Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Denise_84 schreef:Misschien ben ik echt kortzichtig maar hij is op een camping en in die hele omgeving is geen enkel persoon te bekennen? Er woont daar helemaal niemand, geen campingbeheerder, die ooggetuigen kunnen hem niet helpen? Is er helemaal niemand die hem kan helpen met voedsel en warmte totdat de redding is gearriveerd? Niemand die hem iets kan lenen of is men daar gewoon heel erg slecht van vertrouwen?
Als de Adac hem naar Alta heeft kunnen helpen, waarom helpen ze hem dan niet direct verder of voorzien ze hem van extra voedsel?
Ik hoop dat het allemaal snel is opgelost maar ik vind het helaas nog steeds een vreemde situatie.
Oslo_girl schreef:Denise_84 schreef:Misschien ben ik echt kortzichtig maar hij is op een camping en in die hele omgeving is geen enkel persoon te bekennen? Er woont daar helemaal niemand, geen campingbeheerder, die ooggetuigen kunnen hem niet helpen? Is er helemaal niemand die hem kan helpen met voedsel en warmte totdat de redding is gearriveerd? Niemand die hem iets kan lenen of is men daar gewoon heel erg slecht van vertrouwen?
Als de Adac hem naar Alta heeft kunnen helpen, waarom helpen ze hem dan niet direct verder of voorzien ze hem van extra voedsel?
Ik hoop dat het allemaal snel is opgelost maar ik vind het helaas nog steeds een vreemde situatie.
Sorry, maar hier stoor ik mij aan. Ik ken de Nooren, ik woon ertussen voor 3 jaar nu en de Nooren zijn zeken niet "cold" of zo. Ze zijn voorzichtig, dat wel. Maar zou jij een buitenlander die je nog nooit heb gezien in je huis nemen, voor zijn 17 honden zorgen en hem honderden euro's geven?
In het Noorden woonen erg weinig mensen. Dit is niet Nederland, een mini-bank kan meer dan 200km weg zijn. Bel de politie en krijg hulp op die manier. Deze mensen kennen de situatie, de Noorse omstandigheden veel beter dan de bokkers in Nederland.

?