Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Karlijntjee schreef:danielle1981 schreef:ik ben 1.84 m en heb ook dat probleem. Voor spijkerbroeken kom ik vaak in de mannenbroeken, maar dat is voor mij geen probleem. Er is nog nooit iemand geweest die dat gezien verschil gezien heeft. En voor nette broeken kan ik bij Miss Etam goed slagen en de broeken van het merk s Oliver zitten erg goed en zijn lekker lang (die hebben ook echte lengtematen). Die laatste worden verkocht bij o.a. de V&D en in Maastricht zit er een groot filiaal van, maar dat is tot nu toe de enige in Nederland geloof ik.
nou dan wordt denk toch richtig de merken!
Maastricht is een beetje ver
in deze broeken loop ik rond

)
!
nou ja, hadden ze ieder geval van de herfst. Mijn broeken zijn altijd te kort, behalve die van de c&a.
Karlijntjee schreef:zo zeg!! Ik heb dat dus ook met truien, daarom zijn die hempjes echt ideaal voor mij!
Waar haal jij je broeken?
hele leuke broek en lekker lang dus. ga vanavond eens zien welk merk het is anders.

!

En ik heb een dieselbroek (herenmodel) die wel lang genoeg is, maar helaas zijn de dieselcentjes op. Mijn oplossing is eigenlijk om standaard in een rijbroek te lopen, dan valt het niet zo op