Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Nativa schreef:Belachelijk als je denkt dat je hier een schadeclaim voor kan krijgen...
Dan zou je voor elk pietluttig ongelukje de gemeente aansprakelijk kunnen stellen
Zo blijven we bezig
Daphne__ schreef:Nativa schreef:Belachelijk als je denkt dat je hier een schadeclaim voor kan krijgen...
Dan zou je voor elk pietluttig ongelukje de gemeente aansprakelijk kunnen stellen
Zo blijven we bezig
pietluttig ongelukje?
dit had met zout voorkomen kunnen worden.
x_Rebecca schreef:Inderdaad.. ik ben op mijn toenmalige werk gevallen en kreeg als 'schadeclaim' mijn ontslagterwijl ik dankzij een geweldig enkelprobleem mijn geplande vervolgopleiding niet meer kan doen en ik zo'n 7 weken op krukken heb moeten lopen en later 'opnieuw' moest leren lopen...
Heino schreef:x_Rebecca schreef:Inderdaad.. ik ben op mijn toenmalige werk gevallen en kreeg als 'schadeclaim' mijn ontslagterwijl ik dankzij een geweldig enkelprobleem mijn geplande vervolgopleiding niet meer kan doen en ik zo'n 7 weken op krukken heb moeten lopen en later 'opnieuw' moest leren lopen...
Wat zei de Arbo ervan? Lijkt me dat je werk wel voor een veilige werkomgeving hoort te zorgen
) Nouja, dan ga je nog wel eens onderuit..
Vanillia schreef:Ik denk persoonlijk niet dat je een gemeente aansprakelijk kan stellen voor zoiets. Je kan de gemeente niet aansprakelijk stellen voor de gladheid, er zijn zat plaatsen/wijken waar zoiezo nooit gestrooid wordt en daar zullen net zo goed mensen zijn die ongelukkig ten val komen.
x_Rebecca schreef:Heino schreef:Wat zei de Arbo ervan? Lijkt me dat je werk wel voor een veilige werkomgeving hoort te zorgen
Mijn schoenen waren nog niet binnen, vloer is glad (ooit de McDonalds vloeren gevoelt?) Nouja, dan ga je nog wel eens onderuit..
Toen kwam ik precies verkeerd neer.. tja, kunnen zij opzich ook niks aan doen
Natuurlijk kunnen ze er wel iets aan doen. Zij moeten zorgen dat jij je werk op een veilige manier kunt doen en met spekgladde vloeren is dat niet het geval. Wel fijn voor je dat je er zo laconiek over bent.
__Possie__ schreef:Uhm...Sorry hoor maar zo ken ik het ook als die stoeptegel op het station ook gewoon goed lag had ik ook mijn enkel niet heftig te hoeven verzwikken...
Daphne__ schreef:pietluttig ongelukje?
dit had met pekel voorkomen kunnen worden.
nou is de kans dat ik nog overga zeer klein, kan ik weet ik het hoe veel gaan betalen, doordat hun overal strooien behalfe op de haltes!
maar ik weet genoeg
) Dat heeft niks te maken met een slecht voetpad (en daarbij heeft Frank gelijk; strooizout werkt niet (nauwelijks) als het niet is ingereden... ik ben ook nooit blij als ze gaan strooien terwijl ik kranten loop aangezien het aan het begin alleen maar gladder is)
) .... 
Daphne__ schreef:Nativa schreef:Belachelijk als je denkt dat je hier een schadeclaim voor kan krijgen...
Zo blijven we bezig
pietluttig ongelukje?
dit had met pekel voorkomen kunnen worden.
nou is de kans dat ik nog overga zeer klein, kan ik weet ik het hoe veel gaan betalen, doordat hun overal strooien behalfe op de haltes!
maar ik weet genoeg