravan. Deed ik midden in de nacht het rolgordijn open. Dus die vriendin vraagt aan mij, uhhh kun je die even dichtdoen weer? Ik heel boos NEE! De volgende ochtend werd ik wakker en dacht ik huh waarom is dat gordijn open en toen kreeg ik het hele verhaal _O-

En ik riep een keer midden in de nacht, jaaa en goed letten op die putjes he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:55

Ik praat ook vaak en slaap altijd met mijn ogen los.
Zo vertelde mijn moeder laatst, dat ik een keer zei: Nu is ze nog even druk maar in showarena is ze wel rustig. Maar ik had die dag net een wedstrijd gehad en was er nog steeds mee bezig.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:04

_O- Wat zeggen/doen jullie allemaal rare dingen in jullie slaap :D

Ik ben meestal stil, voor zover ik weet maar heb wel een keer heel hard gegild dat alle paarden er vandoor gingen... Ik was niet eens bij een paard in de buurt.
En een keer zat ik rechtop in bed en beweerde dat het hotel in brand stond en dat we moesten vluchten. Het was toen alleen heel heet geworden in de hotelkamer omdat de stroom en dus ook de airco was uitgevallen. En we zaten al 3 dagen tussen de bosbranden dus zo gek was het niet dat ik dat dacht.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:06

Haha op vakantie lag ik met mijn vriendinnen in een tentje, en mijn vriendin stootte mij per ongeluk aan toen ik sliep. Toen heb ik haar in mijn slaap de huid volgescholden schijnt. :')

En met wintersport was m'n vriend mee. Ik was na het eten even op bed gaan liggen lezen en toen ben ik blijkbaar in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was het al in de nacht, en toen was ik eigenlijk heel boos dat m'n vriend me niet wakker had gemaakt zodat ik me uit kon kleden etc.
Scheen het achteraf dat mijn vriend de kamer in was gekomen, en dat hij vroeg: 'lekker aan het slapen?
Ik (heel bitchy): 'Ja nogal logisch he in je slaapkamer?'\
Hij: 'Moet je je niet uitkleden?'
Ik: 'Nee' en toen had ik me boos omgedraaid.
Mijn vriend snapte er dus niks van toen ik hem 's nachts boos wakkermaakte. :')

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:06

Zamora schreef:
ik praat ook in mn slaap volgens hem :') ben weleens van mezelf wakker geworden! Hebben meer mensen dan weleens? Echt raar was dat :=

Dat heb ik meestal !!
Dan zeg ik uhh zei ik dat hardop?! :D

Laatste 2 keer dat ik gepraat heb in me slaap zei ik:

Roerstaafjes ..
&
Het is geen 2008 meer..

:+

laura1705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:13

mijn vriend praat nog wel eens in zijn slaap. Eentje die ik nooit zal vergeten: "ik ga fietsen".

Hij fietst dus nooit. Blijkt dat hij gedroomd had dat hij meer dan 100 euro moest betalen voor een tank diesel. Hahahaha!!!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:18

Ik babbel gelukkig niet zoveel, maar mijn man heeft tijden gehad dat ie de oren van mijn kop kletste en ik hem ook uit kon horen }>
Tot een bepaalde hoogte, en dan zei ie: "ja ik ga niet ALLES vertellen" of "Nou ga ik slapen"

Hij werkt samen met zijn broer op kantoor, en toen ik die vertelde dat ie zo banketstaaf (ging vaak over werk) zei hij: dan moet je volgende keer vragen wie het leukste meisje van de afdeling is :D

Dus op een gegeven moment begon ie weer over burokasten ofzo :roll: dus ik vraag hem meteen: wie is het leukste meisje van de afdeling?
Zegt ie: "dat ben jijhiiiijjjjjj" :+:

En hij heeft ook een keer nogal luidruchtig de waterlelie uit de vijver bejubeld :D , hij bleef maar roepen: WALLYLILLY! WALLYLILLY!
Dat was de waterlelie, verklaarde hij :roll:

Rachelle302

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:23

Ik sliep een keer bij een vriendin van mij, en die heeft een hond: Bullit.
's nachts wordt ik ineens wakker, ligt ze daar te praten..
Bullit kom hier, nu Bullit, Hieerrrrrr!
Bullit kom nou!

haha, ik moest zo lachen!
Zitten we de volgende dag met haar moeder ff te praten ofzo,
begint haar moeder: Wat had jij nou voor verhalen vannacht over Bullit? :P

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:24

Vannacht:

Mijn vriendje wordt wakker van de wekker(dat betekend dat die mij nog een keer wakker moet schoppen, 1 wekker werkt bij mij niet). Zegt die: 'schatje', praat ik terug in m'n slaap: 'mag ik je foto'.

:+ (voor de mensen die het niet begrijpen, is een liedje)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:29

@ eknein: :') hahaha. Waar je al niet over droomt!

Ik heb een keer in mijn slaap de tour de France gefietst. Inclusief de fietsbewegingen (benen in de lucht en trapbeweginen) en het puf geluid van de zware hellingen. Ik schijn ook nog gezegd te hebben 'Nog éven volhouden Lance, nog even'. :+

Hebben ze toen ook op film opgenomen. :D

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:37

whaha ik heb er ook nog wel

'PAK EEN BAKJE PAK EEN BAKJE!!
(moeder als een gek naar mn kamer gerend met 'wat is er?'
PAK EEN BAKJE PAK EEN BAKJE!
(maar wat is er dan??)
er komt iets uit mn oor, er komt iets uit mn oor dus pak een bakje anders zit het op mn kussen! pak een bakje!
en toen viel ik weer in slaap, whhaa

ook een keer gehad dat een vriedin bleef slapen
ik (rechtop zittend) ER ZIT DAAR IETS! EEF ER ZIT DAAR IETS!!
zij schrikt wakker: waar dan!?!?
ik: IN DIE HOEK IK DIE HOEK! zie je het niet dan??
zij: nee..?
Ik: MAAR ER ZIT ECHT IETS!!
toen viel ik in slaap en heeft mn vriendin een uur wakker gelegen met het idee dat er toch echt iets zat.. ghheghge

schaam me kapot! :P