Post niet aangekomen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius1804

Re: Post niet aangekomen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:06

Helaas zijn er tegenwoordig meerdere postbedrijven op de markt, die ook fouten maken (misschien wel de meeste). Dus het ligt niet altijd alleen maar aan TNT.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:07

Ik heb het ook gehad met TNT iemand van bokt zou mij iets opsturen maar tot op heden nog steeds niet ontvangen en we zijn al zon half jaar verder.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:13

Ik heb meerdere keren gehad dat het echt 2 weken duurde.
Laatste tijd gaat het wel goed, laatst nog een dekje, dat was de vorige middag weggebracht en die morgen had ik het in huis.
Evenals een pakketje wat ik zelf verzonden heb, die middag rond 4 uur weggebracht en de volgende morgen was het al bij de koper. :wow:

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:36

Ik heb 1x gehad dat het dik twee weken duurde, en dat was gewone brievenbus post. Bokker waar het voor was, was gelukkig erg aardig en geduldig, ik vond het zo vervelend dat het maar nooit kwam. Grote opluchting ook toen het uiteindelijk toch bezorgd werd!

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:46

Ik het zaterdag een kaartje op de post gedaan naar mijn vriend omdat ik nu een maand in het buitenland studeer. Maar tot nu toe is het nog steeds niet aangekomen.

En ik heb in Vietnam 10 kaarten op de post gedaan en die zijn nooit aangekomen, 2 andere wel. Waarschijnlijk zijn de kaarten achtergehouden en de postzegels er afgehaald omdat ze voor plaatselijke begrippen veel geld waar zijn... Erg jammer dat mijn kaarten daar de dupe van werden!

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 08:11

Jeetje idd.. wat een gedoe he die post :P
Ik bedoelde idd brievenbus, geen postbus ;)