Wat ook leuk en wat alleen nog kan bij oude muizen. Het muisballetje eruit halen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ma_rie_tje schreef:Wildgirl schreef:de aller leukste 1 april grap is nog altijd de stekkertjes omwisselen van de muis en het toetsenbord van je baas/collega.
Ik lig echt ieder jaar weer helemaal dubbel hierom; vooral die verbaasde gezichten erbij
Of een printscreen maken van de achtergrond, deze gebruiken als afbeelding voor de achtergrond en dan de pictogrammen onzichtbaar maken.
Oud toetsenbord pakken en daar tuinkers in strooien, wat water bij en een paar dagen van tevoren in een warme zonnige ruimte zetten, en dan 1 april smorgens vroeg (voordat je collega er is) op zijn/haar bureau zetten
Een glaasje water op een bureaustoel leeg gooien, collega natte kont
beeldscherm van je collega's een kwartslag draaien (hier werkt dat met ctrl alst en dan de pijltjes gebruiken).
. Babje_84 schreef:Mijn vader sleutelt vaak aan de auto van mijn moeder (meer noodzaak dan fun maar goed) en een paar jaar geleden heeft hij voor 1 april eens wat snoertjes doorverbonden. Elke keer als mijn moeder op de rem trapte ging de toeter af(hij remde ook nog wel gewoon hoor
)
was ik maar zo handig haha knooopje schreef:mijn zus belde mijn moeder op met het nieuws dat ze zwanger was haha(ze was toen 17)en mijn moeder kreeg zowat een beroerte en moest even gaan zitten haha!

En het gaat nog mooier worden als ik dan zorg dat ik bij mn lief ben en als hij dan beld (ik ben zoo slecht in liegen) mn vader zou echt flippen als hij hoort dat het een grapje is dan