Dekt verzekering putjes in vloer door hakken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flower

Re: Dekt verzekering putjes in vloer door hakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:31

Krijg je ook putjes in een laminaatvloer?

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:37

Vende schreef:
Krijg je ook putjes in een laminaatvloer?

Nee

Dan moeten ze toch een flinke laag schuren, bij mn ouders zitten ook 'putjes' in de vloer, als ik die bekijk word dat flink schuren. Aan de andere kant zeg ik weer, het is een houten vloer en ja daar krijg je deukjes en krasjes in. Ik heb zelf ook een dure vloer, heb het laten leggen omdat ik het warmer aan vond voelen en niet tegen vloerbedekking kan. ook hier zit het vol met krasjes. Maar ach, maak j er maar niet druk om. Hun hadden jou erop moeten wijzen (vind ik) Bel de verzekering en kijk wat die zeggen.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 23:50

Beetje kneuterig om daar achteraf mee te komen...

Mijn ouders hebben een grenen vloer (niet heel hard hout) en daar zie je ook alles op, maar dat is een risico als je zo'n vloer neemt. Bij mijn ouders is ook wel eens iemand met hakken geweest en ja ook daar kwamen ook putjes van in... maar dat was te verwachten.

Ik zelf heb een eiken vloer en daar zie je werkelijk niets op. Ik kan er met mijn hakken lekker op stampen en geen deukjes te bekennen!!

Overigens als jij de hele avond ergens hebt gezeten, kan jij geen kwaad hebben gedaan, want dan staat er geen gewicht op je hakken en maak je ook geen putjes, dat kan alleen van lopen kopen en staan.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 23:54

Ja ik heb voornamelijk gezeten en af en toe natuurlijk gelopen.
naar de wc en dan weer na de keuken om mn handen te wassen en ff ietsje de kamer in om een foto te maken.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:31

ben benieuwd hoe het afloopt. heb je de verzekering al gebeld?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:35

Is het hout of parket? Als het hout is kun je nog proberen om er een tijdje een nat watje op te leggen. Bij veel vloeren wil dit nog wel eens helpen en trekt de vloer weer bij.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:07

Caira schreef:
Is het hout of parket? Als het hout is kun je nog proberen om er een tijdje een nat watje op te leggen. Bij veel vloeren wil dit nog wel eens helpen en trekt de vloer weer bij.

Dit klopt, dit heeft mijn moeder ook wel eens gedaan met een deuk, het ging niet helemaal weg, maar het werd wel minder.

Enne ik zie je al staan met een pak watjes en een emmertje water voor hun deur _O-

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:02

Ik werk bij een schade-expertisebedrijf, en deze schade komt zoooooooveel binnen. Allemaal avp'tjes.

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:03

op de avp ;)

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:06

Het is ook wat met die putjes, zitten ze niet in je benen en billen, dan zitten ze wel in je vloer. -O-

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:07

Vende schreef:
Het is ook wat met die putjes, zitten ze niet in je benen en billen, dan zitten ze wel in je vloer. -O-

_O- zijn ze iig afgezakt :Y)

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:10

Alien vs. Predator?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 14:23

:') Ik bel niet hoor overigens, zij willen contact met mn ouders opnemen. OK, bel maar dan.
Weet niet of het parket/hout/laminaat is.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:49

Jeetje, wat je zelf zegt.
Hoe kon jij nou weten dat die vloer daar niet tegen kon?

Anders had hij het die betreffende avond aan je moeten zeggen.

Jij wist van niks, geen opzet. Dus gewoon niet jou schuld ;)

Dat is het risico voor die mensen als hun zoon een feestje houd in huis.
Als ze daar niet aan gedacht hebben en er nu pas achter komen, is het jammer. ;)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:56

Ik vind ook wel dat die jongen jou had moeten waarschuwen, eigenlijk is het zijn eigen schuld dat er putjes zijn want hij heeft jou niks gezegd over schoenen uitdoen.
Als zijn ouders hem niet gewaarschuwd hebben voor de vloer ja pech gehad, leer je les voor de volgende keer denk ik dan.
Beetje krenterig om jou daarvoor te laten opdraaien, want zoiets weet je als je zo'n vloer aanschaft. En ik kijk ook niet naar de vloer als ik ergens wordt uitgenodigd, en vooral als het de eerste keer is.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:06

Ik vind het ook een beetje kinderachtig om daar zo extreem op te reageren. Hadden ze inderdaad het van te voren maar even moeten zeggen. Om daar achteraf zo aanvallend over te beginnen..

En wat ik dan denk: Het is een VLOER. Daar komen toch krassen en beschadigingen op, het is en blijft een gebruiksvoorwerp. En dan kan hij wel net nieuw en duur zijn, maar je krijgt hoe dan ook beschadigingen. En hoe diep zijn die putjes nou eigelijk dan?Waar maken ze zich druk om.. Wat voor leven moet je wel niet hebben als je je al druk om zoiets gaat maken?!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:13

Ik denk dat ze beter het kunnen proberen te regelen met hun eigen verzekering neen?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:15

Waarom zou je niet zelf ff bellen (of je ouders)? Dat is gewoon best wel netjes..

Als jij tegen andermans auto aanrijdt, dat doe je ook niet expres, dan zoek je toch ook zelf even contact met de benadeelde?

Deze schade wordt gewoon gedekt door je verzekering, het kost jullie helemaal niets!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:18

Wel vreemd dat hun dat niet wisten of waren ze niet thuis toen jij er was?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:20

Lizz schreef:
Mijn ouders hebben een grenen vloer (niet heel hard hout) en daar zie je ook alles op, maar dat is een risico als je zo'n vloer neemt. Bij mijn ouders is ook wel eens iemand met hakken geweest en ja ook daar kwamen ook putjes van in... maar dat was te verwachten.

Ai, grenen ook? Mijn vriend heeft een grenen vloer in zijn boerderij, dat word wat als we daar gaan wonen.. Er ligt nu voor het verbouwen nog vloerbedekking over, ter bescherming, maar goed, dat gaat er toch ooit af.. Ik geloof dat hij zei dat het met lakken sowieso sterker zal worden, dat hoop ik dan maar.. Nou heb ik sowieso geen naaldhakken, het vaak wel vrij brede hakken.. Maar toch.. :o

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 17:20

Omdat zij contact opnemen willen met mij, ofja eigenlijk mijn ouders.
En aangezien mijn pa eigenlijk zoiets heeft van, zeg maar eens even niets, want dalijk zeg je nog iets verkeerds. En ik heb hun nummer niet eens :P

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 17:21

marleen_usar schreef:
Wel vreemd dat hun dat niet wisten of waren ze niet thuis toen jij er was?

ze waren er niet, toen wij er waren.
Ze wisten wel dat we kwamen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:24

Wat kun je verkeerd zeggen TS? Dat je het vervelend vindt dat zij schade hebben? Dat je zult informeren bij je verzekering of jullie aansprakelijk zijn? En dat het in dat geval vast netjes opgelost zal worden?

Ik vind zoiets toch gewoon een basis-omgangsvorm. Je verneemt dat iemand schade heeft door jouw toedoen en dan is het -voor mij althans- normaal dat je even contact zoekt. Die mensen hebben nogal de balen van hun dure beschadigde vloer!

Beetje het idee van een bloemetje na een ongeluk..

Hebben zij jouw nummer wel dan? Heb je dat achtergelaten?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:36

Ik neem aan dat deze mensen jou nummer wel hebben, anders kan de jongen geen contact met jou opnemen toch? Of heeft hij het via andere bekende wegen gedaan?

Ik vind overigens niet dat het jou schuld is, hij had er ook wel een beetje over na kunnen denken toch..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:50

Ik snap eerlijk gezegd niet wat het probleem is om dit gewoon even netjes via de verzekering op te lossen.
Natuurlijk heb je het niet expres gedaan! Maar putjes in je nieuwe houtenvloer is ook erg zuur. Ik zou het gewoon netjes oplossen.