Nog meer vrouwen die liever met mannen omgaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:04

Dat valse gedoe van vrouwen kan ik niet tegen. En ik ben allergisch voor gezeur.
Ik heb wel een paar vriendinnen, maar die zijn van hetzelfde slag als ik. Maar over het algemeen ga ik meer met mannen om.
En dat heeft niks met aandachtsgeil te maken, ik heb al 10 jaar dezelfde vriend en ik hoef ook geen andere :Y)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:06

jarco schreef:
vrouwen kunnen echt een stuk gemener uit de hoek komen
dan mannen, alles gaat achter je rug om en die complimentjes van vrouwen, geloof daar maar niet in !
daarintegen zijn mannen veel meer easy going, recht voor zijn raap en hun geven vaak wel gemeende complimenten ( en dat zegt een vrouw die niet vaak complimenten krijg ivm mijn gewicht )

volgens mij ben je erg naief als je denkt dat vrouwen zo lief en eerlijk zijn.

Volgens mij ben je ook naief als je denkt dat mannen zo easy going en recht voor hun raap zijn. Ik ken erbij die qua gemeenheid en gewiekstheid niet onderdoen voor sommige vrouwen. En ja, dat zijn hetero's. ;)

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:09

luxx schreef:
Guernica schreef:
Waarom zou je geen vriendschap met een man kunnen hebben zonder dat je meteen "aandachtsgeil" bent?

Dat zeg ik ook helemaal niet, ik zeg dat ik dat vind als vrouwen roepen dat dat ze liever met mannen omgaan als met vrouwen.
Verder heb ook niet sexuele relatie's met mannen, dus ik zeg ook niet dat dat de enige soort relatie is die vrouwen met mannen kunnen onderhouden.
Heb het dus (nogmaals) over vrouwen die roepen liever met mannen als met vrouwen om te gaan, maar dat is gewoon mijn mening, niet te verwarren met 'De Waarheid'.

Waarom is het aandachtsGeil? ik vin het echt iets achterlijks als je dat vind. er zijn hier mensen misschien die opgegroeid zijn met alleen maar broertjes? of gewoon boers van huis uit? ik ga veel makkelijk en gezelliger met mannen om dan van die tutjes (niet banketstaaf bedoelt) dat gaat niet goed samen.. en dat jij het aandachtsgeil noem vin ik echt raar dat je het zegt. het is jou mening, leuk maar je kan er mensen mee kwetsen. zoals mij. want ik kan hee slecht met tutjes omgaan. omdat ik boers ben opgegroeid en opgevoed en vin het totaal NIET erg! iedereen heeft een ander karakter, dus iedereen gaat er anders mee om (vrouw/vrouw vrouw/man). ieder zijn keus zeker.!

wat is het dan als mannen beter met vrouwen om kunne gaan? gelijk HOMO's? nou vind ik niet. of is die aandachtsgeil?. Gewoon eigen karakter en eigen ideeen, eigen interesse. en je doet waar je je fijn bij voelt.! en dat is het belangrijkste!

Karin schreef:
jarco schreef:
vrouwen kunnen echt een stuk gemener uit de hoek komen
dan mannen, alles gaat achter je rug om en die complimentjes van vrouwen, geloof daar maar niet in !
daarintegen zijn mannen veel meer easy going, recht voor zijn raap en hun geven vaak wel gemeende complimenten ( en dat zegt een vrouw die niet vaak complimenten krijg ivm mijn gewicht )

volgens mij ben je erg naief als je denkt dat vrouwen zo lief en eerlijk zijn.

Volgens mij ben je ook naief als je denkt dat mannen zo easy going en recht voor hun raap zijn. Ik ken erbij die qua gemeenheid en gewiekstheid niet onderdoen voor sommige vrouwen. En ja, dat zijn hetero's. ;)

Dit is ook zeker waar. dat manne net vrouwen kunnen zijn kwa achterbaks heid.! maar goed er zijn ook vrouwen die zo zijn, en er zijn vrouwen die net zo easy zijn als mannen!

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:11

Ik vind het wel apart dat zo veel vrouwen hun eigen geslacht zo afkammen en neerzetten als gemeen en achterbaks. Dat zie je mannen zelden of nooit doen.

Vrouwen die zo negatief over andere vrouwen denken: kijk eens objectief naar jezelf en vraag je af waaróm er over je geroddeld wordt ;)

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:13

Wig_love schreef:
het is jou mening, leuk maar je kan er mensen mee kwetsen. zoals mij. want ik kan hee slecht met tutjes omgaan.

Contradiction in terms.
Maar sorry als ik je gekwetst heb.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:13

Remy schreef:
Ik vind het wel apart dat zo veel vrouwen hun eigen geslacht zo afkammen en neerzetten als gemeen en achterbaks. Dat zie je mannen zelden of nooit doen.

Vrouwen die zo negatief over andere vrouwen denken: kijk eens objectief naar jezelf en vraag je af waaróm er over je geroddeld wordt ;)

Dat denk ik soms ook. Zie je andere vrouwen dan als concurrentie ofzo? 'Zij doet altijd dit of dat.' Doe je dat zelf niet dan?

Live and let live. Mannetjes en vrouwtjes met en door elkaar. ;)
Laatst bijgewerkt door Karin op 10-03-09 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:14

Elk geslacht heeft achterbakse mensen. Er zijn achterbakse mannen en achterbakse vrouwen, er zijn lieve mannen en leuke vrouwen, je kan iemands karakter niet basseren op de grond van geslacht.
Maar ik merk dat ik me bij mijn manvrienden vaak net wat rustiger voel dan bij mijn vrouwvrienden omdat ze durven te zeggen: Jamie hou je bek is dicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:15

Karin: ik denk dat het meerendeel van de vrouwen toch gewiekster is als het meerendeel van de mannen.
Ik ken bovendien maar heel weinig vrouwen die zo recht voor hun raap zijn als ik ben. Bij mannen is het sneller een gewaardeerde eigenschap dan bij vrouwen lijkt het.

Remy: ik heb geen hekel aan mijn eigen geslacht en denk ook niet negatief over vrouwen, ik vind vrouwen het sterke geslacht.
Ik heb een heel druk leven en een vrouwelijke vriendschap onderhouden kost meer energie en moeite dan een mannelijke denk ik. Tenminste bij mij gaat het met mannen wat meer vanzelf.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:18

Remy schreef:

Niet alles roddeld! maar zeuren als je vies word, naar bier ruikt en ga zo maar door.
zou je het pikken als mensen bier over j gooien? nou het schijt mij geen reed! ik kraak het niet af, niet alles is zo, maar ken er ook een hoop die zo zijn. misschien omdat we dan wel te makkelijk zijn? en niet kijken of ons haar wel Perfect zit?!

zie het ook op school, ik kijk wel toe en lach hard, maar wrd geroddeld en ruzie.! ze roddelen niet perse over '' jou' maar ook vaak over andere!

[***] schreef:
Remy: ik heb geen hekel aan mijn eigen geslacht en denk ook niet negatief over vrouwen, ik vind vrouwen het sterke geslacht.
Ik heb een heel druk leven en een vrouwelijke vriendschap onderhouden kost meer energie en moeite dan een mannelijke denk ik. Tenminste bij mij gaat het met mannen wat meer vanzelf.
Karin: ik denk dat het meerendeel van de vrouwen toch gewiekster is als het meerendeel van de mannen.
Ik ken bovendien maar heel weinig vrouwen die zo recht voor hun raap zijn als ik ben. Bij mannen is het sneller een gewaardeerde eigenschap dan bij vrouwen lijkt het.

Helemaal mee eens!

Karin

Re: Nog meer vrouwen die liever met mannen omgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:22

Laten we stellen dat ik niet goed kan omgaan met roddelaars, zeurders en klagers. Die heb je onder beide geslachten, onder vrouwen relatief gezien iets meer, maar onder mannen zijn er ook genoeg.

Met dat soort mensen ben ik liever niet te close. ;)

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:25

Wig_love schreef:
Niet alles roddeld! maar zeuren als je vies word, naar bier ruikt en ga zo maar door.
zou je het pikken als mensen bier over j gooien? nou het schijt mij geen reed! ik kraak het niet af, niet alles is zo, maar ken er ook een hoop die zo zijn. misschien omdat we dan wel te makkelijk zijn? en niet kijken of ons haar wel Perfect zit?!

Dat heeft m.i. niets met geslacht te maken maar met lompigheid. Dus jij vind het typisch mannelijk als het je "geen reed schijt" als er bier over je heen geplempt wordt :?? Volgens mij heeft dat meer met het milieu te maken waarin je je bevindt.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:27

Ik ben ook liever in de buurt van mannen,
heb ook voor 90% mannelijke vrienden :)
Ze hebben over het algemeen gewoon een beter gevoel voor humor en zijn niet zo tutterig :+

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:29

Het maakt me niet uit of hij/zij een k*t of een l*l heeft..
Als diegene bij mijn gedachtengang past..
Zo dus mijn beste vriendin is een halve vent :D (ontzettend lomp :) )
En verder ga ik eigenlijk ook meer met mannen om, vind veel meiden/vrouwen zo ingewikkeld om mee om te gaan. Ik moet dan vaak ontzettend op mijn woorden passen. Ik ben vrij lomp in wat ik zeg.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:34

Heb niet echt een voorkeur voor de omgang met mannen of vrouwen. Ik ga het liefst om met ongecompliceerde mensen die niet overal moeilijk over doen of klagen. Mensen mogen gewoon direct tegen mij zeggen wat ze van me willen. Ik heb bijv. 1 collega die altijd begint met: 'Sorry hoor, maar zou je als je tijd hebt, dit voor me willen doen, als het niet lukt doe ik het zelf wel hoor enz.'. Dan heb ik liever iemand die meteen zegt: 'Doe dit even voor me'. Als ik het er niet mee eens ben zeg ik dat wel.
En ook niet eeuwig blijven analyseren wat hij toen zei, wat zij daarvan dacht, wie wie belde om dit en dat te vragen... bla bla. Over het algemeen zijn mannen in dat opzicht makkelijker.

Maar ik zou mijn vriendinnen voor geen 100 mannelijke vrienden willen ruilen!

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:35

Remy schreef:
Wig_love schreef:

Dat heeft m.i. niets met geslacht te maken maar met lompigheid. Dus jij vind het typisch mannelijk als het je "geen reed schijt" als er bier over je heen geplempt wordt :?? Volgens mij heeft dat meer met het milieu te maken waarin je je bevindt.

Ik merk dit ook in rotterdam..! Maar goed, ik zie datik het beetje raar verwoord heb. en zit niet helemaal goed.! maar het gaat erom dat het niet uitmaak hoe je ben van buiten! maar van binnen! en dan heeft de ene toevallig wat anders hange dan de ander..

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:37

unicorn_kiss schreef:
Ik ben ook liever in de buurt van mannen,
heb ook voor 90% mannelijke vrienden :)
Ze hebben over het algemeen gewoon een beter gevoel voor humor en zijn niet zo tutterig :+

Ik vind mannenhumor (tot bepaalde hoogte :P) vaak ook beter dan vrouwenhumor. Sommige vrouwen zijn ook geschokt als ik een 'grof' grapje maak.('Vrouwelijke collega:'En wat gebeurde er toen?' Ik: 'Toen heb ik hem even doodgemaakt' Zij: 'Uh.. oke :? )

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:37

Ik! Ik! Ik!

Ik ga over het algemeen toch meer met jongens om doordat zij meestal straight to the point zijn en daar hou ik gewoon meer van..
Hoewel ik ook wel een paar hele lieve vriendinnen heb, hoor. :j

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:39

Wig_love: daar ben ik het helemaal mee eens :j

Ik hou van ongecompliceerde mensen die eerlijk tegen me zijn en waar ik wat van kan leren. Mensen waar ik een slecht gevoel bij krijg en die negatief, man of vrouw maakt niet uit, wil ik niet in mijn leven.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:40

@ Wig_love, ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt. Jij bedoelt tuttigheid of niet?
Dat het niet uitmaakt hoe je bent van de buitenkant is bij jongens ook echt niet altijd zo hoor. Ze zeggen wel dat vrouwen constant concurreren met elkaar, maar mannen doen dat ook hoor. Wie heeft de nieuwste sneakers, de mooiste kleren of kan het beste dansen. Dat is niet per ce een typisch vrouwending.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:42

Idd, onder mannen heerst ook vaak een behoorlijke competitie. ;)

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:43

@ Oliver;

Jah dat bedoel ik! het tuttige, de strijt over wie is het mooist en heeft de meeste kerols/ Girls! kijk er zijn ook zeker manne zo.! absoluut waar. maar het gaat om het karakter van binne en niet van buite. en dit geld voor vrouwen EN mannen! uiteindelijk hebben ze alleen wat anders onder hange..

En de humer over je grapje van jou en je collega is zeker herkenbaar!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:15

Meld zich even...

Ik heb maar enkele vriendinnen, en dat zijn dan ook degene die er net zo over denken haha... :D

Ik kan ook niet doen net alsof :n wat dat betreft ben ik een slechte acteur, zelfde met liegen. Ik zal heus niet de botterik uithangen als iemand helemaal enthousiast is over z'n nieuwe tas ofzo, maar ik moet dan wel even vermelden dat ik geen tassen persoon ben :+

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:22

Ik heb het ook ja. Een paar hele goede vriendinnen (3 ofzo) en kneiter veel mannelijke vrienden. Ik vind het heel veel chiller met de jongens altijd eigenlijk. Maar mijn vriendinnen zijn net zo als ik, ook gewoon relaxed en gaan ook veel met jongens om. Het is een beetje flauw om te zeggen dat vrouwen zeikerd zijn en jongens leuk. Wel vind ik meisjemeisjes hheeuul erg vervelend, maar ik ken ook echt onwijs hard zeikende en roddelende jongens. Maar het komt wel minder voor ja :D

Drinken jullie dan trouwens ook allemaal bier en weinig/geen bier enzo? Ik rugby trouwens ook nog. Jeetje, klinkt bijna pot. Maar ik ben hartstikke hetero. haha

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:25

Als je niet van zeurende meisjesmeisjes houdt hoef je niet direct een boerin te zijn! :P

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:27

Idd, ik mag dan wel van het platteland komen en Grolsch drinken, maar dat maakt mij nog geen boerin. :P