Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Toegegeven, ik let wel op waar ik winkel, hoewel ik dat absoluut niet erg vind, op die manier ook hele fijne producten leren kennen... Hoeven niet altijd merken te zijn, het is natuurlijk wat je zelf ook wil
_Zsazsa_ schreef:Ik eet voor 80 euro per week. Maar lk ga altijd naar de AH of plus, ik hou erg van koken en dan krijg je dus dure boodschappen aangezien ik bijna alles vers of biologisch wil. Mijn broer op kamers komt rond van 40 euro per week. Maar 100,00 voor een maand vind ik heel erg weinig. Dat is 25,00 per week. Dan kun je niet elke dag vlees groente en aardappels eten hoor. Neem aan dat je ook moet ontbijten en lunchen en af en toe wat lekker. Dan zit je zeker al aande 40,00!

Vjestagirl schreef:Vergeet trouwens niet dat dingen als shampoo, toiletpapier, keuken papier, wasmiddel enz allemaal HEEL hard aantikt op de rekening
. 

maar ik mis af en toe het echte eten van mn moeder wel hoor, haha, ben blij als ik daar eens mee kan eten
_Zsazsa_ schreef:Ik eet voor 80 euro per week. Maar lk ga altijd naar de AH of plus, ik hou erg van koken en dan krijg je dus dure boodschappen aangezien ik bijna alles vers of biologisch wil. Mijn broer op kamers komt rond van 40 euro per week. Maar 100,00 voor een maand vind ik heel erg weinig. Dat is 25,00 per week. Dan kun je niet elke dag vlees groente en aardappels eten hoor. Neem aan dat je ook moet ontbijten en lunchen en af en toe wat lekker. Dan zit je zeker al aande 40,00!

Elke dag 1 kaarsje....
Misschien toch eens kijken of het wat minder kan...