In het openbaar zal ik nooit een boertje of een scheetje laten, m'n vriend evenmin
Maar wanneer we samen zijn, zijn we daar heel vrij in, hebben alleen 2 afspraken: níet in bed (en tijdens het eten natuurlijk) en ook niet in elkaars richting. Genant detail is dat ik meestal de harde knallers laat en m'n vriend van die gemene stinkpoepies
Hij zegt ook altijd: de rollen zijn bij ons omgekeerd, ik laat de mannenscheten en hij de stiekeme vrouwenpufjes
En natuurlijk stinkt een poepie wel eens maar daar plagen we elkaar alleen maar mee ('Ben je rot van binnen?
') en kunnen soms ook helemaal in een deuk liggen om een mooie harde scheet
Ach, 't is menselijk en lijkt me ook niks als je je hele tijd in moet houden of constant weg moet lopen, wij voelen ons in ieder geval vrij genoeg bij elkaar, denk ik altijd maar
Oh ik was echt boos!
Als hij en z'n zusje elkaar aan het zieken zijn, gaan ze wel eens bij elkaar op schoot zitten en snel een scheet laten
Toen wij een keer aan het stoeien waren ging hij voor de grap op me zitten en zei: 'Zal ik nu een poepie laten'
Heb 'm afgeraden dat te doen als hij nog nageslacht wilde

en ik doe het alleen maar als anderen het niet kunnen ruiken/horen, dus op het toilet of desnoods even gauw naar een andere ruimte, ik vind het gewoon zo smerig