Te korte broeken, voor lange bokkers!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:15

Een vriendin van me is een kop kleiner, als wij winkelen zeg ik wel eens. Als jij nou dezelfde broek koopt plak ik het stukje eraan wat jij over hebt!!! haha

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:15

Karlijntjee schreef:
danielle1981 schreef:
ik ben 1.84 m en heb ook dat probleem. Voor spijkerbroeken kom ik vaak in de mannenbroeken, maar dat is voor mij geen probleem. Er is nog nooit iemand geweest die dat gezien verschil gezien heeft. En voor nette broeken kan ik bij Miss Etam goed slagen en de broeken van het merk s Oliver zitten erg goed en zijn lekker lang (die hebben ook echte lengtematen). Die laatste worden verkocht bij o.a. de V&D en in Maastricht zit er een groot filiaal van, maar dat is tot nu toe de enige in Nederland geloof ik.

nou dan wordt denk toch richtig de merken :)!
Maastricht is een beetje ver :P

Ja voor mij ook hoor. Maar was er een jaar geleden een weekendje en toen heb ik meteen mn slag geslagen!!! haha

Anoniem

Re: Te korte broeken, voor lange bokkers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 20:50

Spijkerbroeken: Replay of Indian Rose
Nette broeken: MEXX

Ben zelf 1.84 :) in deze broeken loop ik rond :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:24

1.81, lengtemaat 36 is vaak net lang genoeg. Heb nu een hele fijne flared jeans van only w29/l36 en die heeft ECHT lange pijpen. Kan er 7 cm hakken onder doen en dan komen de pijpen haast nog tot op de grond. :D

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:28

hier nog een "lange" ;)
ben 1.90m, en ik kan geregeld slagen bij Esprit, die hebben ook lengtematen. de prijzen zijn wisselend.

vind je het niet erg om online kleding te kopen, dan zou ik de otto aanraden... die hebben érg veel in lengtematen, daar zou je zeker moeten slagen.

hoop dat je er wat aan hebt!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:01

Zelfde probleem hier, maar heb nu een broek van Kuyichi! Die is echt mooi lang genoeg!
Indian Rose schijnt idd ook lang te zijn.
Succes!

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:03

Ik ben ook 1.85 m lang, bij mij passen de broeken van de only/ veromoda ltmaat 36 goed. Ook de broeken van de lang collectie van de miss etam passen (maar dat zijn meestal niet de mooiste modellen).

Succes!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:05

Misschien niet de hipste
(ligt erg aan hun collectie, geen idee wat ze momenteel hebben hangen)
miss etam, sommige winkels hebben een extra lang collectie.
(zijn niet zo heel duur in vergelijking met indian rose etc :D )

Vorig jaar wel 2 leuke broeken kunnen vinden bij hun.
(ook voor het eerst maar goed. Heb bovendien hekel aan broeken kopen vanwege
die te korte pijpen, vandaar dat ik er toen meteen maar 2 heb gekocht)

esprie pas ik nie!

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:51

Indian Rose is inderdaad ook erg fijn, die had ik eerst ook erg veel. Levi's, Lee en Dieselbroeken doen het ook vaak goed.

Maarja, voor mijn budget loop ik daar nu niet meer in, en heb ik ze dus van de H&M. Maar die zijn inderdaad eigenlijk net iets te kort. Ik ga die van de Zara maar eens proberen dus! :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:21

Hier nog een eentje met hetzelfde probleem. 1.89 lang maar vaak is lengtemaat 38 zelfs nog tekort (hele lange benen). Truien etc, zelfde probleem.... (lange armen).

Om over de schoenen maar te zwijgen, daarvoor moet ik echt naar een speciaalzaak.

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 09:04

zo zeg!! Ik heb dat dus ook met truien, daarom zijn die hempjes echt ideaal voor mij :)!
Waar haal jij je broeken?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 09:10

Ik draag momenteel veel Only lengtematen (het ene model is echt nog veel langer dan het andere!), g-star en dan heel veel broeken van verscheidene merken die ik doorheen de jaren verzameld heb. Ik ben erg zuinig op mijn jeansbroeken :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 09:15

C&A heeft ook lange broeken :) nou ja, hadden ze ieder geval van de herfst. Mijn broeken zijn altijd te kort, behalve die van de c&a.

Heb er altijd hemdjes van de DiDi overheen, die zijn lekker lang en van een heerlijk zacht stofje :)
Laatst bijgewerkt door Keet op 07-03-09 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 09:15

Ja die Onlyhempjes heb k ook! Heerlijk :) Kwam er samen met een vriendinnetje achter die ook zo lang dus we hebben meteen ingeslagen hihi

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 09:25

Ha, lange mensen! Ik ben ook iets van 1,85m.

Zag hem al eerder voorbij komen maar ik had altijd Indian Rose broeken totdat er wel erg weinig ruimte voor je achterwerk meer in zat (wel fijn dat je, als je zit, niet meteen zo'n bouwvakkersdecolletee hebt..). Toen heb ik bij de H&M een spijkerbroek gekocht en die is mooi lang. Maar de topper vond ik wel de Kuyichi broek die ik kocht: aantrekken en als gegoten zitten! Echt super!!

Nette broeken inderdaad Mexx/Esprit. Die zijn bij mij ook mooi op lengte.

@Willemijntje: hempjes van Only??? Was ik dat vriendinnetje???haha:)

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:19

Karlijntjee schreef:
zo zeg!! Ik heb dat dus ook met truien, daarom zijn die hempjes echt ideaal voor mij :)!
Waar haal jij je broeken?

Mijn broeken haal ik altijd bij de Pimkie hier in Lommel. Die zitten geloof ik ook in Den Haag. Ik ga wel altijd als de nieuwe collectie er nog maar net is want volgens mij hebben meer mensen uitgevonden dat deze winkel lange broeken verkoopt voor een schappelijke prijs. :+

Paardrijbroeken heb ik ook altijd problemen mee, 1 x ene harry horse rijbroek gehaald en die was echt super lang, zelfs voor mij. Daarna zijn er mensen gaan klagen en heeft HH dat model ingekort *zucht*. Ik heb dus maar 2 rijbroeken,waarvan 1 niet goed zit (te kort en kniestukken zitten niet goed). Ben al een jaar aan het zoeken naar een nieuwe ;(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:21

Ik heb een rijbroek van een merk waarbij je kon aangeven hoeveel langer hij moest zijn dan het standaardmodel en daar hebben ze gewoon 15 cm bijgezet :j hele leuke broek en lekker lang dus. ga vanavond eens zien welk merk het is anders.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:22

Haha ja femmie dat was jij ;) Ga vandaag de stad in met mn ouders dus hopelijk hebben ze ze nog!

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:27

Ik ben ook ± 1.85 met in verhouding lange benen.
een tijdje geleden heb ik een spijkerbroek van America Today (huismerk) 'ontdekt'. Ik heb er meteen 3 van gekocht (in 3 verschillende kleuren). Lengtemaat 34 is zelfs te lang... dat is echt iets nieuws. Verder zijn het gewoon lekkere broeken, vrij recht model.
Model heet trouwens Serena boot.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:38

Ik heb zelf maar een paar rijbroeken, maar die van het ruitergilde bevallen mij erg! Die zijn er in extra lang, met steekzakken en ik geloof dat ze rond de 70 euro zijn. Ik heb zelf eigen paarden dus de rijbroeken worden redelijk veel aangetrokken. De oudste is nu 1,5 jaar van de broeken, en niet kapot.
Ook schijnt het cavallo blue label lang te zijn.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:40

Cavallo Blue Label heb ik gepast, maar zat totaal niet lekker (redelijke eis als je de hele dag in je rijbroek loopt/rijdt.

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:46

Voor spijkerbroeken is LTB ook aan te raden, lengte maat 34 is voor mij ong 1.85 zelfs te lang, terwijl ik aan Only niet hoef te beginnen. Verder is het bij mij Diesel of Mango. IR is bij mij veelal net te kort en ik vind de kwaliteit om te huilen, gaan erg snel stuk vind ik. Replay zit mij niet mooi vanwege mijn gebrek aan achterwerk.

Rijbroeken is idd Cavallo Blue label heerlijk lang, maar zoals iemand hierboven al zei sokken en laarzen erover dan maakt de lengte niet zo heel veel uit :)
Zie net AngelofLove's 'kritiek' op blue label: Denk dat dat persoonlijk is, ik ben 3 maanden naar Amerika geweest om te werken met paarden dus hele dag in rijbroek en ik heb bijna alleen mijn cavallo aangehad omdat ik hem heeeerlijk vond zitten :)

Een S Oliver winkel zit overigens ook in Enschede (ook niet heel centraal maar misschien voor sommige dichterbij dan Maasstricht)

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:49

Bij de Vero moda verkopen ze *bij ons in almere dan* extra lange lengtematen 36.. :D!
Ze zijn betaalbaar, maar hebben niet altijd wat liggen, kwestie van vaker kijken dus..
Overigens vind ik ook dat ze alvast een spijkerbroekenmaat 38 mogen gaan maken, want de nederlandse vrouw wordt steeds langer, voor mannen zijn er altijd lange broeken te vinden, maar de vrouwen hebben altijd moeite.Ik ben zelf overigens ook een lange bokker, mijn lichaam heeft de 1,90m al bereikt, en ik denk zelfs dat ik daar wel overheen zit.. :+
Laatst bijgewerkt door P_Tries op 07-03-09 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:51

Forcast broeken zijn ook vaak van goede lengte... ook Gs broeken zijn vaak mooi lang. LTB (verkopen ze ook bij Forcast) zijn ook vaak mooi van lengte... alleen die broeken moet je wel strak kopen, omdat ze altijd flink uitlopen.
Sommige broeken van America Today zitten ook super ! niet te wijd ( wat voor mij vaak wel zo is) en toch lange broekspijpen !

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:56

Ik zal me hier ook eens melden, ben 1.90m met een binnenbeenlengte van 1.25 :=

Ik ben 1 keer geslaagd bij Mango, maar na 2 keer wassen was die broek ook al weer te kort :\ En ik heb een dieselbroek (herenmodel) die wel lang genoeg is, maar helaas zijn de dieselcentjes op. Mijn oplossing is eigenlijk om standaard in een rijbroek te lopen, dan valt het niet zo op :')