Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

abbeltje schreef:LimaMambo, wat goed dat je vanavond voor het eerst ga rijden. Ik heb ook je andere topic gelezen dus vindt dit echt een positief bericht, bravo!!!
Inderdaad van te voren (thuis al) naar de wc gaan, daarna niet meer drinken, als het lukt nog een keertje voor de les en het zowiezo tegen de rijinstructeur zeggen.
Veel plezier en probeer er ondanks alle spanning van te genieten. Laat je ons weten hoe het is geweest?
en doe ik LimaMambo schreef:geloof me.. ben er al 5 jaar mee bezig om er vanaf te komen..psych, medicijnen etc.. van alles geprobeerd maar niks heeft geholpen tot nu toe.. en eerlijk gezegd heb ik de hoop een beetje opgegeven.. omdat ik nu ook niet meer weet wat ik er aan kan doen..
en ik dacht juist dat paardrijden goed is voor je bekkenbodem spieren.. dus vandaar ook dat ik weer ga rijden.. maar dan nog zit het ook tussen mijn oren

] LimaMambo schreef:nou.. ben geweest en hoefde de hele les niet naar de wc
was leuk trouwens alleen ik voelde me echt een stuntel haha
LimaMambo schreef:en het er niet aan denken.. is erg moeilijk haha.. kan het niet uitleggen maar het is ook iets dat tussen mijn oren zit.. al jaren.. en krijg vaak paniekaanvallen daardoor