waardoor hij dat ging doen ghehehehe
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
waardoor hij dat ging doen ghehehehe

amazone77 schreef:ik zie hier dus echt helemaal geen kwaad in.....wat zou het meisje wegen?denk dat dit paard vroeger met stang en trens wel veel meer kilos in zijn mond heeft gehad,ik vind het super dat het meisje kan en mag voelen hoe een wissel voelt,heeft ze later alleen maar plezier van.
Vjestagirl schreef:amazone77 schreef:ik zie hier dus echt helemaal geen kwaad in.....wat zou het meisje wegen?denk dat dit paard vroeger met stang en trens wel veel meer kilos in zijn mond heeft gehad,ik vind het super dat het meisje kan en mag voelen hoe een wissel voelt,heeft ze later alleen maar plezier van.
Dus omdat het paard vroeger slechter heeft gehad is dit goed?
amazone77 schreef:paardje zal heel wat gewent zijn,en deze uk van 6 kan het paard geen pijn doen,al zou ze het willen.
als jij dit al zielig zou vinden,dan ben ik bang dat je nog heel veel verdriet in je leven zal hebben...........als het paard 1 keer zijn hoofd naar beneden zou doen,dan vliegt dit meisje er voor over van af!,paard weegt een honderd of 6,meisje misschien hooguit 25 kilo

Vjestagirl schreef:amazone77 schreef:ik zie hier dus echt helemaal geen kwaad in.....wat zou het meisje wegen?denk dat dit paard vroeger met stang en trens wel veel meer kilos in zijn mond heeft gehad,ik vind het super dat het meisje kan en mag voelen hoe een wissel voelt,heeft ze later alleen maar plezier van.
Dus omdat het paard vroeger slechter heeft gehad is dit goed?

)