Discussie, beroep en prive gescheiden houden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:06

Ik heb heel wat mensen in ondergoed en ook wel naakt gezien en kan niet zeggen dat ik er ooit gekke gevoelens bij heb gehad. Een maal in al die jaren heb ik een jongen gezien waarvan ik constateerde dat hij mooi bespierd was, maar dat was het dan ook.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:42

Ik mag hopen dat ze het wel gescheiden zien. En hoewel ze volgens mij tig mensen in ondergoed enz. zien, is dat misschien ook wel zo.

Maar ik ben zelf een paar keer naar een fysio geweest en vond het een flirterig type, bleek toen ik op valentijnsdag kwam, dat hij dat wel met de meeste vrouwen in de praktijk deed. Hij had echt heel opzichtig allemaal valentijnskaarten opgehangen en zat trots te vertellen dat hij veel kaarten kreeg, vermoedelijk van klanten. >;) Nou deed ie verder niets wat niet kon, maar toen ik er op ging letten vond ik die complimentjes toch wel beetje dubbelzinnig... zoals dat ik toen ik de laatste keer kwam en daar heerlijk in mn ondergoed stond de opmerking kreeg dat ik er zo goed uitzag en of ik afgevallen was... was toen zeker 1,5 jaar niet bij hem geweest. Dus vond het wel vreemd dat hij dat kon zien... Dacht eerst nog dat het aan mij lag, dat ik me weer eens dingen inbeelde ofzo, maar poosje geleden kwam ik hem tegen in de kroeg met een biertje op en toen zij hij wel openlijk dat hij me zo leuk vond en of ik weer eens kwam >;) ..... (en nu ben ik echt niet uit op de soort zaken hoor...., dus vond het toch echt niet aan mij liggen...)

Hoewel ik er verder geen moeite mee heb, het was allemaal nog keurig binnen de lijntjes zeg maar, denk ik toch dat ze heus wel eens gedachten erbij hebben, zijn ook mensen toch?!

Al ga ik volgende keer toch maar naar een andere fysio... gewoon het idee vind ik niet zo prettig. Ben toch niet zo'n held in mn ondergoed...

verootjoo

Re: Discussie, beroep en prive gescheiden houden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:47

@joozz: jeetje... als ik jou was zou ik daar toch een melding van maken! Dit kan gewoon echt niet, dat is tegen alle beroepscodes in :\ Dalijk doet hij dit bij meer klanten... lekker dan. En buiten dat; zulke mensen halen de hele beroepsgroep naar beneden. Dalijk zijn er mensen die denken dat alle fysio's zo zijn.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:49

Vind sowieso raar valentijnskaartjes aan de fysio geven. :=

Ik ken mijn dokter zeer goed, is ook mijn buur enz. Maar zelfs kertskaartje vind ik onnodig :=
Laatst bijgewerkt door lesilla op 08-03-09 19:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:50

:n Ik vind het niet zo keurig binnen de lijntjes, Joozz

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:58

Tja, op zich deed hij gewoon zn werk. Heeft me niet raar aangeraakt ofzo. En in het begin dat ik kwam viel het nog mee, maar later werd hij wel wat vrijer met opmerkingen.

Ik wordt altijd een beetje verlegen wordt van dat soort types, dus had echt niets uitgelokt. Toen ik het begreep van die valentijnkaartjes vond ik het toch wel beetje raar (en vind het ook raar dat je kaartjes stuurt naar je fysio....) Maar goed, kende nog paar mensen die ook bij hem kwamen en die liepen met hem weg. Dus dacht eerst nog, stel ik me aan dan? Maar blijkbaar vinden zij dat soort gedrag wel vleiend ofzo.

Maar begrijp wel dat niet alle fysio's zo zijn. Al had ik misschien wel eerder duidelijk moeten zeggen dat ik niet van dat soort opmerkingen gediend ben en gewoon naar een ander moeten gaan, al deed hij het wel altijd beetje op het randje, dus net niet erg genoeg om er wat van te zeggen zeg maar. Totdat ik hem dus in de kroeg trof. Toen was het wel duidelijk dat het niet toevallige opmerkingkjes waren.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:33

Nickytje schreef:
Eén keertje heb ik ooit gedacht: "wat moet er nu door die jongen zijn hoofd gaan"... Weet niet precies hoe je het beroep noemt,
maar hij moest allesinds op de spoedafdeling van het ziekenhuis foto's nemen van mijn rug (na een val van mijn knol).

Ik lag daar op de tafel met mijn haren nog vol zand, met enkel mijn turqoise, meest frivole string aan.
Maar ik denk dat ik me meer schaamde dan die kerel. :o Hij ging er in ieder geval erg professioneel mee om. :)

dat heb ik ook een keer gehad! haha, wat grappig :D
nou ja, deed wel goed zeer en ik huilde er ook nog dramatisch bij :+ ( liep wel naar binnen en mocht meteen door, hele wachtkamer zat vol!! := )

kijk, mensen zijn mensen. als ik de kids van mijn werk naar school breng ( behandelgroep) en ik zie de gymleraar, ben ik uiterst professioneel. maar van binnen gaat er heel wat in me om hoor :D :D :o :+
het gaat er om dat je als beroepsbeoefenaar een professionele houding aanneemt. maar mensen zijn mensen, en volgens mij denken ook fysiomensen wel eens : oelalalalaaaa!! :9 :D

lucienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:58

Volgens mij gebeurd het echt wel eens dat een fysio/arts denkt goh deze patient is aantrekkelijk. Maar het lijkt me niet dat ze zich meteen gaan bedenken hoe het zal zijn om je de kleren van het lijf te rukken.

Zo is Dr. Phil toch uit zijn ambt gezet, vanwege een relatie met een van zijn patienten?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:01

soms heb ik ook wel eens klanten waar ik van vind dat ze mooier of leuker zijn dan andere, dat zal iedereen wel hebben
maar imo moet je daar niet anders mee omgaan idd

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:05

Nickytje schreef:
Ach een gyn of een fysio... Het is die mensen hun job, ik neem aan dat ze het wel gewoon zijn en dat ze er echt geen
'vreemde' gedachten bij gaan krijgen.

Lijkt mij ook inderdaad.
En de meeste zijn het wel gewend.
En al komen er gevoelens dan moet ie die niet laten merken...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:22

Misschien dat de Gyn in het begin van z'n loopbaan nog wel een beetje spanning heeft. Maar na de 1000ste keer tussen de benen van een vrouw kijken is het leuke er ook wel vanaf, denk ik.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:24

Ik ben zelf verpleegkundige, ik zie echt meerdere piemels per dag.. maar ik heb er nog nooit een sexuele gedachte bij gehad hoor..
Zelfs niet als er een lekker ding aan vast zit.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:31

fitz: ik denk ook, dat als een man zo ver "heen" (nit raar bedoeld hoor) is dat hij zelfs vanonder moet gewassen worden, dat persoon in kwestie er niet zo goed meer uitziet, en het moeilijker is om bij zo een persoon sexuele gedachten te krijgen
(voor de mensen met een vriend: als je vriend doodziek op de bank ligt, lijkwit, geen fut meer, kan niks binnen houden, krijgen jullie dan ook zin om hem te bespringen? :+ )

stel jezelf voor bij bv een lichamelijk onderzoek op firma's ofzo (dus perfect gezonde mensen) dat dat dan mss een klein beetje anders is als daar een lekker ding aan vasthangt :D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:04

Ik heb veel lichamelijk onderzoek bij gezonde mensen gedaan, ook nooit een ongepaste gedachte gehad.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:27

Mijn zusje werkt in de zorg.
Als begeleider.
Zo af en toe is er een cliënt verliefd op haar.
Ze doet hier niks mee, behandeld ze als ieder ander.
Wel zorgt ze dat ze degelijk gekleed gaat naar haar werk. Geen rokjes of inkijk :+ .

Mijn fysio (bijna 60) ken ik al een jaar of 5.
Het was hem opgevallen dat ik was afgevallen.
Mag ook wel met 40 kg minder.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:43

Anoeska schreef:
Misschien dat de Gyn in het begin van z'n loopbaan nog wel een beetje spanning heeft. Maar na de 1000ste keer tussen de benen van een vrouw kijken is het leuke er ook wel vanaf, denk ik.

Een bekende van me na zijn eerste les gyn (geneeskundestudent): mag je fijn in de lerares voelen, terwijl ze almaar zegt 'nu iets naar links, voel je dat en dat?' nee dat was niet spannend :D

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:46

Nou niet opwindend spannend, maar ik zou toch behoorlijk gespannen zijn als ik voor het eerst in een vreemde **** moest voelen, ten overstaan van mijn hele werkgroep.

Volgens mij zijn het trouwens niet de docenten geneeskunde die zich laten 'opvoelen', maar vrijwilligers (mijn ex is arts). Heb me altijd een beetje afgevraagd wat voor mensen zich hier als vrijwilliger voor opgeven.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:54

Juist omdat artsen/fysio's dagelijks mensen in weinig kleding/naakt zien deert het hun over het algemeen denk ik minder. met kleding aan is juist spannender lijkt me, dan weet niet je niet direct wat eronder zit, bij de gynaecoloog is dat direct wel duidelijk, bij fysio ook. Tuurlijk heb je mafkezen er tussen maar voor het gros ben je gewoon een pond gehakt en that's it...
Voor de rest moeten ze desnoods denken wat ze willen, zolang ze er maar niets mee doen en het niet uiten.

Net zoiets als met de discussie of je als vrouw liever een man of vrouw als bv fysio/gynaecoloog hebt. Veel hebben liever een vrouw, ik zou denk ik eerder liever een man hebben, voor mijn gevoel zijn die toch wat voorzichtiger misschien. Hangt natuurlijk maar net van de persoon af ook.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:59

Mijn endocrinoloog maakt ook wel eens opmerkingen waarvan ik denk "okeej..?", maar ik kaats gelijk terug of zeg het als ik me er niet fijn bij voel.
Nou weet ik ook dat hij het verder niet meent, dat scheelt voor mij ook. ;)