Hoe partner ontmoet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:51

Loesss schreef:
Heel cliché! Hij was 'pappa' op mijn introkamp en ik 'kindje'!

huh? :+
Wil je dat vv uitleggen? Hij was toch niet je vader? }:0

Marchador

Mijn vriend heb ik leren kennen bij mijn vorige werk.
Ik ben daar ook heel snel weg gegaan :+

nicci88

Ik woonde tijdelijk bij een vriendin op de flat.
En daar woonde ook mijn huidige vriend.
nu woon ik bij hem al dik 2 jaar :D

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:52

euh, mijn vriend is vanaf kleins af aan met me neef omgegaan, en me neef en mijn vriend zaten op dezelfde school als me moeder les geeft, in het lokaal er tegenover.. Toen me vader ze nek gebroken had, vroeg me moeder regelmatig of me neef langs wilde komen omdat vaders behoorlijk chagerijnig was.. Dan nam hij regelmatig Wouter ( vriend nu ) mee. Uiteindelijk kwam Wouter ook zonder mijn neef naar ons toe. En zo ken ik hem al weer 8 jaar, en hebben we nou 2 jaar verkering

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:54

Boheme schreef:
Ik heb mijn vriendje via een datingsite leren kennen, waar we ons toevellig( ja echt waar ik had toen nog een vriend) op zaten.
Zijn begonnen als beste vrienden en na een tijdje sloeg de vonk over, nu inmiddels 2 en een half jaar samen en samenwonend met mijn( onze) zoon van 8 en 2 honden.

Tuurlijk daarom zit je op een datingsite omdat je een vriend hebt????? Maar goed

De mijne ook in de kroeg leren kennen hij werkt daar en werd later de eigenaar. We zijn nu dikke 4 jaar samen en nog steeds happy!

Bimmetje

Re: Hoe partner ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:58

ik had mijn auto bij hem gekocht! ;)
ook heel apart, hoort ook bijna niemand.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:15

Lady_M schreef:
Loesss schreef:
Heel cliché! Hij was 'pappa' op mijn introkamp en ik 'kindje'!

huh? :+
Wil je dat vv uitleggen? Hij was toch niet je vader? }:0

Haha, dat is een studententerm denk ik hier. Maar nee natuurlijk is hij niet mijn vader! Tijdens introkampen van de studie heb je altijd begeleiders en die noem je pappa's en mamma's en dan de nieuwbaken studenten die mee zijn, die noem je de'kindjes! Dus zodoende. Hij was dus begeleider op dat kamp! How romantic? Meteen een ouderejaars aan de haak geslagen :P!

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:18

Heb m'n vriend tijdens uitgaan leren kennen.
Was wel op een heel bizarre manier gegaan ..
Ik was aan het dansen met een vriendin, en toen kwam er ineens een jongen achter me staan.
Nou oke, alles leuk en aardig, ik danste gewoon door, totdat m'n vriendin zei dat we naar huis moesten.
Dus ik wil me opdraaien om te zegen dat ik wegging, pakt ie me vol op m'n mond.. eeuhm tsja :+
Daarna nummers uitgewisselt en ben naar huis gegaan, had geen flauw idee hoe hij eruit zag.. want het was te donker in die kroeg.
Eenmaal toegevoegt op msn bleek hij 1 straat achter me te wonen!!
We hebben wat afgesproken, en zijn nu inmiddels alweer 14 maanden samen :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:22

Sonja_ schreef:
Heb m'n vriend tijdens uitgaan leren kennen.
Was wel op een heel bizarre manier gegaan ..
Ik was aan het dansen met een vriendin, en toen kwam er ineens een jongen achter me staan.
Nou oke, alles leuk en aardig, ik danste gewoon door, totdat m'n vriendin zei dat we naar huis moesten.
Dus ik wil me opdraaien om te zegen dat ik wegging, pakt ie me vol op m'n mond.. eeuhm tsja :+
Daarna nummers uitgewisselt en ben naar huis gegaan, had geen flauw idee hoe hij eruit zag.. want het was te donker in die kroeg.
Eenmaal toegevoegt op msn bleek hij 1 straat achter me te wonen!!
We hebben wat afgesproken, en zijn nu inmiddels alweer 14 maanden samen :D

Haha huh? Ik had m een knal voor zn harsens gegeven ;)!

Vio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:23

Op de rijvereniging! ;)

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:25

Loesss schreef:
Haha huh? Ik had m een knal voor zn harsens gegeven ;)!

Tsja, als je wat ophebt en voor 1 van de eerste keren uitgaat en nog niet weet hoe het allemaal gaat.. ;)

Iederen ze standpunt hea.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:25

Nou ik ook Loesss hahaha. Houd daar helemaal niet van!
Ik had ook zoiets met mijn vriend. Hij was dus ober in de discotheek waar ik met mn vriendinnen was op vakantie. Hadden 2 cocktails besteld en mn vriendin was aan het filmen, hij bracht de cocktails en wilde voor op de film als bedankje hem een kus op zijn wang geven, en toen wilde hij net wat zeggen.... :+ Toen gaf ik hem dus een kus op zijn mond. :)) En toen sprong de vonk over. ;)

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:27

ik kwam mijne tegen in lloret de mar!
we raakten aan de praat, bleken in hetzelfde appartement te zitten en brachten elke dag samen door. Toen ik eigenlijk weg zou gaan ben ik bij hem gebleven de rest van zijn vakantie!
We wonen 120 km uit elkaar, maar het gaat heel goed!

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:31

chocobroodje schreef:
Boheme schreef:
Ik heb mijn vriendje via een datingsite leren kennen, waar we ons toevellig( ja echt waar ik had toen nog een vriend) op zaten.
Zijn begonnen als beste vrienden en na een tijdje sloeg de vonk over, nu inmiddels 2 en een half jaar samen en samenwonend met mijn( onze) zoon van 8 en 2 honden.

Tuurlijk daarom zit je op een datingsite omdat je een vriend hebt????? Maar goed

De mijne ook in de kroeg leren kennen hij werkt daar en werd later de eigenaar. We zijn nu dikke 4 jaar samen en nog steeds happy!

klopt ja ik had me als grapje( vrijgezelleparty van een vriendin ingeschreven) en ik had nooit meer het profiel verwijderd, en neem van mij aan dat ik toen die tijd niet van plan was bij mijn ex weg te gaan. Hij stond daar wel omdat hij vrijgezel was.Daar ging nog minstens een jaar overheen en mijn ex wist dat wij ons daar hadden ingeschreven.
Laatst bijgewerkt door Boheme op 10-03-09 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:36

Bimmetje schreef:
ik had mijn auto bij hem gekocht! ;)
ook heel apart, hoort ook bijna niemand.

haha nee idd, goeie korting gekregen ook? :)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 15:41

Haha echt geweldig al die verhalen!

Wat zitten er trouwens veel jeugdliefdes tussen zeg!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:56

Ik ken mijn vriend via Marktplaats :') Klinkt erger dan het is.
ik was op zoek naar kaartjes voor Sensation Black, hij bood kaartjes te koop aan dus ik hem hem een mailtje gestuurd.
Helaas waren de kaartjes verkocht maar wij hebben toen contact gehouden, een jaar later een keer afgesproken en nu wonen we alweer bijna 3 jaar samen :)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:57

Hmm, ik ging met vrienden naar een festival en die nemen ook weer vrienden mee. Hij was eigenlijk de 'ex' van mijn beste vriendin (nouja, ze hebben amper een maand wat gehad en dat was toendertijd al een jaar geleden). Aan de praat geraakt enzo, en een drietal maanden later waren we samen.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:58

Ik zocht een baan en hij was de intercedent... er werd een hoop meer gematcht dan alleen die functie :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:59

Mijne werkt naast zijn gewone baan ook als hoefsmid en gaat regelmatig met mijn hoefsmid mee op stap. Zodoende stond hij ineens voor mijn neus om mijn paard te doen.
Ik was op slag verliefd, maar hij bleek nog bezet op dat moment.
Na een tijdje ben ik hem vergeten en exact een jaar later stond hij wederom op stal bij me. Dit keer vroeg hij mij mee uit, hij had me nog onthouden van het jaar ervoor, en we zijn nu anderhalf jaar verder :D

ladyAn

Mijn eerste vriend leerde ik kennen doordat hij een advertentie had geplaatst waarin hij op zoek was naar een bijrijdster voor zijn Haflinger. We zijn 4 jaar samen geweest. M'n huidige vriend heb ik leren kennen op mijn stage bij de GGZ in 't kader van mijn opleiding maatschappelijk werk. Ik liep daar een jaar. Hij 5 weken in het kader van zijn studie geneeskunde. We zijn nu bijna 3 jaar samen.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

In de kerk :) Of eigenlijk op de jeugdgroep van de kerk.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:06

Via internet was toen 13...Zijn 'skategroepje destijds' had een website en ik kwam daar toevallig op en vond t wel erg stoer :P Daarna t contact verloren maar weer via iemand anders aan zn msn gekomen en inmiddels zijn we bijna 2 en half jaar samen.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:14

Staan leuke verhalen tussen hier :)

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:40

Op een evenement waar ik fotografeerde, en hij zat in het bestuur, was zo'n soort van liefde op het eerste gezicht ;)
Inmiddels 1,5 jaar samen :+: