Loesss schreef:Heel cliché! Hij was 'pappa' op mijn introkamp en ik 'kindje'!
huh?
Wil je dat vv uitleggen? Hij was toch niet je vader?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Boheme schreef:Ik heb mijn vriendje via een datingsite leren kennen, waar we ons toevellig( ja echt waar ik had toen nog een vriend) op zaten.
Zijn begonnen als beste vrienden en na een tijdje sloeg de vonk over, nu inmiddels 2 en een half jaar samen en samenwonend met mijn( onze) zoon van 8 en 2 honden.

Lady_M schreef:Loesss schreef:Heel cliché! Hij was 'pappa' op mijn introkamp en ik 'kindje'!
huh?![]()
Wil je dat vv uitleggen? Hij was toch niet je vader?
! 
Sonja_ schreef:Heb m'n vriend tijdens uitgaan leren kennen.
Was wel op een heel bizarre manier gegaan ..
Ik was aan het dansen met een vriendin, en toen kwam er ineens een jongen achter me staan.
Nou oke, alles leuk en aardig, ik danste gewoon door, totdat m'n vriendin zei dat we naar huis moesten.
Dus ik wil me opdraaien om te zegen dat ik wegging, pakt ie me vol op m'n mond.. eeuhm tsja
Daarna nummers uitgewisselt en ben naar huis gegaan, had geen flauw idee hoe hij eruit zag.. want het was te donker in die kroeg.
Eenmaal toegevoegt op msn bleek hij 1 straat achter me te wonen!!
We hebben wat afgesproken, en zijn nu inmiddels alweer 14 maanden samen
!
Toen gaf ik hem dus een kus op zijn mond.
En toen sprong de vonk over.
chocobroodje schreef:Boheme schreef:Ik heb mijn vriendje via een datingsite leren kennen, waar we ons toevellig( ja echt waar ik had toen nog een vriend) op zaten.
Zijn begonnen als beste vrienden en na een tijdje sloeg de vonk over, nu inmiddels 2 en een half jaar samen en samenwonend met mijn( onze) zoon van 8 en 2 honden.
Tuurlijk daarom zit je op een datingsite omdat je een vriend hebt????? Maar goed
De mijne ook in de kroeg leren kennen hij werkt daar en werd later de eigenaar. We zijn nu dikke 4 jaar samen en nog steeds happy!
Klinkt erger dan het is.