??? ) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
??? ) Pashon schreef:moet wel toevoegen dat als mijn vriend ziek is en dan is hij ook echt echt ziek dat hij enorm gaat bestellen.
terwijl toen ik aan het bevallen was van de kleine meid, en nog weeen had ik me niet zo moest aanstellen daar zijn vrouwen toch voor gemaakt om kinderen uit z'n klein gaatje te persen. de weeen waren op zijn manier ook lichtelijk overdreven en hij snapt dan ook niet waar ik het over had. heb hem toen met alle gevolgen en frustratie;s van dien een gigantische stomp in zijn buik/ maag gegeven vroeg hem hoe dat voelde hij lag te kreperen op de grond heb gezegt tegen hem "zo vriend, dit is nog maar een fractie van de pijn die ik heb tijdens de weeen" hij heeft daarna geen woord meer gezegt wat betrekking had tot de pijn.
Esmeralda, denk dat het wel wat toevoegd aan de "ernst" van de zaak. doordat het je kind is ben je er wel wat allerter op en doe je sneller dingen voor ze terwijl ze eigenlijk ook al zijn ze ziek ze nog best zelf een kop thee kunnen pakken (b.w.v.)
Zammie schreef:Pashon, dat meen je niet... Zei hij dat echt tijdens de bevalling? Dat je het bij 1 beste stomp hebt kunnen laten.
Esmeralda schreef:Pashon schreef:moet wel toevoegen dat als mijn vriend ziek is en dan is hij ook echt echt ziek dat hij enorm gaat bestellen.
terwijl toen ik aan het bevallen was van de kleine meid, en nog weeen had ik me niet zo moest aanstellen daar zijn vrouwen toch voor gemaakt om kinderen uit z'n klein gaatje te persen. de weeen waren op zijn manier ook lichtelijk overdreven en hij snapt dan ook niet waar ik het over had. heb hem toen met alle gevolgen en frustratie;s van dien een gigantische stomp in zijn buik/ maag gegeven vroeg hem hoe dat voelde hij lag te kreperen op de grond heb gezegt tegen hem "zo vriend, dit is nog maar een fractie van de pijn die ik heb tijdens de weeen" hij heeft daarna geen woord meer gezegt wat betrekking had tot de pijn.
Esmeralda, denk dat het wel wat toevoegd aan de "ernst" van de zaak. doordat het je kind is ben je er wel wat allerter op en doe je sneller dingen voor ze terwijl ze eigenlijk ook al zijn ze ziek ze nog best zelf een kop thee kunnen pakken (b.w.v.)
Maar kijk daar heb je het voorbeeld der voorbeelden. Daarvoor mogen wij vrouwen de bevalling doen.

Sonja schreef:O zo zijn (bijna) alle mannen hoor. Een griepje en ze denken minimaal dat ze dood gaan (mogelijk erger) en hebben je onverdeelde aandacht en liefde nodig...
Mannen zouden gewoon eens allemaal een keer goed ongesteld moeten worden. Piepten ze wel anders.
.savasan schreef:Haha ik moet zeggen dat ik totaal niet herken wat ik hier hoor.. (ookal is die van mij vast heel wat jonger dan de anderen hier, hij is 17)
Als hij iets heeft begint hij er pas over als hij denkt dat alles goed met me gaat, en midden in zijn verhaal zegt hij dan : "Laat maar, ik voel me nu zo'n zeikwijf" Terwijl als ik wat heb ik uren door mag gaan van hem, hij vind alles best.

Chiqa schreef:O herkenbaar...probleem is dat ik ze pas serieus kan nemen als ze op een brancard oid liggen, en dan vraag ik mij nog af of dit allemaal wel nodig is.
Best erg eigenlijk...want op die manier zou je een serieuze zaak van leven op dood nog wel eens kunnen onderschatten.
Sonja schreef:joplin_1 schreef:Mijn man had een tijdje geleden gezegd dat z'n overhemd gestreken moest worden en keek naar mij. Ik vroeg dus "wat is je probleem? Daar staat de stijkplank en en strijkbout, leef je uit." Ja sorry hoor ik heet geen Fatima.