Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

horseylove schreef:De ene heeft behoefte om iemand erna gelijk weer te hebben.
Deze mensen kunnen vaak niet alleen zijn of gebruiken iemand.
of het is voor hun heel erg normaal dat ze vaak worden gedumpt
Ik ben nu ruim een half jaar vrijgezel en wil verloopig niks anders
gevoel houd je niet tegen...
maar meid volg gewoon je gevoel en laat je pa maar lekker kletsen. Mijn ma was er ook niet blij mee maar ze liet me wel gewoon gaan 
Janine1990 schreef:Je vlucht als je gedumpt bent, niet als je het netjes uit hebt gemaakt. Als vrouw sta je eerder achter je acties, dan als man.
Althans, hier op bokt veel verhalen gehoord over mannen die na een paar maanden toch hun bedenkingen hebben bij wat ze eerder hebben gezegd.
Wat banketstaaf zou zijn, is dat je zegt dat je neit toe bent aan een relatie, om vervolgens met een ander wat te beginnen...
Met je vader praten, je moet het sowieso. Hoe, kan ik je geen advies over geven. Draai er in ieder geval niet omheen.
Wat zegt je moeder?
haike schreef:Dat dit topic nu al 2 pagina's telt, dat had ik niet verwacht! Lees hier veel verschillende verhalen, interessant om hier alle meningen over te lezen.
Over mijn situatie, ik had het zelf uitgemaakt, waren steeds meer irritaties die zich op bleven stapelen. Heb daarna nog wel aantal keer contact met hem gehad, en elke keer kreeg ik meer het gevoel dat het een hele slimme keuze is geweest. Hoe het nu is, voelt niet als vluchten, dat heb ik na een vorige relatie wel gedaan, en dit voelt compleet anders.
Met mijn vader praten, ik wil het wel, maar hoe pak ik dat een beetje slim aan?