vrouwke schreef:*snurktbrrrrrrrrr erg he, en dan als je hem wakker maakt zeggen: IK SLIEP NIET
Haha, dat zegt mijn vriend ook altijd als ik hem wakker maakt wanneer hij snurkt. "Wat?!" "Liefje, je snurkt." "Niet, ik sliep niet eens." Uh-uh.
Maar verder ben ik volgens mij het grootste probleem in bed
Ik ben namelijk over het algemeen degene die de dekens pikt (doet hij ook wel hoor, maar ik doe het vaker) en ik heb erg veel ruimte nodig. Zolang we in een tweepersoonsbed slapen is het dan ook geen probleem, misschien 's nachts een gevecht om de deken, maar verder gaat het prima. Maar wanneer we in zijn eenpersoonsbed slapen, lopen we altijd in ons slaap ruzie te maken om wie er op het randje ligt (en 's ochtends weet hij er natuurlijk niks meer van).

Mijn vriend is wel een enorme kickboxer! Elke dag kom ik wel met een blauwe plek uit bed. En wat de mijne ook zo geweldig goed kan is al slapend zich helemaal rond me wikkelen en knijpen waar hij knijpen kan met voorkeur t**ten en kont
En als vrouwtje dan gezellig wil meedoen blijkt dat ie gewoon ligt te knorren....

Alleen kauwt hij in zijn slaap en snurkt soms, maar een por is meestal wel genoeg om dat te laten stoppen
Oja wat ik nog het irritantste vind is dat mijn vriend binnen 10 minuten in slaap valt, terwijl dat bij mij meestal toch zeker wel een 3 kwartier duurt, en dan als hij thuis is krijg ik smsjes 'ik slaap zo slecht' etc
Voor de rest is het heerlijk zo met zijn 2 slapen
Nick slaapt ook erg snel, dan hoor ik nog gemompel naast me 'ik weet dat je niet kan slapen, ik wil best voor je wakker blijven, maar dat kan ik niet zo lang.......' en dan na 10 seconden hoor je dat hij slaapt