Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nou deed ie verder niets wat niet kon, maar toen ik er op ging letten vond ik die complimentjes toch wel beetje dubbelzinnig... zoals dat ik toen ik de laatste keer kwam en daar heerlijk in mn ondergoed stond de opmerking kreeg dat ik er zo goed uitzag en of ik afgevallen was... was toen zeker 1,5 jaar niet bij hem geweest. Dus vond het wel vreemd dat hij dat kon zien... Dacht eerst nog dat het aan mij lag, dat ik me weer eens dingen inbeelde ofzo, maar poosje geleden kwam ik hem tegen in de kroeg met een biertje op en toen zij hij wel openlijk dat hij me zo leuk vond en of ik weer eens kwam
..... (en nu ben ik echt niet uit op de soort zaken hoor...., dus vond het toch echt niet aan mij liggen...)
Dalijk doet hij dit bij meer klanten... lekker dan. En buiten dat; zulke mensen halen de hele beroepsgroep naar beneden. Dalijk zijn er mensen die denken dat alle fysio's zo zijn. Nickytje schreef:Eén keertje heb ik ooit gedacht: "wat moet er nu door die jongen zijn hoofd gaan"... Weet niet precies hoe je het beroep noemt,
maar hij moest allesinds op de spoedafdeling van het ziekenhuis foto's nemen van mijn rug (na een val van mijn knol).
Ik lag daar op de tafel met mijn haren nog vol zand, met enkel mijn turqoise, meest frivole string aan.
Maar ik denk dat ik me meer schaamde dan die kerel.Hij ging er in ieder geval erg professioneel mee om.

( liep wel naar binnen en mocht meteen door, hele wachtkamer zat vol!!
)
)
.Anoeska schreef:Misschien dat de Gyn in het begin van z'n loopbaan nog wel een beetje spanning heeft. Maar na de 1000ste keer tussen de benen van een vrouw kijken is het leuke er ook wel vanaf, denk ik.