Mijn zus 2 dagen
. En op een heel lompe manier, zij reed achteruit de oprit af van de ene kant van de straat, ander persoon van de andere kant van de straat, paf. Verder heeft zij in haar 7-jarige chauffeurscarrière wel enkele keer wat blikschadeongevalletjes gehad maar als ik zie hoe ze rijdt verbaast het me dat het daarbij is gebleven
.Vriend van mij ongeveer een jaar, anderhalfjaar...ook heel stom, ontzettend slechte wegbewijzering bij wegenwerken en pikkedonker, is toen tegen een hoop grind geknald. Verder ken ik op het eerste zicht niemand die al iets heeft meegemaakt.
Ik heb overigens wel het gevoel dat mijn eerste schade wel ergens gaat opgelopen worden bij het parkeren
.
ze hadden die auto net een maandje) maar gelukkig iedereen ongedeerd. En das het belangrijkste! 
(fietser) Had zelf alleen een deuk (is er inmiddels weer uit, kon je vrij makkelijk weer goed krijgen) maar dat maakte me vrij weinig uit, heb toch een oude auto. Zit nog steeds op mn bekeuring te wachten die ik daarvoor kreeg wegens het geen voorrang verlenen (had fietser niet gezien). Afgelopen week kreeg ik er ook nog een boete bij van 60 euro omdat ik voor een deel op de stoep geparkeerd stond. Zo gebeurd er dus 3 jaar niks (nooit bekeuring gehad verder), zo dus ineens in korte tijd 2 dingen. Heb met de auto van mijn ouders wel eens te hard tegen de stoeprand aangereden
toen moest ie uitgebalanceerd worden. Verder niks volgens mij. 
Maar inmiddels zijn mn parkeervaardigeheden verbeterd

en het ergste was... de auto was van mijn moeder!!!
....