mannen irritant in bed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:22

vrouwke schreef:
*snurkt ;( brrrrrrrrr erg he, en dan als je hem wakker maakt zeggen: IK SLIEP NIET

Haha, dat zegt mijn vriend ook altijd als ik hem wakker maakt wanneer hij snurkt. "Wat?!" "Liefje, je snurkt." "Niet, ik sliep niet eens." Uh-uh.

Maar verder ben ik volgens mij het grootste probleem in bed }> Ik ben namelijk over het algemeen degene die de dekens pikt (doet hij ook wel hoor, maar ik doe het vaker) en ik heb erg veel ruimte nodig. Zolang we in een tweepersoonsbed slapen is het dan ook geen probleem, misschien 's nachts een gevecht om de deken, maar verder gaat het prima. Maar wanneer we in zijn eenpersoonsbed slapen, lopen we altijd in ons slaap ruzie te maken om wie er op het randje ligt (en 's ochtends weet hij er natuurlijk niks meer van).

Paintlinger

Re: mannen irritant in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:27

Mijn vriend is lekker rustig in bed........ik krijg alleen af en toe een elleboog of een hele in arm in m'n gezicht..... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:40

Continu aan je tieten en kont zitten, met zijn stoppelkin langs je gezicht schuren, deken inpikken, met zijn hoofd op jouw kussen terwijl zijn kussen ernaast ligt en ga zo maar door :P
Maar het si toch wel gezellig ook ;)

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:48

haha ik heb eigenlijk nog nergens last van, maar ik slaap daar ook niet elke dag :P

alleen af en toe met de deken O:)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:52

deken bij hem, deken terug bij mij, diagonaal liggen zowel ik als hij, snurken zowel ik als hij :D Mijn vriend is wel een enorme kickboxer! Elke dag kom ik wel met een blauwe plek uit bed. En wat de mijne ook zo geweldig goed kan is al slapend zich helemaal rond me wikkelen en knijpen waar hij knijpen kan met voorkeur t**ten en kont :+ En als vrouwtje dan gezellig wil meedoen blijkt dat ie gewoon ligt te knorren....

Wat de mijne ook zo ongeloofelijk irritant doet is mijn hoofdkussen zomaar vanonder m'n hoofd trekken in het midden van de nacht! Echt mega irritant...

Ing__

Oef ben ik blij dat ik tegenwoordig alleen nog maar een teddybeer in bed heb :D

Die zeurt niet als ik hem het bed uitwerk, de dekens afpak, snurkt niet, laat geen winden, praat, smakt en zucht niet :+:
Echt te ideaal gewoon

:')

Tooeet

Hihi, als ik dit zo lees ben ik juist de man!
Ik knars, praat in mijn slaap, blijf maar draaien en neem het liefst een kingsize bed helemaal in beslag :D :o

Vriendlief blijft altijd braaf op zijn eigen helft liggen en als ik behoefte heb om meer als de helft van het bed in te pikken schuift hij gewoon een stukje om!

En als hij een scheet moet laten, gaat hij snel op de gang staan! Heb hem goed opgevoed :Y)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:54

Ik slaap heel graag van mijn vriend, alleen slapen vind ik verschrikkelijk. Maar hij kan ook gruwelijk irritant zijn.
Hij komt altijd op mijn helft liggen zodat ik net op het randje lig.. Hij pikt dekens, laat scheten en praat veel in zijn slaap.

Laatst was ik om 5 uur snachts naar de wc gegaan en mijn vriend sliep. Dus ik ga weer liggen, opeens zegt mijn vriend: "ik wil drinken" Dus ik denk die is wakker.. Ik pak glaasje water voor hem hij pakt het vast maar blijft gewoon liggen met zijn hoofd op het kussen en gaat gieten.. Nou vriend helemaal nat. Ineens: "jaa had je me niet wakker kunnen maken, nou ben ik nat!!" (fijnnn...) O:)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:02

Ik geloof dat hier die rollen juist omgedraait zijn.
IK trek dekens weg.
Ik snurk.
Ik laat scheten.
Ik druk hem ons nest bijna uit.

Wat HIJ wel weer doet is mijn zijn voeten de onderkant van het dekbed lostrekken, en dat vind ik dan ook het allér ergste van allemaal :+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:05

vrouwke schreef:
*snurkt ;( brrrrrrrrr erg he, en dan als je hem wakker maakt zeggen: IK SLIEP NIET

:') Oh my god, precies gewoon!! Vriendjelief snurkt niet altijd, meestal alleen na wat biertjes. Maar als het dan zo ver is.. Grr!

Oja, en dekens pikken,
duizend keer draaien,
spastisch doen,
tegen mij aan komen liggen en dan zo vast tegen mij aan wilt liggen dat ik uit bed keil.

Maar verder issie heel lief hoor :Y)

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:05

pfff mijn vriend is echt heel vervelend!

*Snurkt, en dan maak ik hem wakker, zegt die doodleuk: "Ik heb er geen last van" }:0
*Schoppen, schopt regelmatig in zijn slaap, alsof hij mij als voetbal ziet
*Pikt dekens, Pikt in zijn slaap alle dekens en terugpikken lukt me nooit, hij is sterker :+
*Diagonaal liggen, als ik ook maar 1 seconde uit bed ben ligt meneer diagonaal op het bed. Dus ik pas er never nooit meer tussen ;)
*Wekker, laat eerst tachtig keer zijn wekker gaan voordat hij eruit is. Net alsof hij wacht totdat ik ook helemaal wakker ben :o

En zo kan ik er nog honderd verzinnen, maar ik hou wel van hem :D :D

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:06

Haha, heerlijk topic :+

Praten in z'n slaap, maar dat is niet erg, hij zegt namelijk erg grappige dingen _O-
En soms is 'ie een beetje aan 't puberen ofzo in z'n slaap.
'Wil je even op je zij gaan liggen?'
*hij draait zich om een gaat op z'n zij liggen, stopt met snurken*
Hij: 'waarom eigenlijk?'
'Omdat je snurkt'
Hij: 'Oh, dan niet!'
*Gaat op z'n rug liggen en snurkt heerlijk verder*

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:07

WoodySan schreef:
Laatst was ik om 5 uur snachts naar de wc gegaan en mijn vriend sliep. Dus ik ga weer liggen, opeens zegt mijn vriend: "ik wil drinken" Dus ik denk die is wakker.. Ik pak glaasje water voor hem hij pakt het vast maar blijft gewoon liggen met zijn hoofd op het kussen en gaat gieten.. Nou vriend helemaal nat. Ineens: "jaa had je me niet wakker kunnen maken, nou ben ik nat!!" (fijnnn...) O:)

_O- moet hier wel om lachen _O-

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:08

Mijn vriend valt nog wel mee :) Alleen kauwt hij in zijn slaap en snurkt soms, maar een por is meestal wel genoeg om dat te laten stoppen :j Oja wat ik nog het irritantste vind is dat mijn vriend binnen 10 minuten in slaap valt, terwijl dat bij mij meestal toch zeker wel een 3 kwartier duurt, en dan als hij thuis is krijg ik smsjes 'ik slaap zo slecht' etc :7 Voor de rest is het heerlijk zo met zijn 2 slapen :+:

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:09

Haha, ik ken het probleem Tanya :)) Nick slaapt ook erg snel, dan hoor ik nog gemompel naast me 'ik weet dat je niet kan slapen, ik wil best voor je wakker blijven, maar dat kan ik niet zo lang.......' en dan na 10 seconden hoor je dat hij slaapt _O-

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:11

Idd

Snurken: heeeeel irritant, vervolgens gewoon zeggen: "ik snurk niet"Idd
Wekker: je kan m toch gewoon 1x aflaten gaan en dan eruit.

maar nu het nieuwste (arg)

Blazen: met lippen getuit blazen?? heel irritant en je kan daarna echt niet meer slapen... Hoe krijg je het voor mekaar?! _-:(
praten: praten in zn slaap, over dingen die nerges over gaan. voorbeeld 10x achter elkaar zeggen dat het fantastisch is. Ik (op een gegeven moment): wat is er fantastisch? Hij: ohh wat is het fantastisch. :?
Maar natuurlijk. Oja, natuurlijk weet hij hier de volgende dag weer geen fluit van. Ik wel, helaas. Zucht

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:13

Ik heb een hele lieve man naast me in bed :)

Het enige wat irritant is, is dat als ik wakker ben hij nog slaapt :') en dat ie idd soms scheten laat :+

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:15

Die wekker, dat is hier ook een erg bekend verhaal... Ik lig dan klaar wakker om 5 uur of zo en meneer snurkt en blaast vrolijk verder...

Ach ja. Ik schop hem er gewoon uit :Y)

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:19

Hermelijn schreef:
Mijn vriend doet dat allemaal niet, hij is heel sociaal in bed. Ik alleen niet :D Ik pik de dekens af, neem het hele bed in beslag, snurk, praat soms in m'n slaap, duw hem uit bed en ga zo maar door :))

Hier ook zo eentje. :))
Hij heeft zelfs een aparte deken voor mij moeten kopen. _O-

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:20

HAHAHA lotgenoten! Eindelijk! :D

Ik vond mezelf al een mega-bitch in bed, maar jullie zijn allemaal net zo erg! :D

Ik moet ook toegeven dat we vaak 'ruzie' in bed hebben. Ik ben NIET te genieten als ik wakker word gemaakt, en vriendjelief krijgt ook vaak de volle lading als hij me per ongeluk opzij beukt of de dekens van me af trekt. De volgende ochtend ben ik het weer vergeten :o.

M'n vriend moet er veel eerder uit dan ik, waardoor het volgende probleem om de hoek komt kijken: de wekker. Dat ding is zo vaak vervloekt, dat je gewoon de negatieve energie eruit voelt stralen. Ik heb trauma's overgehouden aan het deuntje:
(een jodelende hele blije Duitser/Tiroler op volume 5).

En het "graaien" onder bed is ook een bekend probleem, ik heb geen bh nodig in bed hoor. :D

HAHA en het snurken ja, dat ik nog nooit m'n vriend z'n ribben heb gekneusd snap ik ook niet. "RENEEEE JE SNURRRRRRRRKT *POR POR POR" (ik heb het opgegeven om te proberen om um op z'n zij te rollen, een slapend mannenlichaam is zwáár).

En ik geef ook eerlijk toe dat ik liever alleen in bed uitslaap dan samen. :o

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:20

Ook hier inderdaad de wekker. Die begint om 7 uur met aflopen, terwijl hij pas rond kwart voor 8 zijn nest eens uitkomt. En maar snoozen met dat ding. Waardoor ik dus uiteindelijk ook zo goed als wakker in bed lig. Maar dat is eigenlijk het enige (wát een heerlijke vent heb ik toch :D ) Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik degene bij ons ben die altijd het hele bed voor zich inpikt. Maar he, als hij niet tegen mij aan komt liggen, moet ik gewoon opschuiven naar hem ;) Oh ja en soms krijgt ie een knal van mij in zijn gezicht :D ja dat doe ik schijnbaar in mijn slaap. Arme kerel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:22

Frank schreef:
Op dat snurken na dan... }:0

of heel zelfverzekerd zeggen: nee hoor, ik snurk niet!!!!

Ooowww vandaar dat ik vannacht uren aan heb liggen horen hoe jij een heel bos omzaagde....
Maarja, dat weet je natuurlijk zelf beter, ookal slaap je dan maargoed.... >;)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:24

ik mag het niet zeggen maar ik slaap veel beter alleen....hij is een weekje weg en ik slaap als een roos!
Hij draait de hele nacht,trekt de dekens weg en laat s'ochtends een keiharde scheet....en overdag beweegt hij niet...ik zeg weleens dat hij beter overdag kan bewegen dan s'nachts...

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:26

Mijn vriend slaat me altijd op de kont als ik lig te slapen..
Deken deed hij eerst ook pikken.. Maar dat hebben we opgelost door een grotere deken te pakken :P..
Hij duwt me ook regelmatig tegen de muur op als ik lig te slapen..
Of hij pakt me helemaal vast dat ik zoiets stik..

Snurken doet hij niet.. Tenzij hij verkouden is..

De wekker zolang laten afgaan doet hij ook niet.. Dat ben ik meestal :P..

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:28

Haha, ken dat lijstje, mag er geloof ik niet veel van zeggen....

...aangezien IK mijn ijskoude ijsklompen iedere avond tussen zijn knieeen stop. :D :D :D