Help, m'n wc zal straks door 240 personen bezocht worden!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Re: Help, m'n wc zal straks door 240 personen bezocht worden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 19:49

en ik wil die toiletwagen ook nog wel voor ze halen ;-)

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:52

Haha ja, misschien zetten ze dan ook wel een bouwkeet neer ipv een partytent hahaha.

Nou ik hoop wel voor je dat het een gezellig feest wordt.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:52

DIXIE-POWER. Er zit niks anders op om een wc te huren. Denk eens aan al de gevolgen niet alleen de onkosten van wcpapier, maar ook dat de wc kan verstoppen en als er een uur geen gebruik van word gemaakt komt je nieuwe vloer zo naar je toe gezwommen. En er zullen kinderen komen en er is niks leukers om op de wc te spelen, ja en vooral volgooien met rotzooi. En zeg nou niet dat het niet zo is want het gebeurt.

Praat met je ouders, en vertel ze dat ze maar een wc gaan huren,

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:57

Ik zou een wc huren, met alcohol in het spel heb je maar een paar mannen nodig om een wc te vervuilen dus ik kan in m'n stoutse dromen niet bedenken wat dat voor een zooitje moet geven. Oh oh!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:01

ik zou het er eens rustig met je vriend over hebben en als je hem zover hebt dat hij het ook geen goed idee vind dan met zn ouders bespreken. wat als er wat vernield of gestolen wordt uit je huis?...

kuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:07

Dixie's zou idd een betere oplossing zijn! Maar als ze dat liever niet hebben... tis maar een weekendje en het gaat om het gebruik van de WC :+ Dat heb je toch wel over voor je schoonouders? Het lijkt mij een kleine moeite! :o Als ze je nou zouden vragen toiletdame te zijn beide avonden :+ Dan zou ik je helemaal gelijk geven! Hihi!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:09

Liever een toilet wagen dan een dixie, je hebt waarschijnlijk ook gewoon een gierput, kun je het daar mooi op aansluiten en toiletwagens blijven langer fris ruiken dan die dixie's.
Ik zou ook echt weigeren mn toilet uit telenen en zou desnoods even van te voren wat 'slopen' zodat hij tijdelijk buiten gebruik is of indd gewoon de deur op slot draaien 8-)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:17

OMG 240 mensen... daar zou ik ook niet blij mee zijn zeg en wat raar dat het niet eerst even met jullie overlegd wordt... Toilet achtig ding huren lijkt mij ook een veel betere optie, dan houdt je je huisje en toilet tenminste schoon en heb je geen angst dat er gestolen/vernield wordt in je huis.
In ieder geval nog even in gesorek gaan met je schoonouders, lijkt me dat je toch wel gewoon aan kunt geven dat je dit niet prettig vindt.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:22

Nikki_L schreef:
En anders draai je gewoon met een mes je deur van de buitenkant op slot, en laat je die de hele avond op slot.

Jeeej wat toevallig, was die bij jou ook al bezet??

Hihi maar jouw wctje is schoon :d

*grinnik* opgelost ;)

nee, toch van de gekke dat ze dat niet even met je bespreken!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:37

Aargh dat is inderdaad walgelijk.
Ik vind het wel erg ...apart dat dat zo is geregeld zonder overleg.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:41

Als ze een flinke tent kunnen huren dan kan er vast nog wel een wc'tje vanaf toch? :D :D :D

Bah, ik denk dat het een grote bende wordt als al die mensen bij jou naar de wc moeten. Dan kun je zelf niet eens genieten van het feest, maar speel je de hele dag voor wc-juf om niet de hele bende door je huis te hebben..... :=

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 20:42

kuss schreef:
Dixie's zou idd een betere oplossing zijn! Maar als ze dat liever niet hebben... tis maar een weekendje en het gaat om het gebruik van de WC :+ Dat heb je toch wel over voor je schoonouders? Het lijkt mij een kleine moeite! :o Als ze je nou zouden vragen toiletdame te zijn beide avonden :+ Dan zou ik je helemaal gelijk geven! Hihi!

tja, die dingen kosten geld en onze wc is gratis.
Jammer dat ik dat niet over heb voor m'n schoonouders, zeker niet zonder te vragen.
Die 240 mensen gaan vaker als 1x naar de wc. Dus toch al gauw dat er 500x op m'n wc gezeken wordt en door m'n huis heengelopen wordt.

Jammer is ook dat ik in hun ogen niets goed kan doen, er regelmatig gezegd wordt '' het ziet er niet uit in je huis'' etc etc. In hun ogen ben ik een indringer die zomaar aan komt waaien en denkt dat ze vanalles te zeggen heeft.
Helaas heeft m'n vriend ook dagelijks woorden met z'n vader. Vaders wil is wet, en dat terwijl hij afgelopen jaar het bedrijf al zou overnemen. Dus m'n vriend runt het bedrijf en zou het eigenlijk al overgenomen hebben, maar z'n vader vertelt wat ie wel en niet mag doen.

tja, als je al zo'n relatie met elkaar hebt en dan ook nog gaat opdringen al die mensen in je huis te laten. Als ze nou eerst gevraagd hadden..............

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 20:43

en al die mensen moeten ook hun handen wassen, dus het blijft niet alleen bij de wc, maar ook nog eens in de keuken.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:50

annastasia schreef:
en al die mensen moeten ook hun handen wassen, dus het blijft niet alleen bij de wc, maar ook nog eens in de keuken.

Hou voet bij stuk meid. Je gaat er spijt van krijgen als je andermans gasten in huis laat, heb je zin om de hele dag voor bewaakster te willen spelen. Ga da liever de hele avond lekkker film kijken metr een afgesloten deur.

chipie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:53

kennissen van ons hebben een zeikpijp: een stuk rioolbuis met trechter, vlakbij de sloot. Kunnen de mannen hun bier mooi daar kwijt en is het gelijk afgevoerd!
Laatst bijgewerkt door chipie17 op 09-03-09 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:54

Nou... dat zou me ook te ver gaan, ja!! Ik ben benieuwd wat je schoonouders zeggen als je met ze gaat overleggen.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:28

Ja, maar het is toch echt jou huis. Wat jouw schoonvader ook zegt!
Dan moeten ze maar wachten als ze moeten plassen voor bij je schoonouders thuis bij een normaal feestje of verjaardag moeten ze ook wachten totdat die vrij is, of moeten ze een wctje huren, of een zaaltje huren.

Je kunt zoiets niet doen zonder overleg, weet je wat voor een zooi dat opleverd in jou huis, en of jouw huis er nou uit ziet of niet, jij en je vriend moeten er in wonen en niet zij!

Want je krijgt niet alleen dat er mensen op jouw potje moeten piesen, maar wat je ookal zegt handjes wassen, ennnnnnn

Ohwwww hallo ben jij er ook? Wat gezellig, hoe is het met je?
En voordat je het weet zitten ze ook op jouw bank om even "gezellig" bij te kletsen!!

Meis gewoon met je vriend hierover praten, en het niet toelaten.
Succes, en hou je ons een beetje op de hoogte?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:34

Toen ik ging trouwen hadden we een tent op ons eigen terrein staan. Het huis was net gekocht en nog niet verbouwd, dus mensen gingen aldaar naar het toilet. We hadden een redelijk bescheiden bruiloft, dus geen 240 gasten, maar het merendeel had meteen een tour door het huis gemaakt. Moet er niet aan denken dat ze even in je slaapkamer lopen te kijken als je er al wel woont.

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:36

zou ook voor de toiletwagen gaan :+
is niet alleen dat er 240 lui naar de wc gaan
maar bedenk ook eens hoeveel liter spoelwater erdoor gaat op zo avond plus nog de nodige liters water van handje wassen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:48

Ik vind enkele honderden mensen(waarvan vele waarschijnlijk meermaals de wc gaan gebruiken), toch niet 'even een kleine moeite.'
Ik denk idd ook aan verstopping, bevuiling, wc-papier kosten, en hoe zit het dan eigenlijk met de waterrekening? Plus dat je nog eens niet op de hoogte bent gebracht, familie of niet, het is nog altijd jouw huis en jij beslist toch zeker wel over zulke dingen die je een hoop ellende en geld kunnen kosten.

Ik zou als ze voet bij stukken houden gewoon voet bij stuk houden dat jij iemand inhuurt om de boel proper te houden en ze ook kunnen betalen wat het je allemaal gekost heeft :+ , of ze mogen een alternatief zoeken :+ .

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:48

Zou ik ook echt niet doen. Jij blijft met de zooi achter. Niet te vergeten de bezopen mannen die niet meer kunnen mikken!
Ik zou het zeker niet doen! Weet je al wat meer?

Gewoon deur op slot laten joh! Van je hele huis! Anders gaan ze nog naar binnen banjeren om te kijken of de wc beschikbaar is als je alleen die op slot doet.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:59

Geef ze gewoon als cadeau de huur van een toiletwagen op hun feest. Benader het op een positieve manier :j

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:04

toevallig toiletproblemen die avond?? :+

Nee maar ik zou er ook zeker wat van zeggen.
niet alleen om de toilet, maar zoals je al zei: ze lopen je hele huis door!
Je zal niet de eerste zijn waarvan de vloer stuk gelopen word.
daarbij zou ik het persoonlijk geen prettig idee vinden om 240 vreemde (voor jou) in je huis te hebben

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 11:05

Wendy schreef:
Geef ze gewoon als cadeau de huur van een toiletwagen op hun feest. Benader het op een positieve manier :j

Dat had ik ook al in gedachten.
Want het is niet 1 dag, maar in totaal 3 dagen.
Dus 3 dagen extra mensen door je huis, en 3x dat je extra kunt gaan schoonmaken.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:07

annastasia schreef:
Wendy schreef:

Dat had ik ook al in gedachten.
Want het is niet 1 dag, maar in totaal 3 dagen.
Dus 3 dagen extra mensen door je huis, en 3x dat je extra kunt gaan schoonmaken.

Daarom.
Het heeft niet zoveel zin om er ruzie over te maken. Ik denk dat het handig is om zelf de oplossing aan te bieden, onder het mom van 'dan hoeven de gasten niet zo ver te lopen'.