Nou .. Ik heb dus zo'n gratis "reading" laten doen..
tara schreef:Ik moet u vertellen dat u nooit zo’n zwaar leven had moeten hebben en nooit met zoveel grote problemen (vooral op financieel gebied) geconfronteerd had moeten worden als nu het geval is.
En wel hierom:
Jupiter heeft u samen met andere planeten die van invloed zijn op uw toekomst een groot vermogen tot geluk gegeven.
Dat had zeer positief uit moeten pakken op het gebied van geld en het uitkomen van uw liefste wensen voor de dingen die u aan het hart gaan. Dat is helaas anders verlopen.
Zeker, u heeft een paar gelukkige momenten gekend in uw leven. Maar diep in uw hart weet u zelf ook wel dat u het slecht getroffen heeft met heel veel dingen in uw leven. Dat is toch zo?
Verder heeft u nog wel andere perioden gekend waarin het leven u toelachte. Maar IETS OF IEMAND HEEFT U ERVAN WEERHOUDEN OM ECHT GELUKKIG TE WORDEN. Het geluk is keer op keer aan uw neus voorbij gegaan.
Ze probeerd mensen alleen maar een depressie aan te praten
Zo'n zwaar leven heb ik dus echt niet ..
Ze blijft ook maar zeuren over mijn finaciële situatie.. terwijl ik helemaal niet heb aangegeven dat ik daar problemen mee heb want die heb ik niet, in ieder geval niet meer dan anderen..