Ik heb wel een paar vriendinnen, maar die zijn van hetzelfde slag als ik. Maar over het algemeen ga ik meer met mannen om.
En dat heeft niks met aandachtsgeil te maken, ik heb al 10 jaar dezelfde vriend en ik hoef ook geen andere
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
jarco schreef:vrouwen kunnen echt een stuk gemener uit de hoek komen
dan mannen, alles gaat achter je rug om en die complimentjes van vrouwen, geloof daar maar niet in !
daarintegen zijn mannen veel meer easy going, recht voor zijn raap en hun geven vaak wel gemeende complimenten ( en dat zegt een vrouw die niet vaak complimenten krijg ivm mijn gewicht )
volgens mij ben je erg naief als je denkt dat vrouwen zo lief en eerlijk zijn.
luxx schreef:Guernica schreef:Waarom zou je geen vriendschap met een man kunnen hebben zonder dat je meteen "aandachtsgeil" bent?
Dat zeg ik ook helemaal niet, ik zeg dat ik dat vind als vrouwen roepen dat dat ze liever met mannen omgaan als met vrouwen.
Verder heb ook niet sexuele relatie's met mannen, dus ik zeg ook niet dat dat de enige soort relatie is die vrouwen met mannen kunnen onderhouden.
Heb het dus (nogmaals) over vrouwen die roepen liever met mannen als met vrouwen om te gaan, maar dat is gewoon mijn mening, niet te verwarren met 'De Waarheid'.
Karin schreef:jarco schreef:vrouwen kunnen echt een stuk gemener uit de hoek komen
dan mannen, alles gaat achter je rug om en die complimentjes van vrouwen, geloof daar maar niet in !
daarintegen zijn mannen veel meer easy going, recht voor zijn raap en hun geven vaak wel gemeende complimenten ( en dat zegt een vrouw die niet vaak complimenten krijg ivm mijn gewicht )
volgens mij ben je erg naief als je denkt dat vrouwen zo lief en eerlijk zijn.
Volgens mij ben je ook naief als je denkt dat mannen zo easy going en recht voor hun raap zijn. Ik ken erbij die qua gemeenheid en gewiekstheid niet onderdoen voor sommige vrouwen. En ja, dat zijn hetero's.

Remy schreef:Ik vind het wel apart dat zo veel vrouwen hun eigen geslacht zo afkammen en neerzetten als gemeen en achterbaks. Dat zie je mannen zelden of nooit doen.
Vrouwen die zo negatief over andere vrouwen denken: kijk eens objectief naar jezelf en vraag je af waaróm er over je geroddeld wordt
Remy schreef:Ik vind het wel apart dat zo veel vrouwen hun eigen geslacht zo afkammen en neerzetten als gemeen en achterbaks. Dat zie je mannen zelden of nooit doen.
Vrouwen die zo negatief over andere vrouwen denken: kijk eens objectief naar jezelf en vraag je af waaróm er over je geroddeld wordt
[***] schreef:Remy: ik heb geen hekel aan mijn eigen geslacht en denk ook niet negatief over vrouwen, ik vind vrouwen het sterke geslacht.
Ik heb een heel druk leven en een vrouwelijke vriendschap onderhouden kost meer energie en moeite dan een mannelijke denk ik. Tenminste bij mij gaat het met mannen wat meer vanzelf.
Karin: ik denk dat het meerendeel van de vrouwen toch gewiekster is als het meerendeel van de mannen.
Ik ken bovendien maar heel weinig vrouwen die zo recht voor hun raap zijn als ik ben. Bij mannen is het sneller een gewaardeerde eigenschap dan bij vrouwen lijkt het.
Remy: ik heb geen hekel aan mijn eigen geslacht en denk ook niet negatief over vrouwen, ik vind vrouwen het sterke geslacht.
Ik heb een heel druk leven en een vrouwelijke vriendschap onderhouden kost meer energie en moeite dan een mannelijke denk ik. Tenminste bij mij gaat het met mannen wat meer vanzelf.

Wig_love schreef:Niet alles roddeld! maar zeuren als je vies word, naar bier ruikt en ga zo maar door.
zou je het pikken als mensen bier over j gooien? nou het schijt mij geen reed! ik kraak het niet af, niet alles is zo, maar ken er ook een hoop die zo zijn. misschien omdat we dan wel te makkelijk zijn? en niet kijken of ons haar wel Perfect zit?!
? Volgens mij heeft dat meer met het milieu te maken waarin je je bevindt. 
(ontzettend lomp
) Remy schreef:Wig_love schreef:Niet alles roddeld! maar zeuren als je vies word, naar bier ruikt en ga zo maar door.
zou je het pikken als mensen bier over j gooien? nou het schijt mij geen reed! ik kraak het niet af, niet alles is zo, maar ken er ook een hoop die zo zijn. misschien omdat we dan wel te makkelijk zijn? en niet kijken of ons haar wel Perfect zit?!
Dat heeft m.i. niets met geslacht te maken maar met lompigheid. Dus jij vind het typisch mannelijk als het je "geen reed schijt" als er bier over je heen geplempt wordt? Volgens mij heeft dat meer met het milieu te maken waarin je je bevindt.
unicorn_kiss schreef:Ik ben ook liever in de buurt van mannen,
heb ook voor 90% mannelijke vrienden
Ze hebben over het algemeen gewoon een beter gevoel voor humor en zijn niet zo tutterig
) vaak ook beter dan vrouwenhumor. Sommige vrouwen zijn ook geschokt als ik een 'grof' grapje maak.('Vrouwelijke collega:'En wat gebeurde er toen?' Ik: 'Toen heb ik hem even doodgemaakt' Zij: 'Uh.. oke
) 
wat dat betreft ben ik een slechte acteur, zelfde met liegen. Ik zal heus niet de botterik uithangen als iemand helemaal enthousiast is over z'n nieuwe tas ofzo, maar ik moet dan wel even vermelden dat ik geen tassen persoon ben