In ieder geval bedankt! Zo te lezen moet ze dus echt gaan bellen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
Joltsje schreef:volgens mij kun je bij automatische afschrijving wel rood staan. heb ik ook. alles wat automatisch gaat, gaat eraf, maar dan kan ik niet meer pinnen.
ik zou ook naar de ggn bellen ze hebben liever het geld wat later dan helemaal niet en een deurwaarder kost jou weer veel.

Joltsje schreef:volgens mij kun je bij automatische afschrijving wel rood staan. heb ik ook. alles wat automatisch gaat, gaat eraf, maar dan kan ik niet meer pinnen.
ik zou ook naar de ggn bellen ze hebben liever het geld wat later dan helemaal niet en een deurwaarder kost jou weer veel.

ma_rie_tje schreef:is nog niet uithanden gegeven aan een incasso bureau. Incasso bellen heeft dus geen zin.
Ze moet gewoon de zorgverzekering even bellen voor een betalings regeling
Of de bank zodat ze (tijdelijk) rood kan staan
WillemYntJee schreef:Als ze een studentenrekening heeft kan ze 1000 euro rood staan, k heb m namelijk ook (gebruik t rood staan alleen nooit). Dus inderdaad gewoon betalen en dan staat ze in t rood. Zodra er dan weer genoeg geld op gestort is ben je daar weer uit
Dus wie weet is dat bij haar ook al zo.Anne_GTI schreef:ma_rie_tje schreef:is nog niet uithanden gegeven aan een incasso bureau. Incasso bellen heeft dus geen zin.
Ze moet gewoon de zorgverzekering even bellen voor een betalings regeling
Of de bank zodat ze (tijdelijk) rood kan staan
Als ze al een brief van GGN krijgt is het dus wel uit handen gegeven en kan de zorgverzekeraar geen betalingsregeling meer aangaan.

ma_rie_tje schreef:Sorry, je hebt helemaal gelijk. bij het beter lezen zie ik idd dat het GGN incasso is, dus een incasso bureau.
Heb gereageerd vanaf mn werk en dus niet helemaal goed gelezen!
Weet zeker dat GGN incasso ook betaling in termijnen accepteerd