Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) 

amondi schreef:Onderhoud van een Gasbak is intensiever dan een doorsnee diesel of benzine motor..

kazary schreef:Dus hoeveel verder die nu nog kan? Of die volgens zeggen nog een ton kan?
KiWiKo schreef:, ik heb er wel een bak ellende mee gehad in het begin.
kazary schreef:1 die me goed van a naar B brengt.
Merk en type maakt me niets uit. Op G3 of diesel omdat ik daar genoeg kilometers voor maak.
In eerste instantie niet om de trailer mee te trekken.
De grote als een Golf of Polo is goed (zit ik nu op te zoeken) Groter dan moet hij wel de trailer kunnen trekken ( 1,5 paards) Kleiner als ongeveer de golf wil ik niet, dan voel ik me niet veilig op de snelweg en al helemaal niet als je een beetje door wilt rijden.
Max prijs ongeveer 3500, dus ik kom bij oudere auto's uit. Of we moeten eerst die andere ook verkopen als we besluiten voor 1 auto te gaan. Maar dat is hier nog in beraad.
(duidelijk omschreven? Geloof van niet)
amondi schreef:Een lupo is een mini! Snap niet dat iemand dat voorsteld terwijl je aangeeft niet te klein te willen rijden.....

kazary schreef:De kapotte auto is gisteren weg gegaan voor 300,- aan een handelaar.
En toevallig gisteren ook een andere gekocht. Heel weekend gekeken, zelfs ver van huis en vonden we niets wat ons aansprak.
Deze stond bijna aan de deur. Een Renault Megane coupe op G3 met 165 op de teller.
Donderdag kunnen we hem op gaan halen. Nu hopen dat we er lang plezier aan gaan hebben.

Die andere is 2 weken terug nog door de APK geweest. Maar goed we zien wel. Hopleijk niet op zoek naar nog een nieuwe auto.