Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Guernica schreef:Polaris schreef:Ik ben het ermee eens dat het nergens op slaat dat deze brief aan Balkenende gericht is
Ik zou zeggen: druk een stapeltje flyers, en richt deze tot de (Nederlandse) mensheid!
Dan zou ik er ook nog het een en ander aan veranderen.
Punten aanhalen die er toe doen en geen onzin.

AaronYve schreef:Wildgirl schreef:Beetje triest dit eerlijk gezegd; wat jouw vriend zegt is alleen maar zo als je zélf in de slachtofferrol kruipt.
Daarnáást; denkt hij nou echt dat Balkenende zelf deze brief onder ogen krijgt?
Die wordt door secetaresse 298 direct door de papierversnipperaar gegooid en hij krijgt een automatisch opgestelde bedankbrief thuis.
Als je niet in de gaten hebt dat dit zo werkt hoef je imo nog niet eens te beginnen aan een brief.....![]()
Hoe oud is je vriend?
Edit; zie net dat hij 21 is, tja...
Sorry maar lees in je profiel dat je zelf ook ''maar'' 22 bent...
Wat heeft het 21 zijn er mee te maken, als die jongen een brief wilt sturen dan stuurt hij hem maar. Misschien helpt de brief sturen hem wel in zijn dagelijks leven
milou123 schreef:Ik ben het helemaal met hem eens.
Weetje, als hij begint nemen uiteindelijk meer mensen het over, het zal als een grote olievlek versprijden, zo denk ik erover en zet dan ook mijn beste beentje voort samen met een grote groep mensen met mij.![]()
Dat het aan balkelende gericht is; je moet toch ergens beginnen?
milou123 schreef:Als je niets doet zeker niet. Je kan nooit een resultaat weten voor een actie.
Wie weet maak jij wel verschil.
Tallie_Ho schreef:OMG, wat sabelen jullie die jongen allemaal neer..
Ik denk dat Stijn dit voor ogen heeft met valse beestenMensen die niet verder lezen dan hun neus lang is en gewoon maar gaan zitten katten..
ipv zo te gaan doen, zou je ook andere vorm van kritiek kunnen geven hoe het wél pakkend word
Sim0ne schreef:milou123 schreef:Als je niets doet zeker niet. Je kan nooit een resultaat weten voor een actie.
Wie weet maak jij wel verschil.
Schrijf in ieder geval een opbouwende brief met ideeen en oplossingen. Kruip niet in de slachtofferrol.
Polaris schreef:milou123 schreef:Ik ben het helemaal met hem eens.
Weetje, als hij begint nemen uiteindelijk meer mensen het over, het zal als een grote olievlek versprijden, zo denk ik erover en zet dan ook mijn beste beentje voort samen met een grote groep mensen met mij.![]()
Dat het aan balkelende gericht is; je moet toch ergens beginnen?
Net of hij er wat aan gaat doen.