Menselijke gassen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:21

Haha wat een geweldig topic :')

In het openbaar zal ik nooit een boertje of een scheetje laten, m'n vriend evenmin :n Maar wanneer we samen zijn, zijn we daar heel vrij in, hebben alleen 2 afspraken: níet in bed (en tijdens het eten natuurlijk) en ook niet in elkaars richting.

Genant detail is dat ik meestal de harde knallers laat en m'n vriend van die gemene stinkpoepies :D Hij zegt ook altijd: de rollen zijn bij ons omgekeerd, ik laat de mannenscheten en hij de stiekeme vrouwenpufjes :') En natuurlijk stinkt een poepie wel eens maar daar plagen we elkaar alleen maar mee ('Ben je rot van binnen? :P ') en kunnen soms ook helemaal in een deuk liggen om een mooie harde scheet :+ Ach, 't is menselijk en lijkt me ook niks als je je hele tijd in moet houden of constant weg moet lopen, wij voelen ons in ieder geval vrij genoeg bij elkaar, denk ik altijd maar :D

Amaryllis

Re: Menselijke gassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:25

Die afspraken hadden ik en vriendjelief ooit ook.. :n Deze week was het zo erg: ik kroop tegen hem aan want ik had het koud, vraagtie oftie mij warm moet houden.. Dus ik: ja, daar ben ik toch al mee bezig? Hij: Pfffffttttttrrrrr
-:(- Oh ik was echt boos!

Maar toegegeven: Soms ben ik geen haar beter! Nou, niet zó erg als het vriendje, maar gezien de vrouwen-richtlijn haha :D En die van hem produceren veel lawaai, maar die van mij zorgen ervoor dat ik meer ruimte in bed krijg zeg maar O:)

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:28

Ooooh haha, ik denk dat ik ook echt woest zou worden! :)) Als hij en z'n zusje elkaar aan het zieken zijn, gaan ze wel eens bij elkaar op schoot zitten en snel een scheet laten :oo Toen wij een keer aan het stoeien waren ging hij voor de grap op me zitten en zei: 'Zal ik nu een poepie laten' 8)7 Heb 'm afgeraden dat te doen als hij nog nageslacht wilde :D #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:29

petulan _O-

ik vind het ergste als je naast hem zit/ligt en voelt die spieren al spannen _-:( 8)7 en de kat krijgt altijd de schuld :+ _O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:31

hahah het hoort erbij, boeren doen we allebei wel, al zeg ik wel altijd netjes pardon of sorry en hij niet :+
op scheten heb ik m nog nooit betrapt 8-) en ik doe het alleen maar als anderen het niet kunnen ruiken/horen, dus op het toilet of desnoods even gauw naar een andere ruimte, ik vind het gewoon zo smerig :+ Ik weet het is natuurlijk en niets raars aan maar bah :P

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:34

Ik zou me dood schamen. ik houd ze altijd in, behalve als ik alleen ben.
Moet wel zeggen dat ik nooit zoveel scheten laat :+ mijn hele familie wel.
We waren pas in de fietsenwinkel, was klein winkeltje, liet mijn vader echt een dikke scheet. Ben naar buiten gerend, hij ging zo hard en stonk zo erg. Ik schaamde me dood.
hij werd zelf ook rood. ;)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:35

ik liet wel eens scheten in het zwembad haha, en dan ging ik maar extra veel bewegingen maken zodat je de bubbels niet zo goed zag...

vroeger was ik met mijn ouders op een verjaardag, en kreeg je ook eten enzo, en toen was mijn vader druk in gesprek, en ondertussen liet hij een boer en prate weer verder, en ik papa(was een jaar of 7) je moet pardon zeggen, maar hij kletste maar door, dus ik bleef aandringen papa je moet pardon zeggen, waar hij uiteindelijk "ja ja"op zei, dus als ik een boer liet zei ik voortaan ja ja haha

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:41

tja wat moet dat moet,ik ga mezelf echt geen buikpijn bezorgen als ik toevallig een scheet moet laten,en zelfs de koningin laat boeren en scheten,en ze veegt zelfs haar kont af net als wij met wc papier :+
ik maak me er niet zo druk over,en al helemaal niet hier thuis.
en ik heb wel eens gehoord dat een scheet harder stinkt als je hem probeert op te houden ;) dus gewoon laten vliegen zou ik zeggen :+

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:02

haha boeren doe ik weleens :P

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:54

Hahaha een vriendin van mij laat echt de meest walgelijke scheten en ook nog veel en vaak :')
"HO! Poepje!" AAAAAAAAAAH *iedereen vlucht* :+

Ik ben meer van de boeren :D

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:18

Ik ken genoeg vrouwen die gewoon scheten laten in het openbaar.
Zo hard mogelijk en dan nog lachen ook >;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:34

Scheten laten is normaal en hoort erbij maar toch vind ik het op de een of andere manier nog genanter als een vrouw het in het openbaar doet dan een man :+

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:36

Hahaha, ik kan op commando boeren, en als ik melig met mijn vriendin ben, dan doen we het wel lekker onbezorgd :+ maar dan is er echt niemand in de buurt. Scheetjes doe ik niet echt, soms, als er niemand is. Ja als je moet, dan moetje :+ :=

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:37

Ik stink erger dan mijn vriend mbt gassen, denk dat het geen bal uitmaakt of er een piempje tussen je benen hangt of niet. :+
mbt Boeren: mannen hebben langere stembanden. lagere stemmen. Misschien dat de boeren daarom overall harder en zwaarder klinken. :)*

het maakt mij niet zoveel uit. Als ik moet voeren of winden, dan zal ik het niet snel proberen tegen te houden in privé feer, maar op werk neem ik even afstand. :o

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:37

Carientje93 schreef:
Hahaha, ik kan op commando boeren, en als ik melig met mijn vriendin ben, dan doen we het wel lekker onbezorgd :+ maar dan is er echt niemand in de buurt. Scheetjes doe ik niet echt, soms, als er niemand is. Ja als je moet, dan moetje :+ :=

heb jij wel eens het Alfabet geboerd? :=
8-)

of in een glas, dat klinkt ook cool! :D
Laatst bijgewerkt door detour op 13-03-09 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:39

Afbeelding

Zien ze er bij jullie ook zo uit? }>

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:40

Ja, dat heb ik wel eens gedaan := Echt schaamtelijk maarja... :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:40

marlies85 schreef:
Nou hier is het zo dat de scheten die je niet hoort juist het gemeenste zijn....zit je niets vermoedend tv te kijken....komt er opeens wel een heel goor luchtje je neus binnengedrongen :\

de harde die klinken
en de zachte die stinken :))

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:42

Carientje93 schreef:
Ja, dat heb ik wel eens gedaan := Echt schaamtelijk maarja... :)

Ach, het heeft wel iets.
ik moest wel oefenen, maar nu lukt het wel. :j

En als je dan vele kleintjes maakt vormt zich een héle grote. }>

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:44

Hahahaa mijn vriend kan het ook heel geniepig doen. Zitten we rustig op de bank en dan ineens een stank %)
Maar het is nooit zijn schuld :n of hij ruikt het eerder en kijkt dan vervolgens mij met een vies gezicht aan :n :+

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:48

tsja, die schijnheiligheid, idd, zo fout..
Wat ik wel doe in een volle kroeg is vrij gassen. Er staan zoveel mensen op elkaars lip, ze raden never van wie het komt.

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:52

Mijn vriend kan er ook wat van! dan zit je ook rustig op de bank en dan komt me er toch een stank lucht langs zo vies..
En dan kijk ik naar hem en dan zit hij te glunderen van trots op de bank omdat ie zo stink..
Maar die van hem stinken ook echt gigantisch niet normaal! Echt bah zo vies!! %)
Die van hem hoor je ook niet maar die ruik je alleen en dat soort scheetjes zijn juist de verradelijkste... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:54

detour schreef:
tsja, die schijnheiligheid, idd, zo fout..
Wat ik wel doe in een volle kroeg is vrij gassen. Er staan zoveel mensen op elkaars lip, ze raden never van wie het komt.

Als ze het uberhaupt al ruiken idd ;)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 15:56

Och, als ik eieren heb gegeten, of ui of prei, dan gaat het wel eens mis.. := :))

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:05

Thuis boer ik gewoon hoor, tot de irritatie van mijn vader.
Die zelf de grootste boeren en scheten laat *kots* xD.